קהילה - היצירות של נתע16
נתע16

הנה סיפור לספר חדש! שם: זואי-פיה וחברים! 13/11/2015

היו היה פעם לפני שנים רבות, זואי-פיה. כל יום זואי-פיה היתה יוצאת לעוף בשביל לבקר את מקס-שדון. מקס-שדון וזואי-פיה היו חברים טובים והיו מבלים המון זמן... יום אחד הם יצאו לעוף בייחד ולפתע ראו שני גובלינים! ידוע ששדונים ופיות הם העוייבים המושבעים של הגובלינים! אבל שני הגובלינים לא ניסו לפגוע בזואי-פיה ובמקס-שדון... "מוזר" אמרו מקס-שדון וזואי-פיה ביחד, "בדרך כלל הם זורקים עלינו אבנים..." תהתה זואי-פיה אבל מקס-שדון, שהיה ידוע אז כהשדון הכי לא מתפשר, לא הסכים וישר כלא את שני הגובלינים...
זואי-פיה עפה כל ערב לדבר עם הוגבלינים שנכלאו ושמעה שהם ברחו ההמכשפה מיקיוולי ועוזרה, הגמד מונדו, כי הם השתלטו אל ממלכת הגובלינים! וגם היא גילתה שקוראים לגובלינים- סאני-גובלין, שאהב לחקור את ביצת הגובלינים וג'ימבו-גובלין, שהיה אוהב לנגן.
יום אחד פרצה מלחמה כי המכשפה מיקיוולי ועוזרה, הגמד מונדו רצו להשתלט על ממלכת השדונים והפיות! כמובן שזואי-פיה מייד ידעה מה לעשות! כי כמו שסיפרו לה חבריה הגובלינים, הדבר היחדים שהורג מכשפות רעות זה מים! מייד מקס-שדון וזואי-פיה מיהרו למפל המים הקסומים ושפחו על המכשפה וכולם ניצלו, הגובלינים שוחררו והפכו לחברים של זואי-פיה ומקס-שדון וכולם חיו באושר ואושר עד עצם היום הזה!

נא הוסיפו מתנה בחינם ללא מנויים של שרביט של פיה ולמנויים בקבוק של מים קסומים מהמפל (זה שיקוי בעצם, זה כיאילו "ממיס" אותם)

בשמחה נתע16!

מוקדש ל נתע16, יוטיוב1616
2
43


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה