קהילה - היצירות של ברוזוני44
ברוזוני44
14
1

סיפור-כיתה ה', כיתה מפחידה-סיפורה של מיקמאיה 04/12/2018

הקדמה:
החופש הגדול תם והנה שנת הלמודים מתחילה ולכיתה מצטרפת תלמידה חדשה ושמה מיקמאיה.
סיפורנו מתחיל כך:
מיקמאיה הנלהבת מתחילת שנת הלימודים החדשה ועוברת בשערי בית הספר מחיוך מאוזן עד אוזן , תמיד חלמה נוגה להתחיל התחלה חדשה עם ילדים שלא ישימו לב לעובדה שהיא יתומה.
מיקמאיה נכנסה לכיתה קצת באיחור אבל השתלבה נהדר מיד התישבה ליד שקד שהייתה החנונית של הכיתה , מיקמאיה לא ידעה זאת.
באותו הזמן חיפשה שקד מישהו שיעזור לה וישפיל את עצמו כדי שתוכל לצלם ולהעלות את המעמד החברתי שלה ומיד חשבה על מיקמאיה! הרי אין בן אדם אשר יותר תמים מילד חדש .
פרק ב':
"הי" אמרה מיקמאיה והתישבה ליד עמית "מה קורה" ענתה שקד שניסתה להראות נחמדה וכנראה גם הצליחה.
ומיד הופעל הצלצול ומורה נכנסה לכיתה "שלום תלמידים יקרים , כעת הגעתם לכיתה ה כיתה חשובה בבית הספר היסודי, כמו כן מכיוון אשר איני מכירה אתכם נתחיל בסבב שמות מהיר " לפתע שתקה המורה ומבטה נח על מיקמאיה.
פרק ג':
לאחר סבב שמות מהיר , ירדו התלמידים לטקס תחילת שנה בו הופיע מועצת תלמידים ושכבת כיתות ב' בריקוד אשר יועד לתלמידי כיתות א המתחילים ללמוד .
תם הטקס ועלו התלמידים לכיתה שם חיכתה להם המורה החדשה ואמרה " מכיוון ואשר אתם לא מכירים אותי אתחיל בלספר כמה עובדות על עצמי:
אחד, שמי הוא מיקדורית
2, יש לי שלושה בנים ובת ולפני עשר שנים וחצי שלחתי לאימוץ ילדה שאני מנסה למצוא.
3, אתם יודעים מה זה מיקצלייק? לא? אז אסביר:
מיקצלייק זו מחלה אשר מונעת ממכם לאכול גלוטן זו לא אלרגיה אל תבלבל, זו מחלה שעוברת בגנים ויכולה להתפרץ בכל גיל , לבני הקטן יש מיקצלייק ולכן גם לי זה יכול להתפרץ בזמן מסוים."
התפרצה מעיין, שהייתה מלכת הכיתה ואמרה:" ומה אם המיקצלייק לא בא ממך אלה מאבא שלו?"
ענתה מיקדורית :" כן במקרה אחר זה גם יכול להיות אבל לאבי יש מיקצלייק . בכל אופן אמשיך:
4, אני הרכזת לשפה בבית ספרנו.
5, אני בת 36.
" הכל לטובה הכל יעבור , אמא אמרה אל תפחד מהקור" ניגן הצלצול המודיע על תחילת ההפסקה.
פרק ד':
כעבור כמה חודשים אשר מיקמאיה כבר השתלבה ושקד ירדה מהרעיון להשפיל אותה , הוטלה על ילדי הכיתה לעשות עבודת שורשים, ומהעובדה אשר היתה יתומה לא הכי עזרה לה עם העבודה, מיקמאיה פחדה לספר למורה ולכיתה את העובדה הזו מפני שבבית ספרה הקודם הציקו לה :" לכי להורים שאין לך" או משהו כזה.
פרק ה'
מועד ההגשה של המטלה מתקרב ונוגה החליטה לחשוף את העובדה שהיא יתומה והתלבטה עם קודם לספר לשקד . בסוף החליטה לספר לשקד ראשונה .
הנה שקד! אגש לספר לה חשבה מיקמאיה.
"היי שקד מה קורה?" רצה וקראה לשקד "היוש מה נשמע ?" ענתה שקד," תקשיבי שקדוש אני חייבת לספר לך משהו, היום אצלי אחרי בית ספר הולך?" שאלה מיקמאיה "בטח " ענתה שקד. לאחר סיום הלימודים הלכו שקד ומיקמאיה אל המשפחה המאמצת של מיקמאיה אכלו ודיברו, ואז רק אחרי שצברה קצת אומץ סיפרה מיקמאיה לשקד את אשר היא יתומה, שקד הקשיבה למיקמאיה בעיון רב אך לא שכחה שרצתה להשפיל אותה ולכן הקליטה אותה והפיצה את ההקלטה.
פרק ו'
למחרת ( יום הגשת העבודות) הבינה מיקמאיה שכולם מתרחקים ממנה וצוחקים עליה. ניסתה להבין מה קרה אך ללא הצלחה עד שנגשה אליה מעיין " תגידי מה נסגר איתך? את מספרת לשקד דברים אשר יכולים לשמש נגדך? לא ידעת שהיא תפיץ את זה?" , מרחוק שמעו הבנות " בואי מעיין מה את מגברת עם המוזרה הזו?!" הלכה מעיין ועזבה את מיקמאיה לבדה.
פרק ז':
לאחר חודש, שכבר כל הבית ספר ידע, הלכו בהפסקה מעיין והחבורה שלה לחצר לדבר: "אתמול " אמרה מעיין מנסה לא לבכות "סיפרו ,סיפרו לי " כאן כבר נחנקה מדמעות שנצברו בגרונה "ה- הורים שלי שאני מאומצת " "מה?! " ענו הילדים "כן , עכשיו אני מבינה את מיקמאיה , כדי שנלך להתנצל " הציעה מעיין, הלכו הילדים לחפש את מיקמאיה ומצאו אותה משוחחת עם מיקדורית :"תקשיבי מיקמאיה את לא יתומה רק מאומצת " אמרה מיקדורית כשדמעות בעניה ומשכה את נוגה לחיבוק , בהתחלה הופתעה מיקמאיה ולא הבינה מה זה אומר ולאחר דקה או שתיים הבינה שמיקדורית אמרה שהיא אמא שלה אשר שלחה אותה לאימוץ . שמעו הילדים את השיחה ולאחר מכן התנצלו בפני מיקמאיה.
פרק ח':
לאחר שבוע כבר עברה מיקמאיה לביתה של מיקדורית והפכה לילדה רגילה אשר יש לה הורים רגילים ואחים והפכה למקובלת בכיתה.

מוקדש ל הדי57, זומי47, מנהלת632, אןמארי1, דובדבן573
2
2
120


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/12/2018   18:31 מעולה10  2
סיפור מקסים ומרגש.
04/12/2018   15:04 שניקול1234  1
יפה