קהילה - היצירות של להב24
להב24
4

ציזבט ללג בעומר 19/05/2016

היו היה מיקטרול שקראו לו פרקנמיק.
הוא הוחזק לניסועים מדעים על ידי הפרוספור דר מיקדרקולה.
יום אחד הגיע לארמון של הפרופסור מיק ששמו שמבה דוי המיק הקטן איבד את הדרך אל בית סבאתו שהייתה חולה במיטתה והמתינה למיקנכד שלה שיגיע ויביא לה מרק חם אך הוא הגיע אל הארמון.
הפרופסור לא המתין אף לא שניה והכניס את המיק אל ארמונו.
שאל אותו הפרופסור מדוע מיק צעיר כמוך מסתובב במקום כזה לבדו האם אני יכול לעזור לך איך שהוא.
אמר לן המיק הצעיר תודה על ההצעה אבל כבר מאוחר אני ימשיך לי לדרך בקרוב הגיע לבית סבאתי, קפץ הפרופסור ואמר האם אתה רוצה לישון כאו כבר בקרוב לילה לא הייתי רוצה שתסתובב לבדך דרך היער המפחיד, אמר לו המיק תודה אבל בכל זאת אני ימשיך לי לדרך.
הפרופסור פתח את דלת הארמון ויצא לו המיק לדרכו....
כעבור דקה הפרופסור שמע נקישה בדלת ארמונו, שאל הפרופסור
מי זה?
השיב לו המיק זה אני ממקודם כבר לילה ואני מפחד אני יכול לישון בארמון רק הלילה בבקשה?
השיב לו הפרופסור בהחלט מיק צעיר בוא היכנס תחכה בסלון אני מגיע.
הפרופסור הגיע והכין למיק הצעיר כוס תה ומיטה לישון בה...
כעבור עשר דקות לגם המיק הצעיר מהתה שם את ראשו על המיטה ונרדם.
התעורר המיק הצעיר משנתו בבוקר ובא לקום מהמיטה אך לפתע אינו יכול לזוז הוא מחובר באזיקים למיטה, שניה לאחר מכן שם לב המיק לזה שלידן נמצאת המפלצת הגדולה!!! פרנקמיק אך הוא היה בשינה? הוא לא היה בחיים!!! נבהל המיק הצעיר וצרח בחוזקה הגיע הפרופסור אוווו סוף סוף התעוררת בחור צעיר....
מה אני עושה פהה?!?! שחרר אותי צעק המיק שחרר
אמר לו הפרופסור או לא ולא אתה עכשיו בידי אתה תעיר בישבילי את המיקטרול שחיכתי לו שנים איתו אני יזריע אימה על עולם המיקמק חה חה חה חה חה צחק בקול גדול.
בגג הארמון נפתח פתח והגיע השמש למכונת החשמל של הפרופסור והיא החלה לפעול התעלף המיק הצעיר מרוב פחד ואז בום בום בום קם פרנקמיק לתחייה שמח הפרופסור מאוד וצחק בקול גדול.
כאשר הביט פרנקמיק לראשונה הוא ראה את המיק הצעיר מוטל על המיטה ללא חיים התרגז פרנקמיק והחל להשתולל לאחר שניה הוא תפס את הפרופסור וזרק אותו דרך הגג שחרר פרנקמיק את המיק הצעיר מהמכונה והחזיק אותו הוא לקח את הכבל של המכונה וחיבר אל המיק הצעיר ואליו לאחר שניה התעורר המיק הצעיר משנתו וראה את פרנקמיק, אמר לו פרנקמיק אל תפחד אני פה בישבילך המיק הצעיר שמח מאוד ורצה לצאת לדרכו אך הוא לא הלך לבד פרנק מיק סחב אותו על הכתפיים עד לבית סבאתו.
ולמיק הצעיר היה סיפור מיוחד מאוד לספר לסבאתו והוא חייב באושר עד עצם היום הזה.
:)

מוקדש ל זאתXחיי, אהבתFחיי, ליאור6733, ליאורXגיבוי
7
78


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה