קהילה - היצירות של רועילוי40
רועילוי40
2

יש פה הגרלה (קראו תיאור) 22/07/2020

היי מיקמקים אני עושה הגרלה:

מקום ראשון יזכה: חמישה לייקים, עוקב ליצירות שלו, שני ציורים שהוא יבחר מה הנושא שלהם מתוך רשימה שניתן לו, שני קיפולים, ברכה שלמה, ואם הוא ירצה אני אוכל לקרוא לבן דוד שלי האחר ולא זה שתמיד הזכרתי אותו (רועילוי40) ונוכל לעשות יחדיו מונית ובן דוד שלי ממש טוב במונית במיקפה נגיע לפחות עד ל 50,000 ואם לא נעשה עוד הפעם עד שנגיע למטרה שהוא רוצה ומיקמק חינם בדרגה שלוש עם לפחות מאה אלף מטבעות מיקמק ומלא פריטים+הקדשה ופרסום.

מקום שני יזכה: בכל הפרסים שיהיו למקום הראשון חוץ מהשני ציורים והמיקמק חינם יהיה בדרגה שתיים עם חמישים אלף גביעים לפחות ופריטים לבית ולעולם ולמיקמק עצמו+הקדשה ופרסום.

מקום שלישי יזכה: ציור אחד קטן עם נושא שאנו נבחר מתוך רשימתנו, קיפול אחד קטן שאנחנו נבחר, ברכה שלמה, אותו דבר עם המונית שהיה במקום הראשון, עוקב ליצירות שלו, חמישה לייקים, מיקמק חינם בדרגה שתיים עם עשרים וחמישה מטבעות מיקמק בערך ועם חמישה פריטים למיקמק שלושה לעולם ושלושה לבית+הקדשה ופרסום.

מקום רביעי יזכה: עוקב ליצירות שלו, חמישה לייקים, ברכה שלמה, ציור עם נושא שהוא יבחר,
קיפול שהוא יבחר, שלושה תגובות ומיקמק חינם בדרגה שתיים עם 10,000 מטבעות וכמה פריטים לעולם ולמיקמק, יצירה מפלסטלינה עם נושא שהוא יבחר+הקדשה ופרסום.

מקום חמישי יזכה: חמישה לייקים, עוקב ליצירות שלו, שלושה תגובות, יצירה מפלסטלינה עם נושא שהוא יבחר, מיקמק בדרגה אחד עם קצת יותר הישגים כמה פריטים וחמשת אלפים מטבעות מיקמק וברכה שלמה+הקדשה ופרסום.

זהו זה הכל ליצירה זו מיקמקים בשביל לסיים את ההגרלה צריך להגיע לפחות לעשר משתתפים זו הגרלה שווה אני ממש רוצה שתשתתפו ודבר אחרון:

בשביל להשתתף בהגרלה צריך:

לעקוב אחרי במיקטוק כדי שאוכל לדבר אתכם ולעדכן אתכם מי זכה.

לעקוב אחר היצירות שלי כדי לדעת מתי הזוכים יעלו.

לעשות לייק ליצירה זו.

ולכתוב בתגובות עשיתי את כל השלבים.

ובנוסף לכתוב מספר מ1 עד 100.

טוב זהו מיקמקים מקווה שתשתתפו וביי.

מוקדש ל רועילוי40, לירו5421שעשהליאתהיצירההזאת, ולכל, מי, שמשתתף, בהגרלה!!!!!!!!!

אנא המתן מצגת בטעינה..


3
1
24


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/07/2020   14:41 רועילוי40  1
תקשיבו מיקמקים איזה מוזר בת דודה שלי (לאקי2245) העלתה את היצירה הזו ואיכשהו זה עלה ממני אז רק שתדעו בשביל להשתתף בהגרלה תעשו את כל השלבים אצל בת דודה שלי תעקוב אחריה גם במיקטוק וגם ביצירות שלה כל מה שכתוב אותו דבר תעשו אצל בת דודה שלי (חפשו לאקי2245).