קהילה - היצירות של אןמארי1
אןמארי1
3
3

סיפור מעולם אחר 20/11/2018

שלום לכם מיקמקים יקרים, אני רוצה לספר לכם סיפור, ואני מקווה שהוא יעשה לכם חשק לקרוא! זה סיפור על גלי, מיקמקית יפה מאוד שגרה בבית גדול ,עם מינימיקית קטנה, כחולה עם אף שחור ופסים שחורים על הגב, ושמה אן.
לגלי יש אחות קטנה ושמה לילי, ולה מינימיק זכר ,העונה לשם רון, שיש לו כתם אדום על הגב, גוף בצבע כתום זוהר, עם אף בצבע אדום גם כן .אז קדימה, שנתחיל לקרוא?

פרק 1:לפתע פתאום
יום אחד, כאשר גלי ולילי יצאו לטייל עם המינימיקים שלהם ,רון המינימיק החל להתנהג מוזר למדי. "רון! מה קורה לך היום?" שאלה לילי, לאחר שרון הוביל אותן אל מחוץ לפארק המינימקים." הרי אתה אוהב את מגלשת אלביס, לא?" היא שאלה ,כאשר לפתע פתאום, רון עמד מבועת מחוץ למגלשת אלביס בפארק. פתאום אן החלה להשמיע קולות מוזרים. אני (גלי) ולילי לא הבנו מה קרה לה ולרון. טפחתי על גבה של אן, כי חשבתי שהיא נחנקת, ולילי מיהרה להביא לה מים, אבל לילי הזדקקה לשתי ידיה בשביל להביא מים, ואילו רון המינימיק בידה השמאלית!
היא קשרה אותו ברצועה לעמוד הקרוסלה, ולחשה לו :"רון, הכל בסדר, אני אחזור, אתה תראה", ורצה להביא מים. כך עברה לה שעה, ולילי לא חזרה...
התחלתי לדאוג, ושלחתי ללילי הודעה:
"איפה את? אני דואגת, ורון גם בלחץ. בבקשה תעני!" אז ,שמעתי את צליל קבלת ההודעה שלי בפלאפון של לילי .היא השאירה את הפלאפון בפארק. התרתי את הרצועה של רון מהקרוסלה, וחזרתי הביתה עם שני המינימיקים, שני הפלאפונים, והכי מטריד ללא אחותי לילי...

פרק 2: מסע חיפושים
כאשר הגעתי הביתה ופתחתי את הדלת, הוריי פנו אלי בדאגה:
"גלי!איפה לילי? למה חזרת לבד?"
"חשבתי שאתם יודעים! ", כמעט צעקתי .לפתע, אן ורון התחילו להשתולל.
יצאנו למסע חיפושים: בגינה, במקדש, בעיר, בחוף הים, באי, בקרחת היער, במעבדה ולבסוף במיקניון. אבל לא היה זכר ללילי....
כאשר החלטנו לחזור הביתה, ראינו לפתע מיקמקית יפה, גבוהה עם שיער שחור ארוך ונפלא שהגיע לה עד למותניים, לבושה בשמלה שחורה, ארוכה ומנצנצת שמתאימה לנשף. בידה הימנית החזיקה מינימיקית שנראתה כמו....זאבה?! זאת לא מינימיקית! זו הייתה זאבה אמיתית! גם המיקמקית לא נראתה כמו מיקמקית רגילה...אבל היא הייתה מיקמקית. יש לה אוזניים של מיקמקית, עיניים של מיקמקית וגם מבנה גוף של מיקמקית, אם כי היא נראתה מעט רזה וגבוהה מדי בשביל מיקמקית. הצבע שלה היה טורקיז.
התקרבנו אליה כולנו, כאילו אנחנו חושבים בדיוק אותו דבר, ממש טלפתיה.
ואז שאלתי אותה את השאלה שכולם רצו לשאול: "ראית במקרה מיקמקית לבושה T שירט בצבע סגול עם שיער בלונדיני קצר, עיניים כחולות והצבע שלה צבע גוף?". "אני אענה לכם כאשר תגידו לי מי אתם", הייתה התשובה המוזרה.
"אנחנו משפחת גלקסיה, אלו ההורים שלי, אני גלי, ואני מחפשת את אחותי לילי, זו שתיארתי לך מקודם. עכשיו את מוכנה לענות?" אמרתי כמעט בכעס.
היא נשמה נשימה עמוקה. "גלי , תבואי איתי. אני אראה לך את לילי" ,אמרה.
"איך קוראים לך?" שאלתי. "שמי ריילי, ולגורת הזאבים שלי קוראים איסלה. עכשיו בואי איתי" אמרה ריילי. "בת כמה את?", שאלתי אותה. "אני בת שש עשרה. יותר טוב לך?" שאלה בעצבנות. "את רוצה לראות את לילי או לא?"

פרק 3:מראת הקסמים
"תני לי יד", אמרה ריילי. הבטתי בהוריי, שהנהנו לאישור, ולקחתי את אן בידי, בעוד אמא ואבא שומרים על רון המינימיק.החזקתי לריילי יד, פתאום נחתנו באחוזת ענק, שחדר אחד ממנה יכול להספיק לאלף מיקמקים או יותר. 
ריילי שחררה את איסלה לחופשי מידיה, וזו הסתובבה במקומה לא רגועה , עד שהבנתי שהיא רוצה לשחק עם אן. שחררתי את אן בחשש, והן התחילו לשחק.
ריילי צחקה, ואני לא השתלטתי וצחקתי ביחד איתה. "בת כמה את?" שאלה אותי ריילי. "שש עשרה שנים בדיוק כמוך" ,עניתי.
"בואי, אני אראה לך את..., איך אמרת שקוראים לה? לילי?" שאלה ריילי. "כן. לילי. איפה היא?" שאלתי. היא סימנה לי בידה לבוא אחריה, וכך עשיתי.
נכנסנו לחדר שהיו בו שתי כורסאות משי, חלון גדול ומראה. "אבל לילי לא פה!" קראתי. ריילי הצביעה על המראה ולחשה: "תראי לי את מה שאת אמורה להראות". "מה זה הדבר הזה? ריילי, מה קורה?" שאלתי והיא ענתה: "זה לחש קסמים. עכשיו היא תראה לנו את לילי".
המראה התחילה לזהור, ופתאום נגלתה לילי במראה. חולצתה מלוכלכת בבוץ, יושבת ליד פח אשפה כאשר יצורים מוזרים ושונים( גבוהים, נמוכים ,קרחים וגם בעלי שיער ארוך), באים ומדברים אליה בשפה שלא מובנת לי. כל זה נגלה אליי בתוך המראה, בלי שום אפשרות להגיע אל לילי….

פרק 4:הכישוף הכי נדיר
"מה זה העולם הזה? האם אלו מיקמקים? באיזה שפה הם מדברים? את יודעת לדבר את השפה ? לא ידעתי שיש קסמים במיקמק שהם לא סתם תעלולים...יש עוד קסמים כאלה? איך אפשר להגיע אל לילי?" היו לי כל כך הרבה שאלות, ולא יכולתי לשאול את כולן, אז חיכיתי לתשובות.
ריילי ענתה לי :"אני לא יודעת מה זה העולם הזה, הם כנראה לא מיקמקים. אין לי מושג באיזה שפה הם מדברים, ואני לא יודעת לדבר אותה. יש עוד קסמים כאלה, אני מכירה את כולם, ואני יודעת איך אפשר להגיע אל לילי אבל זה ייקח המון זמן" ,אלו היו התשובות של ריילי.
"אז איך מגיעים אליה? מה עושים?" שאלתי את ריילי.
"למזלי הרב, זה לחש די פשוט, אבל חסר לי מרכיב." ,אמרה, והיסוס נשמע בקולה.
"מה המרכיב?" שאלתי. "שערה של זנב מינימיקית " ,היא ענתה. "נו? יש לי. אני אביא את המינימקית אן. מה כל כך מסובך?", שאלתי." אה, כי זה צריך להיות שערה של זנב מינימיקית מיוחדת מאוד, מינימיקית מזן של שועל. וככל הידוע לי, אין דבר כזה בעולם של מיקמק" . "אבל חייב להיות פתרון כלשהו!", אמרתי ."נכון. בטוח יש פתרון ונמצא אותו", השיבה ריילי.
אני מוטרדת במחשבות, איך לילי היא תסתדר לבד? מה יהיה איתה? גם עכשיו היו לי כל כך הרבה שאלות, אבל לא שאלתי אף אחת מהן.
"מה נעשה?" שאלתי בלחש. "צריך לעשות כישוף מיוחד בשביל להוציא מישהו מהמראה, אבל לא כדי להכניס מישהו", אמרה ריילי בערמומיות. "את רוצה להכניס אותי לתוך המראה, נכון ריילי? ושם אני אחפש את השערה המיוחדת"?
"לא, ענתה ריילי. אני רוצה להיכנס גם ביחד איתך לתוך המראה, ולרקוח את השיקוי בפנים. מי יודע, אולי תזדקקו לעזרה של איזה קסם קטן?" אמרה. נאנחתי בהקלה. היא לא מתכוונת לסגור אותי בפנים. "אבל מה עם אן? וגם הזאבה שלך ,איך הן יסתדרו?" היא העיפה בי מבט ואמרה: "הן יבואו איתנו. קדימה, בואי ניכנס!" היא יצאה מהחדר ונכנסה תוך דקה עם אן המינימיקית ואיסלה הזאבה.
ריילי זימרה לחש קצר שלא הצלחתי לשמוע מהו, המראה התערבלה, ושאבה אותי, את אן, ריילי ואיסלה פנימה.

פרק 5 – אנחנו בעולם אחר
"אני לא רואה שום דבר " , אמרתי לריילי. לאן כולכם נעלמתם ?
"אנחנו כאן". השיבה ריילי. לפתע המינימקית אן קפצה עליי, הרגשתי שהיא מפחדת וזקוקה לקרבתי. "תאחזי ביד שלי גלי, ונצא מכאן למקום יותר מואר" , אמרה ריילי.
לפתע ראיתי קצה אור , הוא היה חלש ומעומעם אך הצלחתי לראות את אן שלי שהייתה נראית מבוהלת. אחזתי בידה של ריילי והתקרבנו לכיוון היציאה –לכיוון האור המעומעם.
לפתע , הגענו לעולם שכולו חושך, בקושי הצלחנו לראות משהו. העולם היה נראה מלוכלך עם פחי אשפה מלאים ברחובות, בוץ בכל מקום והאווירה הייתה מאוד קודרת. ראינו דמויות ,יצורים כאלה שנראים כמו מיקמקים אבל הם שונים. היצורים נראים מאבולוציה קודמת ואין בהם שמחת חיים ..אולי הם מכושפים ? אולי משהו רע עבר על העולם הזה ? שיתפתי את המחשבות שלי עם ריילי. היא הרימה גבה בסקרנות ,תוהה אם אני צודקת.
לפתע, ראיתי דמות שהזכירה לי את לילי.. לא, לא יכול להיות ! הפנים שלה שונות והיא לא נראית מיקמקית, אבל היא לבושה בחולצה סגולה שמלוכלכת בבוץ, והשיער שלה אסוף ובצבע בלונד דהוי . היא ניגשה אליי וניסתה לדבר איתי אך לא הבנתי מילה ממה שאמרה . הסתכלתי לה לתוך העיניים ופרצתי בבכי. העיניים לא משקרות. העיניים הן הראי לנשמה . זאת אחותי לילי !!!חיבקתי אותה . הבנתי שהיא מכושפת וכנראה שכולם כאן הם מיקמקים רגילים שכושפו.

פרק 6- האם הצלחנו להינצל ?
סיפרתי בהתרגשות לריילי שמצאתי את אחותי לילי ! ריילי חייכה אבל עדיין הייתה מוטרדת.
"אנחנו חייבים לחזור הביתה ולשבור את הכישוף של העולם הזה",אמרה ריילי. 
בואי נחפש ביחד זנב של מינימיק מזן שועל...
הסתובבנו שעות על גבי שעות בחושך, כשלפתע משהו מהיר מאוד רץ ועבר על ידי .
הבנתי שיש סיכוי שזה מינימיק מזן שועל ורדפתי אחריו, למרות שלא הייתי כל כך בכושר אבל הרצון להציל את אחותי ולחזור הביתה הצליח להפוך אותי לנחושה ולמהירה יותר ממנו.
ראיתי שהוא מתקרב לביוב ולפתע נתתי קפיצה ותפסתי לו את הזנב, הוא הסתכל לי בעיניים וראיתי שהוא דומה לשועל. הוא הצליח לברוח.
ישבתי מיואשת והתחלתי לבכות, כשלפתע ראיתי שהצלחתי לתלוש לו שערה כשתפסתי בחוזקה את הזנב שלו. רצתי מהר בחזרה לריילי ,ששמרה על אחותי לילי ,אן ואיסלה והבאתי לה את השערה.
היא רקחה שיקוי ואמרה כמה מילים בשפה קדומה. לאחר כמה שניות , נעלמה העלטה והשמש התגלתה,וכל הדמויות שהיו בעולם נשאבו לתוך המראה, אני הרגשתי שאני נשאבת, ואחזתי בחוזקה באחותי לילי ובמינימקית אן.
"איפה אנחנו" ? שאלתי את עצמי , הסתכלתי מסביבי והבנתי שאני נמצאת באחוזה של ריילי ,היו המון מיקמקים –הם היו נראים רגילים בדיוק כמוני והיו מאושרים לחזור הביתה .
אחותי לילי ניגשה אליי והסבירה לי שהם כושפו לפני המון שנים ונעלמו לתוך עולם אחר ומנוכר, ולא הצליחו לדבר בשפה רגילה אחד עם השני, ובנוסף להכל דמותם השתנתה בעולם המנוכר.
חיבקתי את אחותי לילי ואין מאושרת ממני שהגענו הביתה.
לפתע תהיתי לאן נעלמה ריילי ,לא ראיתי אותה מאז שחזרנו, ואני מקווה שהיא חזרה בשלום ביחד עם כולנו.
לאחר כמה דקות, ניגש אליי מיקמק מבוגר שהיה כלוא בעולם השני מעל עשרים שנה ..הוא אמר לי "את יודעת, זה כישוף של מכשף מאוד חזק, אני יודע מי זה ..או יותר נכון מי זאת.
הרגשתי שליבי פועם בחוזקה , "מי זאת" ? שאלתי את המיקמק . קוראים לה איסלה , היא זאבה מאוד מתוחכמת והיא נראית כמו מינימיק אבל היא לא..
לפתע המראה שהייתה בתוך החדר נשברה ,ואני תוהה האם ריילי יודעת ? האם איסלה כישפה את ריילי ? ואיך נציל אותה כשהיא נמצאת בצד השני ועם מראה שבורה ...

.

מוקדש לכלמישאוהבלקרוא
201
123
2
4790


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/11/2018   14:56 ליאת
מחכה בקוצר רוח לקבל סיפורים מעניינים ומותחים בכל נושא שתרצו!
21/11/2018   14:55 ליאת
כל הכבוד לך אןמארי1 באמת סיפור מרתק ונהניתי מכל רגע:)
מיקמקים יקרים, מי מכם שיזכה בפעם הבאה להיות "כתב אורח",יקבל באופן אישי ממני את חבילת הנדירים 5.0 שעתידה להגיע ממש בקרוב❤
16/12/2018   19:28 85עזריה100 123
אוף לא בלי פיסטק
16/12/2018   10:37 לולוש3458 122
מושלם
15/12/2018   17:43 מוגלי6060 121
מי שקרא כבר את שלי עוד מעט ההמשך
15/12/2018   15:23 אסרימת555 120
ליאת את צודקת זה היה מרגש
15/12/2018   13:04 מיכלגולן 119
וואו! מדהים! איזו השקעה
15/12/2018   11:53 גפון123 118
גפן זוהר גפן זוהר גפן זוהר גפן זוהר גפן זוהר.....
15/12/2018   11:03 גוליבר28 117
אני אוהב את הסיפור
14/12/2018   16:57 ארלמדרה 116
אני יכולה בבקשה להיות כתבת עורכת?
תמיד רציתי לכתוב סיפור שכולם ירצו לקרוא!
כבר כתבתי את הסיפור "אגדת המיקמוק" ושמו אותו בגלריה...
אני ממש מקווה שתבחרו בי
ביי ביי
14/12/2018   15:32 אירי1515 115
איך באלי גם להיות כתבת אורחת
אני עשיתי סיפור מאוד יפה!
14/12/2018   13:04 555איתמרוש 114
גם הסיפור של פישקה11 ממש טוב!
13/12/2018   17:44 סיגלית2626 113
וואו!
את קולטת שליאת המנהלת כתבה לך?!?!
זה אומר שבאמת עשית השקעה וזה כל כך נכון!
קראתי והסיפור מדהים!!!
13/12/2018   17:43 גלאור 112
מושלם
13/12/2018   14:58 נירמה911 111
תקראו את הסיפור של snowfox1, הוא טוב ממש...
אן מארי הייתה, עכשיו הזמן של snowfox1!
12/12/2018   21:31 google 110
וואוו
12/12/2018   19:24 706ליהיא 109
וואו!!!!!!!
12/12/2018   18:46 רומי20089 108
אני אוהבת לשחק מיקמק
12/12/2018   17:29 בונבון 107
אהבתי מאודדדד!
12/12/2018   16:23 קיארטינסון 106
כל-כך בא לי מנוי סופרייז
11/12/2018   21:06 5ינדרלה555 105
אני כבר לא יכולה לחכות לעוד סיפורים חדשים ומעניינים
11/12/2018   16:54 רותיקותי 104
יפה
11/12/2018   16:25 חיטוון 103
שלום למנהלים ולמיקמקים אני רוצה לומר בקצרה שהעלתי עוד סיפור לקהילה. אני העלתי עוד לדעתי הוא הכי מוצלח שלי מקווה שאזכה בכתב אורח
11/12/2018   15:23 מעיין3951 102
כתבתי סיפור מקווה שתעלי אותו
11/12/2018   15:02 המלך1לוטן 101
כל הכבוד עשית עבודה טובה מאוד אןמארי תודה כתב אורח נפלא
11/12/2018   06:59 למיקמק153 100
יפהההההההה
10/12/2018   18:09 שדון24 99
מגניב
10/12/2018   14:06 snowfox1 98
אני מקווה להיות כתב אורח הבא...
09/12/2018   18:07 שלומינמר12 97
יפה מאוד שווה לקרוא
09/12/2018   13:30 בבתימסיבה 96
זה סיפור על מיקמק

וזה מדהים
08/12/2018   16:47 שברינה 95
סיפור טוב
08/12/2018   12:46 תומס147 94
ואו סיפור מאוד מעניין רואים שהשקעת תמשיכי ככה!
06/12/2018   18:11 לומלומ550 93
ואוו השקת המון זמן
06/12/2018   16:28 גבינות2 92
סיפור ממקמק!
06/12/2018   10:59 אמהAיפעע 91
מתי מחליפים כתב אורח???????????
05/12/2018   16:47 סטטיק78מלך 90
אחי סיפור פגז
05/12/2018   12:37 לולי2523 89
אני אוהבת אותכם
04/12/2018   12:21 שפלונדי6 88
מהמם
04/12/2018   10:08 פריסטייל7 87
סיפור מהדים
04/12/2018   09:44 בלה2245 86
וואו איזה סיפור מקסים
04/12/2018   05:05 תותחני103 85
יפה
02/12/2018   18:23 מיקה52415 84
סיפור מענין מאוד מאוד
02/12/2018   18:18 תותחני103 83
כל הכבוד מיקמק
02/12/2018   14:25 פלפל350 82
מנוי סופרייז
01/12/2018   15:21 8לוטם8 81
ספור יפה
30/11/2018   16:21 shaked6987 80
סיפור מרתק
30/11/2018   15:37 קסם1166 79
אהבתי את הסיפור ושהיה לך בהצלחה
30/11/2018   13:50 352סיביה 78
וואוי אם ליאת הגיבה סיפור נדיר!
נ.ב באמת סיפור מהמם שלא יצא לי לקרוא:)
המשיכי כך בהחלט אני מזהה כישרון מאין כמוהו:)!
29/11/2018   20:39 מיקחמוד564 77
וואו הספר הכי מעניין שקארתי!
28/11/2018   14:03 1זואיאר 76
וואו אחלה סיפור!
27/11/2018   20:32 PINKmi183 75
ליאת, במיוחד בשביל זה כתבתי סיפור ואגב יש בו המשך יבוא זה בסדר?
27/11/2018   19:32 2000סנואי 74
אני כתבתי ספר ואני בקרוב שולח אותו להוצאת ספרים! אולי גם אשתף
123 >