קהילה - היצירות של דרקון1987
דרקון1987
7

ערפדמיקים 19/01/2017

פעם אחת התעוררה מחליףצבע וחשבה לעצמה: מה אני יעשה היום חוץ מללכת עם חברות שלי למשל מגניב1987 או עוד המון. ובבית של מגניב1987 היא גם חשבה לעצמה מה אני יעשה חוץ מללכת עם חברות שלי אולי... נושום דרקון1987 או דגיגון4? יהיה לנו בטח ממש כיף ובטוח אני אזמין את סופי! דרקון קמה בבוקר והתקשרה אל סופי,נושום,דגיגון,דרקון ומגניב שיבואו לעשות איתה קניות או שילכו לסרט ערפדמיקים הבנות חשבו ובסוף החליטו שהן ילכו לסרט. סופי אמרה: יש על הסרט הזה המון שמועות שאף אחד לא יכול לצאת משם בחיים. כל הבנות צחקו כולל סופי והמשיכו ללכת. הבנות ניכנסו לסרט ופתאום!
יצא מהמסך ערפד מפחיד שאמר לבנות עם לא תצליחו לעבור את המסע תעלו למעלה! הערפד ציחקק צחוק מרושע והבנות מיד רצו לבית של 1987מגניב הבנות נעצרו והתנשפו כל אחת אמרה בתורה משהו מוזר מגניב אמרה: זה בטח סתם תחמיל נכון? סופי אמרה: אני לא יודעת מי זה או מה זה. דגיגון4 אמרה: מה זאת אומרת מסע? דרקון1987 אמרה: אני חושבת שאחת מאיתנו קורבן! כולן אמרו ביחד: אנחנו צריכות להיזהר. כל אחת הלכה לבית שלה. הבנות קבעו להיפגש ב-5 בצהריים כדי להתחיל מסע קסום מלא במתח. בלילה לדרקון היו פחדים גדולים בגלל הערפד והכל
כולן בעצם פחדו וכשהגיע 5 בצהריים כולן ניפגשו בקלאב וסופי אמרה: קיבלתי הוראות אתמול בלילה מהערפד איך להתחיל במסע, אנחנו צריכות ללכת לאי בואו. הבנות הלכו לאי ועמדו בהוראות של סופי. סופי אמרה: יופי. מכאן מישהי צריכה לקבל הודעה מהערפד בטלפון שלה. 1987מגניב קיבלה הודעה מהערפד והיא אמרה: קיבלתי הודעה! כתוב בה: עליכן להגיע לגיהנום ושם תצטכרו לעבור אותו. הצלחה ערפדית לכולם! כל הבנות לא הבינו מה זאת אומרת גיהנום?! ומחליףצבע אמרה: אנחנו צריכות לפעול בהיגיינה מי החכמה מבינינו? כולן אמרו בבת אחת שבאפי אבל באפי לא היתה איתן כולן רצו לבית של באפי ואמרו לה בהתנשפויות הכל על הערפד והיא הסכימה לעזור.
באפי התחילה את המסע עם הבנות ואמרה להן: אנחנו צריכות ללכת ליער כולם קוראים לזה "גיהנום" הבנות הלכו ליער והיה שם כמה קברים והבנות התחילו לפחד.
אחרי כמה רגעים הן הגיעו. ואז הבנות אמרו שהן צריכות לדעת מה המקור של הערפד הזה. נושום אמרה: אני יודעת אנחנו צריכות ללכת לגרמניה שם יש את טירת הערפדים של דרקולה! כל הבנות אמרו ביחד: איך נוכל ללכת לגרמניה? כל אחת שאלה את ההורים שלה ושיקרה כדי שהן יצליחו ההורים הסכימו והן טסו ביחד לגרמניה שם הן היו בטירת הערפדים של דרקולה ואז פתאום דרקולה קם מהקבר ואמר להן: אתן עשיתן את זה?! אתן הצלחתן לעשות את המשימה של ערפדמיק אתן צריכות מיד לעזור לי ערפדמיק הוא זה שאחראי על מי שלמעלה הוא מחליט מי יחיה ומי יהיה למעלה המון לא הצליחו לעבור את המשימה ולא לדעת את התשובה אתן הצלחתן ואז דרקולה נתן לכל אחת שרשרת עם ניב של הערפד האחרון שנותר טוב כל הבנות כמעט התעלפו רק מחליףצבע ונושום התעלפו ביחד ואז קמו כולן רצו מהר למיקמק ואז התנשפו והן פשוט לא האמינו ובסוף החליטו: אנחנו הולכות לקניות!
הסוף!

מוקדש ל נושום, סופי, 1987מגניב, מחליףצבע, דגיגון4
1
2
58


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/01/2017   12:40 דרקון1987  2
מחליףצבע זאת אני מגניב אני עשיתי את היצירה בשבילך
21/01/2017   09:35 מחליףצבע  1
תודה על ההקדשה ויצא לך מוש