קהילה - היצירות של 1987מגניב
1987מגניב

ערפדמיקים של דמיון 24/01/2017

בוקר אחד התעוררה 1987מגניב ואמרה לעצמה: היום אני רוצה לשחק עם כל החברות במשחקי הדמיון והפעם אני אוסיף למשחק ערפדים דמיוניים ויקראו להם ערפדמיקים!
1987מגניב רצה על כל החברות שלה סופי, נושום, מחליףצבע, טופילה, חלומי, מור, פשוש, נסי, צפיקה וטופזי כדי לשחק איתם בזה כולם אמרו ביחד: אנחנו בפנים! 1987מגניב מאוד שמחה שהם הסכימו והם התחילו לשחק. חלומי הביא תחפושת ערפדמיק כדי להתחפש אליו הם שיחקו וחלומי אמר: אני הערפדמיק עם אתם רוצים להצליח לנצח אותי אז כדאי לכם להתחיל במסע. 1987מגניב קצת צחקה מהקול שיצא לו ואז טופזי אמרה: ואוו זה עומד להיות ארוך בנות בנים אנחנו צריכים לדעת על מה המסע! צפיקה אמר: אני מאוד מקווה שזה משהו מאוד מרתק ושהוא יצא בסוף בטוב לכולנו. סופי אמרה: לדעתי אנחנו נצליח כל עוד אנחנו נשארים ביחד. נושום אמרה: אני חושבת שאנחנו צריכים לשאול את הערפדמיק מה המסע. מור אמרה: אני חושבת שפשוט אנחנו נמצא את המסע הזה בלב שלנו אבל אולי ננסה באמת לשאול את הערפדמיק. פשוש אמרה: אולי כולנו טועים אבל נראה לי שדווקא לשאול את הערפדמיק מה המסע זה דווקא רעיון טוב. מחליףצבע אמרה: אבל אתם לא שמים לב?! הערפדמיק כבר לא פה הוא נעלם! ואז כולם אמרו ביחד: נכון נראה לי שאנחנו באמת נמצא את המסע במקום אחר. מור אמרה: אני חושבת שזה במקום של אחדות של ביחד! שבו אנחנו תמיד מבלים ועוזרים ליתומים וגם מקומות שבו כולם ביחד שמחים חיים בחברה כאילו כמו הלב עם מקום של אחדות וכיף אחדות היא מעל הכל תזכרו את זה. ואז כולם חשבו לאיפה הם תמיד הולכים ביחד טופזי אמרה: מה אם רגע ברח לי... ואז חלומי הוריד שניה את התחפושת ואמר: בואו נעצור שניה ונחשוב כולנו כדאי שזה יהיה הכי כיף ושבאמת נצא לארץ אחרת או משהו כזה ההורים שלנו מרשים כל עוד אנחנו נשמור על עצמנו ונשאר ביחד. ואז מור אמרה: ואלה! אני חושבת שאני יודעת איפה! אני חושבת שאנחנו צריכים להגיע למיקפה שם כולנו ביחד וקונים ליתומים אוכל! מה דעתכם? כולם אמרו ביחד שזה מושלם. חלומי אמר: אני שוב מתחפש לערפדמיק. ואז הוא המשיך בקול גדול: אתם צריכים לעשות את המסע עם לא תעלו למעלה! אתם צריכים לפעול מהר אתם יודעים איפה המיקפה הנכון? יש המון מיקפה בעולם! ואז הוא צחק צחוק מרושע. נסי אמר: אני חושב שאני יודע ערפדמיק לאיפה זה קשור? ערפדים פחד... אני יודע! זה בגרמניה בטירה של דרקולה! יש שם ערפדמיקים לפי כל מה שכתוב במודעות על גרמניה ואומרים שבדיוק היום בעוד שעתיים וחצי הטיסה תיהיה לגרמניה בדיוק לטירה של דרקולה ורק חבורה אחת תצליח להכנס לחדר של דרקולה! ואני חושב שאנחנו נצליח מה דעתכם?
כולם אמרו שכן והתחילו ללכת לטיסה. חלומי אמר: אתם צריכים להגיע מהר ילדים. אני מאוד מקווה שתצליחו להכנס... סתם! הוא צחק צחוק מרושע והמשיך: אתם יודעים אני צריך כבר ארוחת ערב אולי נשמות כאלה של חבורת ילדים... והוא צחק צחוק מרושע. ואז הם פגשו מישהו שקראו לו מוקי הם אמרו לו היי ומוקי אמר: היי לכם אני מוקי ואני מנסה להגיע אל טירת דרקולה ולמצוא חבורה שלדעתי נצליח ביחד באחדות להכנס לשם! ואז מור אמרה: הוא התאום שלי... סתם חלומי הוא התאום שלי אבל כאילו תסתכלו הוא אמר את המילה אחדות אני לא ראיתי מישהו שאומר את המילה אחדות ועוד לנו! ואז הם הציעו לו להצטרף אליהם. מוקי הסכים ואז מחליףצבע אמרה: אני חושבת שכדאי לנו להתחיל במסע הטיסה נגמרת עוד 5 דקות! ואז חלומי אמר: לדעתי אתם צריכים כבר לעלות למעלה... והוא צחק צחוק מרושע. ואז הם הגיעו ובאו לטירה של דרקולה. כולם ראו את החדר של דרקולה והם ראו המון חבורות מנסים לפתוח ולהכנס אבל אף אחד לא הצליח. ואז מור אמרה: אני חושבת שאנחנו צריכים לעשות את זה ביחד. אחדות היא מעל הכל! אני חושבת שגם עם לא נצליח לדעתי תמיד אחדות היא מעל הכל ואחדות יכולה להציל חיים! ואז כולם הסכימו עם מור וניסו לפתוח ביחד הם אמרו שמשהו חסר להם ואז הם אמרו: אנחנו חושבים שגם אתה ערפדמיק חלק מאיתנו. אנחנו יודעים שיש בך לפחות קצת אחדות כיף ואהבה! בוא תנסה איתנו.
ואז חלומי בא וניסה איתם ואז... הם הצליחו לפתוח! ונכנסו ואז ראו את דרקולה האמיתי והוא אמר להם: שלום ילדים לדעתי אני חושב שאתם כולכם ערפדמיקים של דמיון!!!!!!!!!!!!!!!!!
הסוף!

מוקדש ל נושום, סופי, מחליףצבע, טופילה, מור[מורמהמיק]חלומי2004[חלומי2004מהמיק]מוקי[מוקימהמיק]
1
1
75


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/01/2017   16:56 נושום  1
מושלםםםםםםם!!!!!!!