קהילה - היצירות של עדיEמוש
עדיEמוש
2

סיפור חדש-"גיימס ורטנר" 01/12/2017

פרק ראשון:רחוב גרנט פינת פלקנט.
זה היה יום רגיל,סתם יום רגיל באחד בנובמבר.השמיים לא היו כהים ולא בהירים.הדשא הירוק באופן רגיל צמח בצורה ישרה ואף משעממת.הבתים ברחוב גרנט פינת פלקנט היו רגילים למדי,ארובות הבתים היו אדומות ומעט עשן יצא מהם.מראה יומיומי למדיי.מראה השכונה הרגילה היתה מראה שכל תושביה הרגילים אהבו לחיות בה.אבל לא אהבו יותר מידי,כי אז זה כבר היה מוזר מידי,דבר שנמנעו כל כך מלהיות.
אך,בתוך כל המראה המלבב הזה של האנשים הרגילים שהלכו לישון כל ערב בשעה 8:00 וקמו באותה שעה בדיוק,המראה הזה של השמיים הרגילים-באופן-רגיל-ביותר הפריע מאוד לגיימס ורטנר-משפחת ורטנר,משפחה רגילה באופן קיצוני.אך לפני שנספר מי הוא הילד לבית משפחת ורטנר שאינו חפץ בחיים רגילים ומשעממים כל כך,נספר על משפחת ורטנר.

פרק שני:מי הם משפחת ורטנר?
משפחת ורטנר-כפי שכבר הבנו,היא משפחה רגילה כל כך-האב לבית המשפחה עבד בתור רואה חשבון.היה לו משרד רגיל עם שולחן חום וכסא חום,קיר לבן צח בלי אף תמונה.הוא כל בוקר בשעה המדויקת 8:00 היה קם,פותח את ארונו המלא בחליפות לבנות,רוכס את כפתורי חולצתו הלבנה,מפשיל זרועות לתוך סוודר שחור מבד כותנה רגיל,ועונב עניבה חלקה בצבע שחור.מכנסיו היו-כפי שנחשתם,שחורים.תאור זה בודאי שיעמם אתכם עד בלי דיי,אך הוא מועיל ביותר לצורך הידיעה עד כמה משעמם היה אדון רונן ורטנר. האם לבית המשפחה עסקה כמנהלת חשבונות אשר עבדה במשרד רגיל אף היא.שערה היה חום,לא בהיר ולא כהה.היתה לה חליפה שחורה עם מכנסיים שחורות ומעיל ארוך וחום כצבע שערה האסוף לזנב סוס באורך בינוני.שמה היה אנגלינה ורטנר. הילדים לבית משפחת ורטנר כללו את:אלכס ורטנר,בת ה-18 בכורת המשפחה, בחורה בעלת כריזמה גבוהה,שיער גינגי ארוך אותו אהבה אלכס לפזר אך באופן רגיל,היא למדה באוניברסיטה למתקדמים בלונדון עיר מגוריהם של הורטנרים.היא היתה בעלת יופי שופע כל כך שאף הציעו לה לדגמן לכמה וכמה מותגי קניות מחוץ לעיר,אך מכיון שידעה כי מקצוע הדוגמנות אינו מקצוע רגיל כלל,נאלצה לדחות את ההצעה.אף שבסתר ליבה תמיד חלמה להופיע על שערי מגזינים ולהתפרסם כמה שיותר.אך,כמובן,היא התעמקה כמה שיותר בלנסות להסתיר זאת.
ויליאם ורטנר:האח השני לבית המשפחה,בן 16 שנים.מראהו היה רגיל כמו אביו.שיערו היה שחור ונמרח לעיתים קרובות בגל לשיער.ויליאם היה נחוש בדעתו להמחיש לכל בני הבית-ובמיוחד לגיימס האח היוצא דופן אשר כלל לא אהב את משפחתו הרגילה-כמה שהוא אוהב את חיו בתור בן אדם רגיל.לעיתים היה מקניט את גיימס על היותו שונה כל כך.
גיימס ורטנר- בן 11 בעל שיער שחור ופרוע במקצת,עיניים תכולות כמו הים,ובגדיו תמיד היו גוררים אחריו מבטים כועסים משכניו וממשפחתו.גיימס,לא אהב ללבוש כל היום חליפות עם עניבות וכפתורים.לדעתו היה כל זה משעמם.הוא אהב ללבוש סוודר כחול עם מכנסי גינס כהים.מראה שבודאי נתקלתם בו הרבה וכלל לא התרגשתם או נבהלתם.אבל דיירי רחוב גרנט לא נתקלו בו מעודם.
כמה מילים:
טוב אז היי חברים,אז כמו שאתם רואים התחלתי פה בסיפור שכתבתי כבר הרבה זמן וכן,יש לו המשך מושלם ברמות ומותח ו..כל הדברים בעולם!♥ הוא מזכיר במקצת את "הארי פוטר" אבל שונה מאוד..לא רציתי לכתוב הכל בפעם אחת כי לא ידעתי אם תאהבו.אם אני יראה שיש לזה המון לייקים ותגובות אני אמשיך הכתיבה ותדעו שיש לזה המשך מותח מאוד..באהבה♥

מוקדש לכולם..
6
3
107


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/12/2017   18:45 אמיליXDX  3
תמשיכי הסיפור שלך מרגש ומקסים!♥
04/12/2017   14:39 נעממה8  2
וואי זה מושלם תמשיכי!
03/12/2017   16:42 יעקב12388  1
סיפור מושלם!!!:) תמשיכי ככהXD