קהילה - היצירות של ניעוי1ן375
ניעוי1ן375
2
2

זואי ואלביס 28/08/2018

ביום ההולדת ה-8 של זואי היא כל-כך רצתה לקבל מינימיק אבל ידעה שלא תקבל. הוריה של זואי, ענבל אמה וארמיק אביה, רצו לעשות לה הפתעה: לקנות לה מינימיק קטן וחמוד, כדי שהיא לא תשכח את יום ההולדת הזאת בחיים. אז הם הלכו לחנות של מיקמקים שהשתתפו מלא מלא פעמים בטקס הענקת המינימיקים ביום המינימיקים השנתי ואפילו היה שם אוכל למינימיקים כמו נקטר של פרח מיוחד מכוכב המינימיקים, עוגיות, קפקייאקס, גלידה, חומפים ועוד הרבה מאכלים.
בנתיים שאלביס היה בכלוב גדול ורחב(כי כבדו שם את המינימיקים אבל הם לא רצו שהם יברחו מהחנות) הוא קיווה שאם יש היום לילדה חמודה ונחמדה וההורים שלה רוצים לה הפתעה ולקנות לה מינימיק קטן וחמוד הם יקנו אותו. ולפתע התקרבו אליו ארמיק וענבל והוא הבין שהמשאלה שלו התגשמה. ענבל וארמיק אמרו למוכר את זה בבקשה! הצביעו על מינימיק שהוא היה בעצם אלביס. המוכר אמר: 10,00 מטבעות בבקשה, האוכל והצעצועים בחינם. ארמיק ענה: ניקח כל סוג של צעצוע ואוכל. אתה יכול בבקשה לשים אותו ואת האוכל והצעצועים בקופסאת קרטון גדולה עם חורים ולעטוף אותה? כן בטח ענה המוכר. מה לבת שלך יש היום יומולדת ואתה רוצה להפתיע אותה? אהההה..... כן איך ידעת? שאל ארמיק. סתם ניחשתי. האמר המוכר. טוב הנה המינימיק האוכל והצעצועים. אל תשכחו גם לתת לו מים ומדי פעם מהנקטר או ממיץ תפוזים. אין בעיה ענתה ענבל נגיד את זה לבתנו. בשעת יום ההולדת של זואי שהשעה היתה 16:00 ענבל וארמיק הגיעו שניה לפני כולם.בדיוק אחרי שניה נחשו מה קרה? מיליארד ילדים נכנסו וכמעט שברו את הדלת. בהתחלה היו מרוצים ומשחקים כמו מירוץ שקים ומשוך בחבל.אחר כך כולם התכבדו בחטיפים. ובסוף הגיע הרגע של כיבוי הנרות. זואי בקשה: הלוואי שהיה לי מינימיק. ואז נשפה וכבתה את הנרות ואז הוריה הגישו לה את קופסאת הקרטון המחוררת והעטופה. זואי פתחה את הקוסא, הניחה אותה על הרצפה והכינה ידיים כי היא הבינה שהמינימיק ינחת על ידיה. היא צחקה, לטפה את המינימיק, הרימה אותו מעלה ואמרה: אני אקרא לך.... אלביס!:) כולם צרחו, שרקו ומחאו כפיים על השמחה של זואי ושל אלביס.
אחרי המסיבה ענבל וארמיק הסבירו לזואי איך לטפל באלביס ואז זואי שוב הרימה את אלביס למעלה ואמרה: אתה תהיה החבר הכי טוב שלי בעולם, שום דבר לא יפריד בינינו! ואז היא נתנה לאלביס לשתות מהנקטר ולאכול קפקייקאס והיא שתתה מיץ ענבים ואכלה מהעוגה. הסוף!.
3
1
74


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/01/2019   14:41 ניעוי1ן375  1
וואו איזה כיף לי!