קהילה - היצירות של נאומית1
נאומית1
2

מיק מלכת הקלפים לכתב אורח 10/11/2015

פרק 1: סיפורים חדשים.

שוב אני נאומית1 ממשיכה בסיפור שבוא עכשיו היכנס לפנטזייה חלומית. היום יום שבת במיקמק ולי קנו גם כל מיני ספרים חדשים שיצאו בעולמו המיקמקי.אלה היו בסיפרי לימוד האלה הרבה מידע שעוזר למוח שלנו לחשוב.

פרק 2: יש פו משהו מוזר.

המשכתי ליקרוא. היה מסופר שם על היסטוריה של המיקמקים הקדומים על הייצור העולם של מיקמק ועל הדברים שקראו לכל מיקמק כמו: מיק לאונרדו דוינצי הוא צייר את מיק אמונליזה. אבל היה שם בעיה הרבה היה מסופר שם על מיק מלכת הלבבות! כל מיני סיפורים שהיא המיקמקית השטלתנית בייקום המיקמק.

פרק 3: סיפורה של מיק מלכת הלבבות. חלק א

המשכתי לקרוא ומאצתי את סיפור חייה של מיק מלכת הלבבות. אז ככה זה: היה פעם שושלת מלוכה מיקמקית בשם מלכות קלפים. היה גם את הסמל של מישפחת המלוכה. מיקמקים ממש עשירים ונולדה להם בת. ביתהם קראו לה : מיק סר פילז. קיצור השם שלה הוא סלטיק. היא הייתה יותר נירשעת מכולם בילדותה. שגדלה היו צריכים.....

חלק ב.

שגדלה היו צריכים להעביר לה את המלכות. מיק סלטיק נייתה מלכה על כל עולם המיקמק עד היום. יש עוד אבל נאומית1 קראה רק חלקים מכל הספרים. קשה! אמרה נאומית1 וניסתה לחפש את מיק סלטיק מלכת הקלפים. נאומית קראה גם שמשרתיה היו מיק קלפים שהיו מגנים עליה. נאומית1 לא הבינה.

פרק 4: מישפט קסום ונעלמתי.

אני עדיין נאומית1 מנשה ליקרוא ולראות עוד פרטים הייתי במיקניון ונפל דפקה עליי פיתקית ובה היה כתוב: אם את רוצה לדעת עוד הגידי את המישפט הזה נאומית1. איך הוא ידע את שמי? הופתעתי. והמשכתי לקרוא. המישפט הוא: "לחיי מלכתנו שמיצבתה היא קלפים" גם אני לא הבנתי אבל זרמתי. אמרתי את המישפט בקול ולא הבינו למה אני אומרת אותו ואז נעלמתי ל....

פרק 5: המסע רק התחיל.

נעלמתי ליער מוזר ששני קילומטר ממנו היה ארמון גדול. ומאחורי היה שלט ובו כתוב: מיק קלפים. כאילו זה עיר למיקמקים שבעצם הם קלפים. המסע המעניין רק היתחיל . היתקדמתי קדימה והגעתי לשם. היה לי בעיה איך אסיח את השומרים לתת לי לעבור. כניראה שהיה חליפה בול למידה המיקמקית שלי והיתחפשתי לאשת מיקמק משרתת. באתי לבקר את מיק סר פליז אמרתי לשומרים והצלחתי להיכנס.

פרק 6: אחשוב על מישמר.

אסור שיגלו שאני סתם מיקמקית קטנה ויוציאו אותי מהארמון . שמרתי על הזהות הלא חוקית וניכנסתי לארמון המיקמק הגדול. ראיתי שהמיק סלטיק בפדיקור מיקצויין שחלמתי עליו! אבל השארתי את המחשבות לאחר כך והמשכתי לשמור על עצמי. טוב ניסיתי לברוח אבל המלכה ראתה אותי ואמרה: איפו הראיונות שהיית צריכה להראות לי!!. ניבהלתי ממש.

פרק 7: תחרות מיק גולף

אמרתי לה שעדיין לא חשבתי על רעיונות הגינון שהיא היתכוונה{ שמעתי אותה מדברת על ראיונות גינון} היא צעקה : מה!!!?? כבר שבוע אני מכחה ואת אומרת לי שאין ראיונות מיקמקיות למיק גינון. אין פסל מיקמק? משו? עניתי לא ונפלה לי הפאה והתלבושת. היא ראתה ואמרה אם את לא רוצה שתילחי הייה תחרות מיק גולף היחריזה המלכה. הסכמתי והתחלנו.

פרק 8 : התחרות מתחילה.

לא ידעתי ביכלל לשחק גולף. שוב מיקמק בגילי לא יודע. מה שמך? שאל השופש. אמרתי נאומית1. למלכה היה מיק קלף שהיה חובט במקומה. לא הבנתי אם זה הוגן ביכלל.... כבר היתחלנו למזלי היצלחתי לקלוע שניים אבל היא שלוש! החבטה האחרונה היא הייתה שלי אם אני אפסיד אני אייה פו כלואה לנצח! אצמתי את עיני וניסכרתי בסמל הקלף של שושלת המלוכה. ובעתתי חזק! ובעצם ניצחתי!

פרק 9 האחרון: היגיון בריא.
המלכה הייתה בשוק! איך עשית את זה? אמרה המלכה. אמרתי לה היגיון בריא. אבל איך עשית את זה בראש? אמרה המלכה. אמרתי לה שחשבתי על סמל המלוכה של השושלת המלכותית. הרגשתי כאילו אני מחוברת אל הסמל אמרתי לה. היא הורידה את כיתרה ושמה על ראשי. היא אמרה: מהיום את המיקמקית המלכה של העולם מיק קלפים. לא יכולתי להגיד כן ואמרתי שיש לי מישפחה בעולם המיקמק. המלכה אמרה לי שאני אקח את הכתר איתי ואני הייה מלכה שם. היא פתחה לי שער. ומהיום כולם היתנגו כמו מיקמקים רגילים וכולם היו עושים את חוקי המיקמק. הסוף

אם אהבתם תנו לייק
אם הרגשתם משו תנו תגובה
יום ממקמק שמח!

מוקדש ל, כל המיקמקים ,ולצוותמיקמקולאגדות
15
4
241


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/06/2016   22:20 פלורה2030  4
יצא אחלה סיפור!!!!
20/02/2016   15:26 אלפיוני  3
מעלף קראתי את כל הסיפור וזה מהמם
07/02/2016   18:32 וניל1505  2
אין את מושלמת מדהימה:}!
27/01/2016   21:25 טופזי182  1
מושלםםם!!!!!!!!!!!!!