קהילה - היצירות של מותק0212
מותק0212

מתקפת החייזרים! 23/12/2016

פרק 1: ראשית הדבר
זה היה עוד יום רגיל שאני ו7אגם543 טיילנו במיקמק! 7אגם345 היא חברתי הטובה במיקמק כשאני והיא ניפגשנו במיקמק והיה לי שחקן חדש!  בקיצור, אני והיא טיילנו במיקמק סיטי ולפתע ראינו!!!!!!! תקראו בפרק הבא

פרק 2: מה זה!??!?!
אני ואגם ראינו חללית ענקית ושחורה עם פסים ונקודות אדומות זורות ( גם הפסים היו זוהרים) מתקרבת למיקמק סיטי1 זה היה מפחיד. אימאלא!!!!. החללית הייתה מעל מיקניון. היא שאבה את המיקניון! כל המיקמקים שהיו בפנים עזבו הכל וברחו החוצה! ( רובם החזיקו את הקניות ביידים ולא עזבו) כל המיקמקים שהיו קרובים ברחו לבתים שלהם. החללית שאבה כמה מיקמקים וברחה!

פרק 3: הבונקר התת קרקעתי, ומבצע החילוץ הנועז
יום לאחר מכאן הודיעו בחדשות, ברמקולים, ובכל הערוצים שהיו בטלוויזיה, שכל המיקמקים צריכים לארוז הכל, וללכת בצורה מסודרת לבונקר תת קרקעי. אני ואגם פחדנו. פחדנו מאוד! אז החלתנו לעלות לחללית, להחזיר את המיקניון, ואת כל המיקמקים שנשאבו. פחדנו מהרעיון הזה. אבל צריך לעשות אותו!. השתלבנו בין המיקמקים המבוהלים שרצים מהר לבונקר התת קרקעי. ראינו שומרים ששומרים על סדר, ואת מיקיאוואלי הולכת עם כל הדברים שלה לתוך הבונקר. כל השומרים החזיקו מלא מזבדות של הבגדים שלהם, האביזרים וגם ואוכל (הכי חשוב). לפתע החללית חזרה!!!!! כל המיקמקים נבהלו והכלו לרו. בפאניקה לתוך הבונקר (כולל השומרים). הפעם החללית שאבה את בניין העיריה! מיקיאוואלי צרחה: "לאאאאא!!!!!!" והשומרים הגנו עליה והובילו אותה לתוך הבונקר. החללית שאבה עוד מיקמקים. זאת הייתה ההזדמנות שלנו! רצנו אל החללית בזמן שכל המיקמקים ברחו. מיקמק אחד צרח: "מה אתן עושות?!" ומיקמקים אחרת צעקה: " החללית תבלע אתכן!" ועוד מיקמקים צעקו דברים כאלה. אין זמן לספר! עמדנו מתחת לחללית, החזקנו ידיים, והחללית שאבה אותנו באור ירוק.

פרק 4: החללית

אני ואגם עפנו דרך צינור עבה וצבעוני. אחר כך נחתנו על ריצפת החללית (בתוך החללית) ומיקמקים ירוקים עם 4 עיניים הסתכלו לעברנו. אני ואגם רעדנו (מפחד, לא מקור) וחייזר אחד (אני אקרא למיקמקים הירוקים והמוזרים שלבשו בגדים חייזרים כי זה מה שהם!!) ניג אלינו. הוא שם אלינו אזיקים והוביל אותנו לתא כלא קטן שהיה בחללית. מבפנים החללית הייתה ענקית! ומבחוץ היא הייתה קטנה. בתוך תא הכלא היו עוד מיקמקים! דנדני33, ויעקב8686. היו עוד מיקמקים אבל לא אגיד את שמם כי הם רק בררחו איתנו ולא עשו כלום חוץ מזה חח .

פרק 5: ארץ החיזרים!
לפתע היה רעש נורא חזק והרגשתי שהמראנו למעלה. הצצתי בחלון וראיתי אותנו מתרחקים ממיקמק סיטי! ראיתי מלא נקודות צבעוניות קטנות כמו נמלים רצות לתוך הבונקר. התעצבתי. ופחדתי1 לא ידעתי אם אני אצליח. קיוויתי שאצליח ואז אני, אגם, יעקב, ודנדני נהיה גיבורי מיקמק סיטי! זה עורר בי מעט שמחה. ואז הרגשתי קצת בחילה, וסחרורים. חיזר אחד ניגש אלינו ואמר לנו: "הגענו". הופתעתי לגלות שהם יודעים לדבר מיקמקעיברית! . חיזר אחד שהיה שומר שנראה מאוד חזק (היה לו רובה) ניגש אלינו ולכח אותנו באזיקים. כשירדנו, ראינו את מיקמק סיטי. לא מיקמק סיטי שלנו, אלה מיקמקחיזר סיטי שלהם! (סטגדיש). הכל היה שם רגיל לגמרי. חוץ משני דברים: בניין העיריה שלנו, והמיקניון. החיזרי נכנסו למיקניון לבושים בבגדים שלהם ויצאו לבושים בבגדים שלנו! ובניין העיריה? אותו הדבר. אנשים ניכנסו לשם בבגדי העבודה שמוכרים במיקניון, והיה להם אפילו ראשת עיר!!!!!! ואיך קראו לה? "חיזרמיקיאוואלי" כמה מקורי. בקיצור, הובילו אותנו למקום שנראה כמו כלא במיקמק סיטי. השומרים (החזקים) לקחו אותנו, והובילו אותנו לתוך תא כלא. ונישארנו שם עד סוף חינו. סתם!!!!!!!!!!! נראה לכם? אנחנו חשבנו על תוכנית מוצלחת שתצליח על בטוח! דא! קיצר, התלחששנו, והתלחששנו. ואז היתה לנו תוכנית בריחה!

פרק 6: הבריכה מתא הכלא
הרעיון שלנו היה כזה:... רק שניה אחת! למה שאגלה לכם? אתם תגלו עכשיו מה הרעיון:
כשאחד השומרים עבר, שלפנו אותו בזהירות לתוך תא הכלא שלנו. מצאנו כודם קופסא עם בגדים של הכלא, אל הלבשנו את השומר במסכה, (כדי שהחיזרים לא יתפסו אותנו) ואני שיניתי את צבע העור שלי לירוק. למזלי, היה לי כובע עם עוד שתי עיניים, (מזויפות) אז חבשתי אותו. גם לבשתי את בגדי השומר, כמובן. לכחתי לשומר את המפתחות, ויצאתי בזהירות מבין הסורגים (שהיו עשויים מליזר!). התקרבתי התקרבתי לכל המכשירים המוזרים ולכל הכפתורים. שאלתי מיקחיזר אחד שעבד שם איפה כפתור השחרור. והחיזר (שלא היה כזה חכם) אמר לי: "זה" והצביע על כפתור אדום וגדול. ומה אני עשיתי? אמרתי תודה ולחצתי על הכפתור!. המיקחיזר החל להישתגע ולצרוח: "מה אתה עושה!?!?!?!?!) וברח החוצה. כל המיקמקים שתפסו אותם יצאו! גם דנדני, אגם, ויעקב. יעקב אמר: יפה מותק!" ודנדני ואגם הנהנו. שמחתי. כולנו וכל המיקמקים יצאו החוצה. לפני זה, לחצתי על עוד כפתור מסוים שמחק לגמרי את המפה אל מיקמק סיטי מכל החלליות חוץ מהחללית הראשית. ואליה כל המיקמקים כולל אני והחברים שלי עלינו. אל החללית הראשית!. אף אחד מהמיקמקים לא הבין איך להפעיל, ואז יעקב בא ואמר לנו: "זוזו, אני יודע!" מסתרשיעקב בזמן שהיינו בתא הכלא של החללית, הסתכל על המיקשומרימחיזרים על איך הם מפעילים ת'חללית. ויעקב? הטיס את החללית כמו מלך! כמו מיקחיזר מומחה! כל המיקמקים ואני (חוץ מיעקב) נשארנו עם פה פעור לכל הנסיעה.

פרק 7: החזרה הביתה!
יעקב נחת בזהירות במנחת המטוסים של מיקמק סיטי. לאחר מיכאן ירדנו מהחללית. התקרבנו אל הבונקר, אבל הוא היה נעול! דנדני (שהיה סופר דופר חזק ושרירי) אמר לנו: "אני אטפל בזה!" והוא בעט בדלת ושבר אותה! כל המיקמקים שהיו שם הסתכלו אלינו, ורצו אלינו! הם הרימו אותי, את אגם, יעקב, ודנדני לאוויר וקראו: "האח! הידד! האח! הידד!". "רגע רגע רגע!!!" צעק מיקמק אחד קטן מין כולם. כולם הסתכלו אליו והוא אמר: "מה אם בנין העיריה והמיקניון?" כולם הביטו בנו. יעקב לחץ על כפתור שהיה בשלט שלו והחללית שמה את בניין העיריה במקומו, ואת המיקניון במקומו. כולם שמחו!.
פרק אחרון: יום לאחר מיכאן 
יום לאחר ממתקפת החיזרים, מיקיאוולי ומפקד הצבא של מיקמק סיטי, העניקו לי, לדנדני, לאגם, וליעקב מדליות זהב על זה שהצלנו את מיקמק סיטי ואת כל המיקמקים שהחיזרים חטפו. ובערב היתה מסיבה! איזו מסיבה? מסיבת הריסות! כל המיקמקים נכנסו לחללית ומה הם עשו? הרסו הכל! גם אני וכל החברים שלי. הרסנו את כל המכשירים המוזרים, כדי שהחיזרים לא יקלטו את החללית ויבואו שוב. זה היה ממש כיף! ואז כשהכל ניגמר, כולנו באנו למיקפה. לי לאגם לדנדני וליעקב היו מושבים של V.I.P. ספות נוכות עם כריות ו... טוב מגרה להגיד! חח גם את האכל ה מגרה.. פשוט תחשבו על האוכל הכי טעים בעולם ואז תדעו מה אכלנו! טוב, מקווה שנהנתם  תכתבו לי אם קראתם ונהנתם או אם לא אהבתם.

מוקדש ל 7אגם345אואגם7345, יעקב8686, דנדני33
1
3
47


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/12/2016   10:05 מיקה10369  3
מהמם!!!
מושלם!!!
אדיר!!!
27/12/2016   16:34 מותק0212  2
למה אף אחד לא קורא? תאמינו לי, אם תקראו אתם ממש תהנו!
26/12/2016   18:30 מותק0212  1
אהבתם? לכך לי יומיים לכתוב את זה!