קהילה - היצירות של סוואגרז
סוואגרז
15
2

אהבה נצחית! 31/08/2018

אהבה נצחית!!!
במיקמק סיטי גרה ילדה בשם לוסי, לוסי הייתה יפייפיה היה לה שער יפה, עיניים יפות בגדים יפים כול כולה הייתה יפה!.
והיא חפשה חבר שיאהב אותה ויהיה איתה כל הזמן.
היא הלכה למיקפה וראתה ילד בשם דניאל יושב בצד לבד היא שאלה אותו "מה קרה?" והוא ענה לה "אממ.. אני עצוב כי כל החברים שלי עזבו אותי ואין מי שישחק איתי" "אז אני יהיה איתך" ענתה לו.
הם דברו קצת שחקו הלכו למיקניון והיה להם כיף כל הזמן, "אוי כבר נהייה מאוחר אני חייבת ללכת" אמרה לוסי "אממ... גם אני חייב ללכת, נפגש מחר!" דניאל המשיך ללכת אבל ראשו היה מורכן וחשב לעצמו 'איזה יפה לוסי איך אני יצליח להגיד לה שאני אוהב אותה?'.
הם נפגשו יום למחרת וגם יום אחרי ויום אחרי וגם אחרי שבוע, כל יום, עד שיום אחד אמרה לוסי לדניאל "דניאל שבוע הבא אני נוסעת לחו"ל לשבוע" "מהה?!?! אממ.. תעני אני מקווה שיהיה לך כיף" ענה דניאל "אז אני צריכה ללכת להרגן את המזוודה" "טוב, ביי תעני".
דניאל הבין שזאת ההזדמנות היחידה שלו להגיד לה שהוא אוהב אותה אז הוא ניסה לחשוב מה לעשות? חשב יום חשב יומים וביום השלישי התייאש והתקשר למאי ידידה שלו שתעזור לו, 'היי מאי?' 'כן זאת מאי מי זה?' 'זה דניאל אני צריך דחוף עזרה' 'אה היי דניאל אז נפגש מחר ביום רביעי במיקפה' 'בסדר'.
ביום שלמחרת הוא ומאי נפגשו במיקפה וחשבו מה לעשות ומאי אמרה " יש לי רעיון גדול!, שהיא תחזור תלך לבית שלה תביא לה פרחים ותגיד לה שאתה אוהב אותה" "יואו מאי רעיון גדול!!!!!!!!!"
לוסי חזרה מוקדם מהחופשה כדי להפתיע את דניאל ולפני שהיא חזרה לבית שלה היא עצרה במיקפה כדי לקנות משהו קטן לשתות ולאכול אחרי הטיסה. ופתאום!! היא רואה את דניאל ומאי ביחד היא רצה לבית שלה והתחילה לבכות.
יום למחרת בא דניאל אל לוסי מצלצל בפעמון ולוסי פותחת "היי לוסי רציתי להגיד לך שאני אוה..." 'בום!!!!!' היא סגרה לו את הדלת בפרצוף! דניאל נבהל וצלצל שוב והיא פתחה ואמרה "אני לא רוצה לדבר איתך אני ראיתי אותך ואת מאי במיקפה 'ובום!!!' היא שוב סגרה לו את הדלת בפרצוף!!
הוא אמר "את לא חייבת לפתוח לי את הדלת, אבל להקשיב כן מהיום הראשון שהכרתי אותך ידעתי שאני אוהב אותך אבל לא ידעתי איך לומר לך את זה ואז שאמרתי לי שאת נוסעת לחו"ל ידעתי שזאת ההזדמנות היחידה שלי לומר לך שאני אוהב אותך חשבתי וחשבתי ולא הצלחתי לחשוב לבד אז התקשרתי למאי שתעזור לי, אז רציתי להגיד לך אני אוהב אותך!" היא פתחה את הדלת ונתנה לו חיבוק ענק!!!!
הסוף!

מוקדש ל סוואגקיפ
7
3
101


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/05/2020   11:44 מאל12331  3
מושלםם
04/10/2018   20:49 סוואגרז  2
תודה רבה!
15/09/2018   15:26 צרלי06  1
מושלם מהמם יפיפה