קהילה - היצירות של לירז
לירז
6
1

ראשת העיר ועולם המיקמק 04/06/2015

פרק 1:אני חדשה בעולם.

ביום רביעי השלישי לשישי בלילה יצרתי מיקמק חדש בשם לירז התחלתי להסתובב בעולם ראיתי מלא מיקמקים ולא הכרתי שום דבר במיקמק הסתכלתי במפה לראות איפה ראשת העיר ומצאתי את האזור מיקמק סיטי ונכנסתי ללשכה.

פרק 2:ראשת העיר מיקמק.
ראיתי מלא מאבטחים ופתאום מאחוריהם ראיתי את ראשת העיר מיקיאוולי שאלתי עם היא תוכל לעזור לי להשיג כסף ולהכיר את העולם היא כמובן הסכימה וכבר הבנתי שעם יש ראשת עיר נחמדה העיר נחמדה. היא ליוותה אותי החוצה וקבענו מחר באותו מקום בלשכה שלה אבל הפעם זה היה בקומה השנייה.

פרק 3:הטיול שיכיר לי את עולם המיקמק.
יום למחרת התחלנו דווקא מהקומה השנייה וראתי מלא מיקמקים שמשחקים,שקונים בגדים ומשקיפים ורואים את עולם המיקמק. שמחתי שיש עוד מיקמקים שאוהבים את העולם. מיקיאוולי התחילה להסביר לי מה יש בקומה הזאת "אז ככה יש כאן משחק ויש קטלוג נדירים אבל תוכלי לקנות משם דברים רק עם את מנויה ויש לך המון כסף וזה גם תלוי בגיל שלך הקטלוג הוא לפי גיל"ואז היא אמרה"בואי נרד למטה יש גם שם מה לראות
" ירדנו ללשכה שלה והיא הראתה לי את קטלוג המשחקים איפה יש משחקים בכול עולם המיקמק ואחרי שראינו את זה היא שוב אמרה וחזרה קצת על דבריה"בואי נרד למטה למרטף גם שם יש מה לראות"כאשר סיימה את דבריה ירדנו למטה.

פרק 4:המרטף ושאר העולם.
ירדנו במדרגות ואז מיקיאוולי פתחה דלת קטנה ופתאום היה אור ומיקמקים שקוראים ומציירים ולומדים לכתוב ולקרוא והיו גם כאלה שהרימו את השטיח שהיה מונח בפינת החדר ופשוט נעלמו נורא התרגשתי להיות במקום כזה, מיקיאוולי אמרה בואי איתי לכיוון העיתונים אני לא הבנתי על איזה עיתונים היא מדברת ואז ראתי ארון מלא בעיתונים קפצתי מאושר אני מתה על עיתונים!

פרק 5:המיקפה והמיקניון
יום לאחר מכן נפגשנו מחוץ ללשכה ובגלל שהיא אמרה שהיא לא הולכת לשום מקום בלי הלימוזינה שלה אז באותו זמן יצא לי גם לנסוע בלימוזינה מלכותית, בתוך הלימוזינה היו כמה מיקמקים שאלתי שם מישהי מה קורה פה זה לא הלימוזינה של מיקיאוולי
אז היא אמרה"שלום שמי הוא מאיה המיקמקית וכן זאת הלימוזינה של מיקיאוולי אבל היא מרשה לכל אחד להיות בו"שמחתי שאוכל להיות כמעט כל יום בלימוזינה, אחרי כמה דקות הגענו למיקניון ,המיקניון היה ענקי נכנסנו לכל החנויות ונורא התאכזבתי שאני לא יכולה לקנות שום דבר כי אין לי כסף אבל כן התרשמתי מכל החניות ובעיקר מהבאר המשאלות, וגם ביקשתי משאלה"הלוואי שמיקיאוולי תהיה ראשת העיר כל הזמן" אחרי שסיימתי לבקש את המשאלה עלינו ללימוזינה ונסענו למיקפה, למרכז ההחלפות, לספריה וקראתי שם חלק מכל הספרים,ואז הלכנו לעולם הממתקים ושחקתי והשגתי כסף"שמחתי שיש עולם יפה ומטופח.

פרק 6:העולם מהצד השני.
אחרי כל הטיול בין מיקמק סיטי עברנו למסביב העולם לג'ונגל והצלחתי בחידות וראיתי את המיקמק מהקומה שנייה אחר כך הלכנו ליער, וליערות מיקמק, לפארק, לאי ובאי עלינו על הספינה ירדנו לתוך המים נכנסנו לספינה ששקעה ושיחקנו מה קשור,אחר כך עשינו טיול בכל רחבי המיקמק השגתי מלא כסף הבנתי איך משתמשים במיקמק עשיתי מנוי וסיפרתי לכל חברותי מה זה עולם המיקמק.
ואז התחלנו אני וחברתי לשחק ביחד בעולם המיקמק וכל יום חכינו למשימה או משהו חדש שמחתי שהקימו אתר כזה מדהים.
10
1
183


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/01/2016   17:19 משנהצבע  1
נכון אתר מיקמק מקמיק ומהדהים מיקצויין!