קהילה - היצירות של מקשי7
מקשי7

סיפור מעניין 12/04/2016

הכל התחיל במפגש עם ראש העיר, במפגש הוא סיפר לי על ממלכה אגדית בשם "קווארטון" בה יש בני-אלמוות וחמישה דרקונים ששומרים על הממלכה. כשיצאתי מבית העירייה ראיתי את מיקיאוולי שנכנסה לשער שמוביל לממלכה האגדית ומיד קפצתי לשער ונכנסתי להרפתקה מדהימה.

פרק 2- הארץ
כשנכנסתי לממלכה ראיתי דברים מדהימים שאף מיקמק לא ראה. כאשר הלכתי לארמון המלוכה ראיתי את מיקיאוולי מדברת עם מכשף ומיד גיליתי את שמו והוא דרסיל. ישר רצתי לארמון לדבר עם המלך אך המלך לא היה. במקומו הייתה ביתו, הנסיכה מייבל. דיברתי איתה על מה שקורה והיא אמרה: "ברור! שאעזור לך להציל את הממלכה". ומיד רצנו אל כפר דימקונר, כשהגענו לכפר שאלנו כמה אנשים האם יש דרקון שמגן על הכפרים והם אמרו לנו כן, שמו הוא
דרקון האדמה.
בצהרי היום הלכנו לאכול אך מיד הדרקון הגיע והרעיד את האדמה.. כולם ברחו חוץ ממני ומייבל . כאשר נלחמנו בדרקון ראינו שהוא נשלט על ידי מיקיאוולי ודרסיל, הקרב היה קשה ומייבל נפצעה, כעסתי מאוד ודחפתי חזק את הדרקון עד שהמנעול שלו נשבר והוא שב להיות טוב.

פרק 3- היער האבוד
בתוך היער שמענו כל מיני רחשים ושם היה גם דרקון היער הוא התחבא בין צמרות העצים והוא תקף אותנו מכל עבר. לא ידענו מה לעשות, האם להילחם? או לברוח? התשובה לא הייתה ידועה אך הבנו שנצטרך להשתמש בכוח הדרקון כנגדו. כאשר הדרקון תקף אותנו השתמשנו בענפים כדי לנצח ואחד הענפים פגע במנעול ושחרר אותו טיפה.
כשניסיתי לשחרר אותו הוא פגע בי עם זנבו אך לא במייבל, שישר רצה לפתוח את המנעול ומיד הצליחה לשחרר אותו.

פרק 4- הרי הקרח
כשמייבל ואני הלכנו להרי הקרח ראינו חבורת מיקמקים שמדברים על דרקון הקרח ומיד ראינו דבר המעופף בשמיים
והדרקון התפרץ במהירות להקפיא אותנו אך שנינו ברחנו כדי שהוא לא יקפיא אותנו. לאחר מכן, חזרנו כדי להילחם בדרקון ואני ומייבל קפצנו אל המנעול כדי שהדרקון יקפיא את המנעול והמנעול באמת הוקפא והדרקון חזר להיות טוב בדיוק כמו הדרקון הקודם.

פרק 5- אל תוך הר הגעש
בתוך הר הגעש נמצא דרקון האש ששרף כפרים רבים מאז הכישוף. "חייבים לשחרר אותו כדי לנצח את דרסיל"
אמרתי למייבל את המילים האלו ובתוך הר הגעש נלחמנו בדרקון עד שהלבה הגיעה אל הדרקון והדרקון נפצע קשה ברגליו מהר מאוד טיפלנו בו. אך דרסיל הופיע וחטף את מייבל בתור שבויה ואני רק הצלחתי לשחרר את הדרקון לחופשי.

פרק 6- האור האגדי
בתוך הר הגעש הדרקון קרא לשאר הדרקונים האחרים והם השתמשו בכוחם כדי להשתלב לדרקון אחד חזק במיוחד!
טסתי יחד עם דרקון האור אל טירתו של דרסיל, הוא מיד שינה את צורתו לדרקון החושך שלא יוכלו לזהות אותו. דרסיל שם לב אלינו ומיד ירה לכיוונו את קרן הקסם שיעצור אותנו אך אנחנו היינו חזקים יותר!! מייבל פתאום חזרה בתור דרקון האהבה וביחד נלחמנו בדרסיל עד שהכוכבים הסתדרו בשורה והביאו לנו כוח בלתי ייאמן שבזכותו העפנו את דרסיל אל מימד האבדון והוא לא חזר לעולם, תוך כמה דקות מיקמק סיטי וקווארטון השתלבו לאחת-"מיקטאון" וכולם חיו בה בשלום.

מוקדש ל קאפקייק223ופוצי773
16
2
189


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/05/2016   20:18 מקשי7  2
תודההההה
06/05/2016   18:30 76טיפטיפ  1
איזה מאמם!!!!!