קהילה - היצירות של צנחןסגול
צנחןסגול

סיפורהמיקכשפה 11/01/2017

פרק 1-תמיד חשבתי שאני מיקמקית רגילה לגמרי, עד שיום אחד בכיתה קרה משהו משונה:
ישבתי עם חברתי הטובה מיקוש באוטובוס בדרך למיקסינימה לראות את הסרט הכיתתי שצילמנו בכיתה. בסרט הזה מי שהייתה הכוכבת היא ורודיה, המיקמקים הכי מקובלת בשכבה. מאוד התאכזבתי כשגיליתי שלא אהיה הכוכבת,למרות שקיבלתי תפקיד משנה
הגענו למיקסינימה, התיישבנו במקומות וחיכינו שהסרט יתחיל.
כשהסרט התחיל, חטפתי שוק!!!הכוכבת בסרט הייתה אני ולא ורודיה! אבל, לא זכרתי בכלל שצילמו אותי..ומאז כל החיים שלי נהיו שונים ומוזרים...
פרק 2-מאז המיקרה ההוא בכיתה ו', החיים שלי היו יותר שונים עם מקרים מוזרים,עכשיו אני כבר בחופש הגדול ועוד שנה אהיה בחטיבת הביינים!
יום אחד הלכתי עם מיקוש ועם קציפת, עוד חברה, לקניון. עברנו בין חנויות וקנינו בגדים ועוד כל מיני דברים. פתאום אני שומעת צרחה. אני מסתובבת ורואה את קציפת,עם עכביש ענק על הראש. לא ידעתי מה לעשות רק רציתי שהעכביש ירד ממנה. התרכזתי טוב טוב ופתאום העכביש נעלם כלא היה!
קציפת שאלה אותי איך עשיתי את זה,וגם מיקוש לא הבינה, אבל לא ידעתי מה לומר להן אבל רק ביקשתי שלא יספרו לאף אחד, לא רציתי שיחשבו שאני מיקמקית מוזרה..
שבוע לאחר מכן,ישבתי בחדר ומרחתי לק בצבע סגלגל.
שמעתי דפיקה בדלת ופתחתי. ואז הופיע לעיני המיקמק הכי מוזר בעולם! הוא לבש מכנס גינס קצר,סוודר בצבע ורוד בוהק וכפכפים.
הוא אמר לי "שלום! האם את ינשופית?" לא ידעתי איך הוא יודע את השם שלי, רק הנהנתי ולא אמרתי מילה. " אם כך, רציתי לבשר לך, שהתקבלת לבית הספר 'מיכשף' בית הספר למכשפים ולמכשפות"
נדהמתי, לא ידעתי מה לומר,אבל תמיד הרגשתי קצת שונה אולי זאת הסיבה? רק שאלתי "מי אתה?" והוא אמר לי "אני שליח מהבית ספר מיכשף שמספר לכל הילדים שהם התקבלו,שמי מיקגול,אבל תקראי לי גולי"
בסוף סיפרו לי הכל.
פרק 3-האמת- אמא שלי נכנסה לסלון וראתה את גולי, חשבתי שהיא לא תבין מה האיש המוזר הזה עושה לה בבית, אבל היא אמרה "גולי! אל תגיד לי שביתי גם מכשפה כמוני?" הסתכלתי על אמא בפה פעור,'אמא שלי מכשפה?איך? ממתי? למה היא לא סיפרה לי כלום?' חשבתי. ואז גולי ואמא לקחו אותי לשיחה במרפסת.
"חמודה שלי, את זוכרת את היום ההוא שראית שבסרט של הכיתה את היית הכוכבת ?או איך שהחולצה שלך הפכה להיות מצבע חום שלא אהבת לצבע סגול יפיפה ? את זוכרת את היום ההוא שסיפרת לי איך פתאום העכביש נעלם מהראש של קציפת ? ישר ידעתי שיש לי מכשפה קטנה!. ופה, בבית ספר שהתקבלת תוכלי ללמוד איך לשלוט בכוחותיך ואיך לדעת מה לעשות כאשר תהיה בצרה ותוכלי להציל את עצמך! לא לכולם יש כוחות כאלה, אבל שמעתי מאמא של ורודיה שגם היא התקבלה" "מהה?????" אמרתי, לא האמנתי שיש לי כוחות! אבל קצת ביאס אותי שאצטרך להיות דווקא עם ורודיה בבית ספר הזר.
פרק 4- ביום האחרון של החופש, נפרדתי ממיקוש ומקציפת והבטחתי שאשמור על קשר.
ומאז אני בבית הספר מיכשף לומדת לשלוט בכוחותי ואני ממש נהנת!
הסוף
6
97


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה