קהילה - היצירות של בוקטיים
בוקטיים
5
56

האבן של רונאלידה-פרק 2 27/03/2022

האבן של רונאלידה - פרק 2
כתבה: וופלב2
תקציר הפרקים הקודמים:
רוני פוגש נערה מסתורית בשם שי, שמזלזלת בו כמו בפיסת אשפה.
אבל היא חוזרת אליו במחשבות כל הזמן.
בינתיים שי כמעט הצליחה ליצור קשר עם אביה לראשונה מזה שבועות, כשהכל התחיל להסתבך.

פרק 2

שי התעוררה, והרגישה משהו משפשף את ידיה בעוצמה. היא הזיזה את ראשה בזהירות ומיד שמטה אותו. התנועה הפשוטה הזו גרמה לה כאב ראש חזק וליבה פעם בחוזקה. היא ניסתה לבחון את סביבתה מהמקום שבו שכבה מבלי להזיז איברים. היא שכבה על רצפת אבן קשה בפינתה של מערה חשוכה וגדולה. להבות כחולות שנתלו מלפידים על הקירות האירו חלושות את המערה. קול של אישה דיבר מקצהו הרחוק של המערה: "ואתם בטוחים שזו היא? אתה לא רוצה לטעות" ואז, להפתעתה של שי, ענה לה קול גברי: "עקבנו אחריה במשך שבועות. היא מתאימה בדיוק לחידה, גבירתי". "אל תקרא לי גבירתי, אתה שומע?!" קולות אנקה מצידו של הגבר היו התשובה היחידה. "אתה יודע כמה אני שונאת את תארי הכבוד המטופשים האלה. רונאלידה הזו באמת חשבה שהיא יכולה להחביא ממני את האבן?! ברגע שאניח את ידיי עליה, כל האדונים המפונפנים האלה יתכווצו בכיסאות המטופשים שלהם!" היא התנשפה ושתקה. "עכשיו, תביא לי את האבקה" היא לחשה. שי הרגישה מבולבלת יותר משידעה בכל ימי חייה הקצרים. קול פסיעות נשמע והיא החליטה להעמיד פנים שהיא מעולפת. הפסיעות התקרבו עד שהגיעו אל צד ראשה. היא שמעה רשרוש קל והפסיעות התרחקו. היא פקחה את עיניה במהירות והקשיבה. האישה צחקקה מעט ואז נשמע רשרוש נוסף, ולאחריו קול עמום:
"ללא אם, חצי אב,
לבד בחציבה.
יצור המהלך על ארבע הוא בן הלוויה,
ובחור שטעות עשה,
נכנס למהומה.
בלי מושג על גורלו, או אמת משפחתו,
זוהי או זהו האדם,
שיוביל אל האבן,
היורש שלה"
שי ניסתה להבין מה היא שמעה, אלא שקול פסיעות חוזר קרב אליה. היא לא הספיקה לסגור את עיניה, וגבר בעל שיער שחור ועיניים אפורות רכן מעליה. "נו, נו, נו. תראו מי אם לא היורשת התעוררה" הוא אמר בקול מלגלג. שי הרגישה את מפרקי ידיה ורגליה שורפים וניסתה להביט בו בעוז. "אני שי, לא יורשת, שי" היא אמרה לו בקול שיצא רועד יותר משציפתה. הוא הטיל את ראשו לאחור וצחק, מה שנשמע יותר כמו נהמה. "שמי אורלנדו, אנחנו הולכים לבלות זמן רב ביחד, אז כדאי שתדעי."
לפתע נשמע קול פסיעות רכות יותר. שי נדרכה. היא שמעה אותן בעבר. קול מוכר קרא בקול: "הי את, נסיכה במצוקה, את פה?" אמר הקול בנימה מבודחת. שי השתנקה כשהבינה למי הוא שייך. רוני היה שם. היא לא הספיקה לצעוק, וצעקתו קדמה. קול ליפוף הבהיר לה שהוא נקשר אף הוא בחבלים השורטים. "איך הוא מצא אותנו?" סיננה האישה. "זה היה בטעות!" ניסה רוני לצעוק. שי קפאה במקומה, אף על פי שלא יכלה לזוז ממילא. 'בחור שטעות עשה נכנס למהומה' 'מי התעוררה אם לא היורשת' 'לבד בחציבה' 'יצור המהלך על ארבע רגליים הוא בן הלוויה' . שי השתנקה שנית. בחור שטעות עשה היה רוני. יורשת. לבד בחציבה פירושו המערה בה התגוררה. יצור המהלך על ארבע רגליים, לוקה. לפתע נזכרה בשורה הראשונה והאחרונה. 'ללא אם' 'בלי מושג על גורלו או אמת משפחתו'. מי זאת אמא שלה?

מוקדש ל נורמן326, אוריקון9, בלונדה151
12
3
67


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/03/2022   15:46 גלי2נדירה  3
מקסים (:
27/03/2022   21:28 תות1846  2
אמאלהה זה מושלםם
וופלב האלופה והנדירה המציאה סיפור נדירר
אמאלהה זה מושלם מחכה לחלק הבאאא
אני במתח>_<
27/03/2022   16:11 הלל76542  1
במילה אחת:
נ ד י ר!!
חלק 2!!!
עקבתי!