קהילה - היצירות של בקיוויוץ
בקיוויוץ
2

טיקלה והצורחים מהשכונה 18/12/2016

הסיפור שלנו מתחיל כאשר טיקלה,מיקמקית צעירה שגרה בחצר האחורית,התעוררה מצרחות ומוזיקת מטאליקה.היא ישר ידעה שאלה ג'קסון,רוודי,נלסון ודנקן.שהם חברים שלה מהשכונה,שיש להם להקת מטאל שלה קוראים:הצורחים מהשכונה.הם מופיעים כל חמישי בערב בבר של דורי האלכוהוליסט.כל האזור מכיר אותם.טיקלה שונאת מטאל,והיא גם שונאת אותם.היא ירדה בחדר מדרגות,וראתה שמחוץ לבניין מטאל הסמטה מנגנים וצורחים. טיקלה הלכה אליהם וצרחה:תגידו לי מה אתם חושבים שאתם עושים?! יא משוגעים! מה אתם מנגנים מטאליקה באמצע הלילה?!ועוד שרים מטאל?! אני שונאת מטאל! כל חברי הלהקה הסתכלו על טיקה באדישות ואמרו בבת אחת:את רוצה לנסות? טיקלה הסכימה.היא לקחה את המיקרופון ושרה בגרסת מטאליקה את השיר I BELIVE I CEN FLY כל חברי הלהקה הסתכלו עלייה כאשר הלסת שלהם נשמטת לרצפה.הם שאלו:תסכימי להיות הסולנית שלנו? טיקלה ענתה להם בקול צרוד:בכיף אחוקים.ואז כולם צרכו יפי קא יאי! בקול צרוד. הלהקה תלו מודעות של ההופעה ושם היה כתוב שמצטרפת סולנית ללהקה. כל מיקמק סיטי היו בהתרגשות אפילו צוותי חדשות הגיעו להופעה.חלקם ממיקפולקו. טיקלה שרה את השיר I BELIVE I CEN FLY אחרי ההופעה טיקלה סיפרה שבזכות השיר הזה היא התקבלה ללהקה. הלהקה עשתה סיבוב הופעות כמעט בכל המועדונים במיקמק סיטי. הלהקה התייעצו האם ללכת לתחרות MIK STAR SING בתחילת הפגישה הגיעה רכב חדשות כדי לראיין את טיקלה. הראיון הלך כך:
מראיין:שלום טיקלה
טיקלה:שלום
מראיין:איך את מתאקלמת בלהקה החדשה?
טיקלה:מצוין,חברי ללהקה הם גם חברים שלי,אפילו מאותה השכונה.
מראיין:ציפור קטנה לחשה לי שאתם חושבים ללכת ל MIK STAR SING.
טיקלה:הפה שלי סגור כריצ'רץ' אני לא יכולה לגלות.
בבוקר שטיקלה יצאה מביתה,היו המון מעריצים עם שלטים שהיה כתוב עליהם: אתם הסטאר מיק סטאר סינג! קדימה לניצחון! מ מט מטא מטאל מטאלי מטאליק מטאליקה!!!!! המטאליסיטים הטובים במקצועם!
כל האזור שר שירים שלהם כמו:דונאטאקו אלוהי,מלאך המטאל,אלכוהוליסט שיכור,וגם את רב חובל מזנק על כריש.
אחד האמרגנים המפורסמים הציע להיות הסוכן של הלהקה.אבל יש רק בעיה אחת,הוא גר במיקפולקו.
כאשר חברי הלהקה טסו אליו מיליוני מעריצים חסמו את דרכם ואז יצא שהם התעכבו בשבע שעות.עד שהצליחו לפנות את כולם ועד שעלו למטוס הייתה בעיית דלק.
בינתיים כל חברו הלהקה שרו כמה להיטים. ופתאום הם שמו לב שהם באוויר. ואז כמעט כל נוסעי המטוס פרצו בצרחות למחלקה ראשונה וצרחו: מטאל! מטאל! מטאל!
הלהקה עלו על הבמה הקטנה במחלקה הראשונה ושרו את מיטב שיריהם.שהמטוס נחת כל הנוסעים יצאו בשקט מהמטוס ונסעו. אחרי שעה,יצאו חברי הלהקה.הם התעכבו בגלל דלקת גרון קטנה.הם שתו גוגל מוגל,הבריאו,ושתו קפה. שהם יצאו מהמטוס,הם הבחינו במאות אוהלים מולהם. יצאה מעריצה עייפה מהאוהל (הם נחתו לפנות בוקר) ושהמערצה הבחינה בלהקה היא צרחה צרחה שרבים אומרים שהצרחה החרישה כמה אנשים. מאות המעריצים רדפו אחרי הלהקה עד למשרד של הסוכן. הלהקה נכנסה בריצה לחדרו של הסוכן ונעלה את הדלת. אחרי שעה קלה שבה חתמה הלהקה שדימיטרי זלאנקטרוב(הסוכן) יהיה הסוכן שלהם. הם שמעו עדיין את קולות המעריצים. אז דימיטרי הראה להם דרך סודית שמגיעה מהמחסן שלו,עד למטה. שהלהקה יצאה,צוות חדשות הבחין בהם ושאל:אתם נוסעים למיק סטאר סינג כן? הלהקה ענתה שכן.
הם הגיעו להופעה ונתנו שם הופעה של ממש. כל השופטים קפצו והורידו את הכיסוי עיניים(במיק סטאר סינג השופטים תלויים לתקרה שיש כיסויי עיניים על עיניהם,שהשופטים רוצים להעביר את הזמר או הלהקה הם צורחים פול! ואז משחררים אותם,וברצפה הם מורידים את כיסוי העיינים) וראו שהלהקה היא היא הצורחים מהשכונה.
הצורחים עברו הרבה שלבים, ועלו לגמר.הם היו בגמר נגד הראפר מקס דיזלאברי.מקס זכה בתחרויות רבות והוא זמר מאוד מצליח. בגמר הקהל גם מחובר לתקרה.
לצורחים השתחררו שמונים ושש ולמקס השתחררו שישים ושלוש! הצורחים זכו! הייתה התרגשות רבה בכל האזור! הצורחים עשו סיבובי הופעות ענקיים,ראש העיר העניק להם פרס,והציעו להם אחוזה ענקית. אבל הם העדיפו להישאר לגור בחצר האחורית.

מוקדש ל דונקי45, עמי61
2
2
83


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/01/2017   10:44 אלינר123  2
אחלה סיפור
19/12/2016   21:11 בקיוויוץ  1
עמי,אתה ביקשת שאני אקדיש לך