קהילה - היצירות של ליאון2470
ליאון2470
7
16

סיפור-מה קרא לביתו של הדוכס ולריב המצער 19/10/2021

פעם אחת ישב ראש העיר בלשכתו ליראות את צברו הבתיק מיקשמלו,מיקשמלו היה גם דוקס מאוד מכובד שמפחדים ממנו וגם הוא היה חבר מאוד טוב של ראש העיר עוד לפני שראש העיר אפך לראש העיר הם היו חברים קרובים מאוד.
כעבור חמש דקות שמע ראש העיר דפיקות על דלתו הוא:"פתוח"ומיד נחנש מיקשמלו בפנים כועסות ממש הוא פנה לראש העיר ואמר לו:"שמע איני רוצה להיות יותר חבר שלך!" אמר מיקשמלו אבל מיד ראש העיר פנה אליו בגימגום בפנים עצובות:"מ..ה ממ...מה ע..ש..עש..עש..י..עשיתי?" "אתה שואל עוד מעשיתה הנה זה מה שעשיתה"אמר לו מיקשמלו והביא לו פתק שרשום אליו:"למיקשמלו אני לא כל כך אוהב אותך ואני תמיד עושה את עצמי לידך כדי שתרגיש בנוח כי ארי אנחהו חברים מילידה ואני בימיוחד לא אוהב את הבת שלך, אני לוקח אותה(חותף אותה) עד שתביאי לי סכום כסף מכובד עד כ1,0000,000
בברכה:
נירא לך שאספר לך"
אחרי שגמר ראש העיר להקריא בקול הוא לא הבין מה זה צריך להיות,ומיד פנה לביתו בנתיים חשב מיקשמלו:"האם הוא יחזור ויביא לי את ביתי לא... חשב שוב יכול להיות שהוא לא עשה את זה... לא יודע:"ומיד גם הוא פנה לביתו בביתו על מיתתו של מיקשמלו היה מיכתב אישתו אמרה לו לבדוק מה זה כי שלחו לו את זה מהמסרד אז הוא מיד פתח את הפתק וראה שרשום שם:"בוא מיד לרחוב להנציג 400 שם יחכה לך משהו"
מיד הבין ממקשמלו שלא שלכו לו את זה מהמסרד והוא מיד רץ לעבר הרחוב שרשום הוא אותו ו.....

יודעים מה אם אתם/ן רוצים/ת שרני יעלה חלק 2 תיכתבו לי בתגובות.
ומקווה שנהנהתם/ן

מוקדש ל אסתיM, לואי, ולכלמישאוהבסיפורים
4
44


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה