קהילה - היצירות של נפיקלבוץ
נפיקלבוץ
5

ברוכים הבאים! כאן ניפציק פיקלבוץ 07/02/2022

*קהילה זאת מכילה רק יצירה אחת ונועדה רק לספק כמקור מידע.

שלום! כאן ניפציק פיקלבוץ. בטח השם שלי מוכר לכם, כי נפגשנו בדיוק כשנכנסתם להר ההישגים בפעם הראשונה! כן כן, אנחנו דיברנו על מערכת ההישגים ועל גלגל המזל, אבל איך אני קשור לכל זה?

לפני הרבה זמן, מצאתי ליד פארק המים(לפני השיפוצים העדכניים שלו) הר געש בוער שהתפוצץ כבר. הוא היה חלול בהחלט, ונראה שהמיקמקים הקדמונים ביקרו בו ואף גרו בו. כי הלבה היתה חסומה. בחקירות הראשונות שלי, שיפרתי את מערכת ההגנה והוספתי סורגים להר הגעש כך ששום לבה לא תפגע בשום מיקמק.

גיליתי בהר הגעש חדרים מופלאים, שבהם המיקמקים הקדמונים יצרו קסם שמגיע מתוך האדמה עד למקומות מדהימים, כמו טירת אבירים, חדר עתידני של סוכנים חשאיים, וכן מעבר סודי אל גן העדן של המיקמקים.

ראש העיר מינה אותי לשמור על הר הגעש בסוד עד שאצליח ליישם את הרעיון שלו. חשבתי להכין מערכת הישגים במיקמק, כך שהמיקמקים יוכלו לעשות משימות ולהשיג על כך פרסים מיוחדים! בכל חדר השארתי קטלוגים המתאימים לסגנון החדר, והכנתי לכל מי שצריך מה שהוא צריך.

לאחר כמה זמן, הר ההישגים ומערכת המשימות נפתחו. מיקמקים התרוצצו ברחבי ההר כדי לחקור אותו, ואף עלו דרגות בשביל לראות את החדרים החדשים. לאט לאט הר ההישגים התמלא בחדרים נהדרים!

אבל מה עם חדר דרגה 1?
ובכן, הוא לא היה שם כשגיליתי את הר הגעש, וראש העיר ביקש ממני לבנות חדר לכולם. עבדתי יום ולילה כדי להתאים את הסטייל של החדר לסטייל של הר הגעש, הצבתי פסלי מינימיקים, כתבתי ציטוט של מיקמק קדמון שאותו כתבתי במיקמקית עתיקה, ועד היום אפשר לראות בחדר: "החלומות וההישגים של מיקמק נמדדים על פיו, ולא על פי אף אחד אחר"(בתרגום חופשי).

אגב, ראש העיר יותר גדול ממני. הוא בן 464 בזמן שאני כותב את זה(ידע שחישבתי כי נכחתי ביום הולדתו ה454[תעלומת השפם הנעלם] שבוצעה לפני כ10 שנים).

תמיד אוכל לענות על שאלות בתגובות, מוזמנים גם להשתמש ביצירה הזאת כמקור מידע.

מוקדש ל ראשהעיר, מוסר-ד"ש, תזמין-אותי-ליום-ההולדת-הבא-שלך, כדי-שאוכל-להתעדכן
11
4
59


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/04/2022   16:34 נפיקלבוץ  4
אני נמצא במשימה הזאת של פסח, מוזמנים לרשום לי פה מה אהבתם בה!
09/02/2022   07:56 נפיקלבוץ  3
הודיה9221 -
אני לא חושב שאני צריך להוסיף יצירות, כי זאת קהילה לעיון בלבד...
אולי אוסיף מידע על דברים נוספים שגיליתי, לדוגמא המכרה הישן בין הקלאב לג'ונגל שגיליתי לאחרונה.
בכל מקרה את רוב המידע אוסיף פה בתגובות. תשארו מעודכנים!
ניפציק.
08/02/2022   14:29 הודיה9221  2
מהמם :))
אלוואי שתוסיף עוד יצירות ולא רק יצירה אחת. יש לי תחושה שהקהילה הזאת הולכת להיום טובה!
07/02/2022   16:31 FETZY  1
מגניב!