קהילה - היצירות של גוקו244
גוקו244
2
1

ההרפתקאות של מואנה מיק 20/09/2018

מואנה מיק היתה עוד בת שבע שגילתה שהיא צריכה להציל את האנושות מפני סערה שתגרום קורבן גדול לטבע שבו היא חיה !
מואנה מיק גדלה והפכה להיות אחראית לשמור על הסביבה ותכף להיות מנהיגת השבט ביהאו שכל התלונות המעשים ישלחו עליה עליה היתה שרשרת מיוחדת מאוד שרשרת כחולה כמו שמים הבוהקים ונגיעות ירוק כמו הדשא הירוק מואנה מיק היתה יפה כמו הרוח ואהבה מאוד את הטבע היתה אצילית , יפה,חכמה,עם מוסר השכל גבוה, בנומבר התחילה סערה איומה שהתרחשה בקצה השבט והתפשתה לכל השבט מואנה מיק היתה לחוצה ולוא ידעה מה לעשות עד ששעלה למוחה רעיון לקחת את גברי השבע שעברו את גיל שמונה עשרה ולגייס אותם לבנו מחסה יחד איתה.
לאחר שבוע ימים של הסערה האיומה נפסקה הסערה השבט היה הרוס עצים נבולים פרחים מתים היה תהו בבו גדול מאוד, לפתע דמות מסתורית אמרה למואנה מיק שצריכה להחזיר את השרשרת הקסומה לבעליה הקודמים לקלי מיק שהיתה מן אמא טבע השומרת על סביבת הטבע שתיהיה נקיה ויפה וצרורה עד שנלקחה השרשרת הקסומה שלה הפכה למן ענקית מאש מלאת זעם ואימה מואנה מיק לא הירהרה הלכה לספינה כאשר נבנתה על ידי הגברים שבנו אתם לפני אלפי שנים
מואנה מיק לאחר זמן רב הגיע למן אי קטן ובודד ששם מצאה מישהו גדל גבוה וחסון בשם גוזף מיק שהיה לו תרנגול קטן ונחמד עזר אבל מה שהכי מדהים בו שיש לו מן קרס גדולה שהיא יכולה לשנות אותו לאיזה חיה שהוא חושב עליה וככה היה יתרון למואנה ולגוזף מיק להצליח במשימה שלהם להציל את השבט! ולהחזיר את השרשרת הקסומה לקלי מיק שטו במים הרבה זמן לפתע פגשו קוקומיק קוקוס כזה שהם השבט שלהם חזק כמו עץ הלבנון , נלחמו ככח רב נגדם לא היה קל לאף אחד מהשבטים להילחם וגם לנצח.
לאחר כמה וכמה זמן הצליחו גוזף מיק ומואנה מיק להתחמק מהם לאחר זמן כה רב שנלחמו כיד חזקה המשיכו לארץ תת ימית של מפלצות רעות והמנהיג השליט הגדול מוכר בשם מלך המפלצות או גונב אוצרות היה סרטן ענק בגובה עשר מטר !
ועל הקונכיתו אוצרות כספים חרבות
גוזף מיק ומואנה מיק היו חייבים להילחם בו כדי לעבור לצד השני כי ישנה חומה המפרידה בין שני הצדדים לגוזף מיק ומואנה מיק לא היה קל היה הוא מלך המפלצות! גונב האוצרות! הגדול מכולם! הצליחו לעייף אותו ולגמור אותו עד הסוף לאחרשחיסלו אותו וגמרו אותו וסוף סוף הגיעו לקלי מיק הגדולה היה קשה ככח להילחם בה כי היתה זורקת כדו אש גדולים וחזקים מואה מיק הצליחה להתקרב לקלי מיק ולהחזיר לה בעדינות לאחר המקרה קלי מיק חזרה להיות מן אמא טבע ולוא ענקית גדולה ומרושעת השבט של מואנה מיק חזר לקדמותו והסערה חלפה לעד

מוקדש ל ניקול65666, צוותמיקמקתאשרואתזהבבקשהלקהילהעבדתיעלזהחצישעהתודה.
8
4
309


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/10/2020   12:48 לויק16  4
שרון ממתי זה
21/10/2020   12:35 בייגל171  3
מושלם תמשיך ככה אחי
04/10/2018   15:36 לילית783  2
מהמם המשיכי כך ליאלוש!
04/10/2018   15:36 שגבאxמנהלי  1
אחד היפים !