קהילה - היצירות של ארנקור6
ארנקור6
83
335

גיבורי אנבילה - פרק 1 לפני 19 ימים

שלום לכל קוראי היצירה!. ולאוהבי שירים באנגלית (בעיקר של טיילור סוויפט).
ולאוהבי ספרים (בעיקר פנטזיה, והספר החדש).
מה קורה וזה????
אז!
-------------------

-לפני הקריאה-

מתרגשת להציג בפניכם את הפרק הראשון!! אהאהעאעהע:) קצת ארוך... הכנתי אותו לפני מלא זמן אז שלא תחשבו -תוך יומיים הכנת??- חח...
דמויות ראשיות:
אָרתוּם (ארת') מישיריקוב, כזה מנהיג החבורה.
קירַה (קיר') (חושבת על שם משפחה) אחותו של וויק'.
פיליפ (פיל') צ'ירניח, תכירו אותו בעצמכם בקרוב ...
וויקטור (וויק') אח של קירה.
הבוס (מוֹרגַארט).
קריאה מהנה!
--------------------

-פרק 1-

בכיתה חולקה עבודה כיתתית. ארתום כבר כל כך התעייף ממנה. המורה עברה בין השולחנות לבדוק את תשובותיהם של התלמידים. הוא עשה את עצמו כותב תשובה נוספת כשחלפה על ידו, לאחר מכן הרים את המחברת, לקח את טלפון הנייד ולחץ על כמה דברים במשחק ששיחק באמצע השיעור ובאמצע העבודה. "מישיריקוב מה יש לך מתחת למחברת?" הסתכלה עליו המורה במבט חמור סבר.

"אממ כלום," אמר ארתום. ובו בזמן שם את הטלפון מתחת למחברת, הצמיד אותם והראה לה.
"לא נכון, גברת סטפני." אמר בכל מאנפף ילד ג'ינג'י. "ארת' משחק וגם משחקים אתו קירה, וויק' ופיל'. "הנה," הוא הראה את המצלמה שלו, "בפעם הזאת רואים הכל בווידאו שעשיתי!"
"ארתום, קירה, ויקטור, פיליפ קומו." אמרה המורה. הארבעה קמו ממקומותיהם במבט כועס ומובס.
"טלפונים אליי לשולחן יחד עם העבודה שעשיתם." אמרה גברת סטפני. הארבעה לקחו את מה שנתבקשו. אבל פיל' קטע את מעשיהם, "גברת סטפני, בבקשה יש לנו משימות ולקבל הרבה דברים במשחק... אנחנו ממש צריכים," הוא החווה עם ידיו בבקשת רשות.
"צ'ירניח תדבר נורמלי. שיעור הבא שיעור אנגלית," דיברה אליו המורה כאילו לא מבינה מה אמר. השיטה את ידה לקבלת הטלפונים. אבל גם הבקשה הזאת נחלה טענות "אנחנו צריכים רק לכמה דקות אחדות," אמר ארתום מאוכזב וכועס נורא על הילד הג'ינג'י. ונתן למורה את הטלפון והמחברת שלו.
"מישיריקוב, סבלנות אתה כבר לא סובל, אני את זה כבר הבנתי..." גברת סטפני הפנתה ממנו את מבטה והלכה לכיוון הלוח. "את הטלפונים תקבלו אחרי סיום השבוע." הילד הג'ינג'י הביט בקירה בחיוך זדוני. קירה החוותה לו פס עם אגודלה מתחת לצוואר. "כן איליה גם אתה," גברת סטפני הביטה לעבר הילד הג'ינג'י. "אני? על מה?" נדהם איליה.
"על אותו הדבר," אמרה בחמיצות. הורידה את משקפיה, "השתמשת בטלפון בשיעור."
הצלצול הושמע ברחבי בית הספר. גברת סטפני צעדה בלובי הכיתות, בעוד ילדים חולפים בריצה מכל הצדדים. הטלפונים בידה. היא ניגשה לדלת, פתחה אותה עם מפתח ונכנסה.
מעבר לפינת הלובי הופיעו ארתום, קירה, וויק', ופיל'. "מה התוכנית?" אמר וויל', משקפיו הענקיים בלטו בפניו. "רצים, מוצאים את הטלפונים, מדליקים, וקונים את ההצעה שבמשחק – לפני שהיא תסתיים – " ענה ארתום. "פיל', כמה זמן יש להצעה?" פיל' הסתכל בשעונו, "שלוש דקות!"
הדלת נפתחה וגברת סטפני יצאה ללא דבר בידיה. הדלת החלה להיסגר אחריה, "קדימה," אמר ארת'. הוא שהיה המהיר מהארבעה רץ במהירות לכיוון הדלת, ראה שלא יספיק. זרק את התיק שלו לכיוון פתח-סגירת הדלת. התיק נקלע בין הדלת לקיר וחסם את הדלת מלהיסגר. פיל', וויק', וקירה נכנסו אחריו לדלת. במהירות העל הם התחילו בחיפושים. "go go go," המריץ אותם ארתום.
הם חיפשו מתחת לספרים, בין ספרים שהיו פזורים. במדפים. סלסלות שבמדפים. קירה בחיפושיה במדפים, נתקלה במחשב. "אין בשום מקום!" אמר וויל בהתרסה. "לא יכול להיות..." ארתום היסס כשבדק בדפים בשולחנות. "נבקש טלפון ממישהו אחר?" שאל וויל'. "שתי דקות!" צפצף פיל'. "לא נספיק..." דפק ארתום באגרופו על השולחן. קירה ניגשה אליהם עם המחשב שמצאה, "אפשר להתחבר למשחק מהבראוזר דרך הסיסמה שלי," אמרה בדחיפות. "ממחשב שלא שלנו?" הטיל וויק' ספק בדבר. "מי כבר ידע?" גיחך ארת' ולקח את המחשב והדליק. אור כחול יצא ממצלמת המחשב וסרק אותם. הם הביטו באור נדהמים ומבולבלים. "מה זה היה?" שאלה קירה ושמץ של פחד על פניה. "האא לא חשוב," ארתום אמר וגירד בשערו. לאחר היסוס קל של כולם, ארת' לחץ על אנתר – שום דבר לא קרה רק - הופיע סמל מוזר על המסך. הוא לחץ על עוד כמה מקשים רנדומליים בעצבנות. וויל' התרחק מהם באכזבה, "זהו בואו כבר, זה לא עובד. עוד מעט יתחיל שיעור. אנחנו צריכים לעוף מפה."
פתאום המחשב התעופף בחלל האוויר והשמיע זמזומים טכניים. הארבעה לקחו צעד אחד אחורה בהפתעה. "כבר אני מרגיש איך אנחנו עפים מפה..." מלמל וויל' בעיניים פעורות.
המחשב נפתח עוד ועוד עד שקיבל זווית מאה שמונים מעלות לכיוונם. ואז בשבריר שניה פרץ הבזק אור כחול מהסמל שעל מסך המחשב. סימא את עיניהם עד כדי כך ששמו יד על פניהם כנגד האור. ולאחר כמה שניות הם פשוט – נעלמו בהבזקים.

ארתום מצמץ, עיניו מטושטשות, עפעפיו כחצי סער. ולבסוף עיניו פקחו לרווחה, לאחר העילפון שאחז בו. הוא ראה את דמויותיהם של קירה, פיל' ווויל' עומדים מולו. "ארת' איך אתה?" שאל וויל' בקול נרעד.
"בסדר," התנשף ארת'. "איפה גברת סטפני?" שאל בחולמנות.
"יותר טוב תשאל איפה אנחנו!?..." צייצה קירה. ארתום קם עדיין כל גופו נוקשה מהעילפון. "באיזה מובן?" ואז הוא הבין טוב יותר מידי את שאלתה – הוא עמד למרגלות מקום ענקי עם מבנים ואבנים מרחפות וחלקם מחוברים לקרקע המרחפת – ואז הוא התחיל ללכת לאחור בצרחה " ווהאאא." אבל זה לא עזר עוד יותר למצבו... כי הוא עוד שניה נפל לחלל ריק שנפער מתחתיו, הוא נופף בזרועותיו בפראות מנסה לשמור על שיווי משקל ולא ליפול למותו. וויל' ופיל' תפסו בידיו הסותרות להם. "תחזיק חזק!" אמרו. ארת' אחז בכתפיו של וויל' ונענע אותם. "איפה אנחנו??"
"סוף סוף הוא שאל..." מלמלה קירה. אך אחיה וויל' ענה לארת' בהיסטריה, "אני לא יודע! אני כזה כאילו ישנתי. והתעוררתי כאן. ויש פה כזה ארמון ומבנים והרים. ואני בכלל לא יודע איפה!"
"הא הבנתי אתם צוחקים עלי ועושים עכשיו כזאת בדיחה וזה. כן?" נדבק ארתום בהיסטריה ובאווירה הלחוצה של כולם. קירה שילבה את זרועותיה "בטח ארת', בנינו את כל זה רק בשבילך," היא פרשה את זרועותיה לכל הצדדים – ומה שכלל שם, לא מצא חן בעיניו. וכנראה גם בעיני השאר. הוא פשוט המשיך לבהות בחלל האוויר המוביל למבנים המרחפים. "הלווו," נופפה קירה בזרועותיה מול פניו. "אתה עדיין לא הבנת? חטפו אותנו והשאירו אותנו כאן."
"ואת הטלפונים אין..." וויק' התיישב על הרצפה המרחפת לרגליהם.
"ואת ההצעה פספסנו," פיל' הביט בחלל הפעור מתחתיו בביאוס.

הארבעה צעדו לעבר המבנים המרחפים, צועדים בשביל האבנים המרחפות. "זהירות," אמר פיל' בצהלה.
"מי בנה את כל זה?" שאל וויק', עדיין מתפעל ומופתע מכל דבר שנגלה לעברו – אולי זה בגלל איך שראה את העולם ממשקפיו הבולטות בפניו -. "אני לא יודע. אבל את הדרכים, הם מגניב חסכו!" קפץ פיל' מאבן לאבן בעליזות ואי זהירות. אחרי כל שביל האבנים המרחפות, הם הגיעו למבנים. הם נראו יותר ענקיים עכשיו – ולא בגלל ההסתכלות של וויק' – הם הקיפו אותם בחצי עיגול וכנראה מעבר לחומה שניצבה בחצי עיגול הרחבה שעליה היו המבנים, היה עוד חלל ריק. ברחבה עצמה עמדו קרשי עץ רבים, חביות , קופסאות עץ, שלטי מטרה, בובות אימונים, ועוד מבנים קטנים שריחפו בצדדי הרחבה. "יש שם אותיות ענקיות בשמים," אמר וויק'. קירה הביטה למעלה, "איזה אותיות וויק?" התעייפה מאחיה עם שאלותיו המגושמות. "ענקיות..." וויק' ראה את האותיות הבאות: 'שטח אימונים לחדשים'.
הם עמדו במקומם כשראו את החומה לפניהם. "מבוי חסום, או מה?" שאל ארת' מבולבל, בעיקר את עצמו.
"ברוכים הבאים," אמר רובוט קטן שהופיע בפתאומיות מאחורי פירמידת קופסאות קטנה. הארבעה נפלו על ארבע וזחלו לאחור בתדהמה מוחלטת, פיותיהם פעורים. הרובוט החווה בידיו קידה קטנה, "קוראים לי באקוויט," הוא ראה שהם לא אומרים מילה וכנראה חטפו התקף הלם. "המדריך שלכם. בעולם המשחק: גיבורי אנבילה." קירה היא הראשונה שכנראה הפסיק אצלה ההלם. "משחק?" שאלה בהתעניינות. "כן כן, המשחק הכי ריאליסטי בעולם." הרובוט קפץ מפירמידת הקופסאות בעיניים עצומות והתחיל לצעוד לעברם, "בשביל להתחיל את ההרפתקה, בבקשה תבחרו את הדמות שלכם!" הוא נעצר, עיניו נפקחו ולאחר מכן החווה בידו הרובוטית בעלת שלוש האצבעות לעבר קרש ענק שעמד לידו. הארבעה הסתכלו עליו. על הקרש הופיעו חמש דמויות ועל כל אחת מהן סמל משלו: על הראשון, סמל של עין קסומה. על השני, סמל של רובה חצים. על השלישי, סמל של חרב. על הרביעי, סמל של כפפה טכנולוגית. על החמישי, סמל של גיטרה. "אפשר לצאת מפה?" שאל ארת' באמיצות. "תבחר דמות מהר!!!" הופיע פתאום באקוויט מולו ועיניו שינו את צבען לאדום. הרובוט חזר למקומו באותה המהירות וכיחך בגרונו – הטכנולוגי – " תצטרכו קודם לבחור את הדמות ולעבור את המשימה הראשונה..." הוא החווה שוב בידו אל הקרש.
לאחר כמה רגעים של התלבטות הארבעה דיברה בו זמנית:
"הסמל של העין הקסומה," אמר פיל' והצביע על הסמל.
"אני את רובה החיצים," אמרה קירה והצביעה.
"אני את החרב," אמר ארתום והצביע.
"אני את הסמל של הכפפה הטכנולוגית," אמר וויק' והצביע.
כשכל אחד מהם הצביע, המשבצות של הדמויות נהפכו לצבעים שונים: העין לכחול, הרובה חצים לסגול, החרב לאדום, הכפפה הטכנולוגית לירוק, והגיטרה נשארה בצבע שקוף על רקע הקרש. "ועכשיו מתחילים," כשבאקוויט אמר זאת בדרמתיות הדמויות נעלמו והארבעה הועפו באוויר והפכו לדמויות שבחרו:
שערו של ארתום נצבע בשחור אדום ובידו חרבו הטכנולוגית בוהקת באפור שחור וניצב החרב אדום, לבש שריון אפור אדום שחור, מכנסיים אפורים ונעליים שחורות. הופיע מולו באוויר שלוש יכולות- מגן, חרב, נעליים. ושאר היכולות נעולות.
שערו של פיליפ נצבע בכחול צהוב, מקל קסמים עם קצה של עיגול בידו ובשנייה טאבלט, גלימה כחולה, חולצה סגולה, מכנסיים אפורים, נעליים אפורות כחולות. הופיע מולו באוויר שלוש יכולות- טאבלט, אש, קרח. ושאר היכולות נעולות.
שערה של קירה נצבע בשחור סגול ובידה שני רוביי חצים. גלימה שחורה, חולצה לבנה ורודה, מכנסיים כחולים, נעליים שחורות. הופיע מולה באוויר שלוש יכולות- יופי, חץ נתפס, חץ. ושאר היכולות נעולות.
שערו של וויקטור נצבע בשחור חום, בפניו בלטו משקפיים טכנולוגיים בצבע חום ושקוף, כפפה טכנולוגית בצבע צהוב שחור מחוברת לידו, חולצה אפורה אדומה, מכנסיים ירוקות, נעליים שחורות. הופיע מולו באוויר שלוש יכולות- משקפיים טכנולוגיים, העפת דברים, בנייה. ושאר היכולות נעולות.
ארבעתם נפלו לקרקע, מביטים בעצמם, אחד בשני והתפעלו כל כך. באקוויט ניצב לפניהם, "המשימה הראשונה שלכם היא לנצח מפלצת-בובת אימונים." הבובת-מפלצת אימונים עמדה לפניהם, בידה האחת אחזה חרב ובשנייה מגן-מטרה. ארת' הביט באחרים והאחרים בו. ובהסכמת הדיבור ללא מילים שנערך ביניהם, לקח את חרבו ותקע אותה בבטנו של המפלצת-בובת האימונים. "וזהו?" הוא הביט בבאקוויט בגיחוך. אבל לא באקוויט הוא שענה לו אלה – הבובת-מפלצת האימונים פסקה את רגליה העשויות מברזל, הפרצוף ללא שום ההבעה השתנה לשתי עיניי איקס אדומות וקו פיו קמור. הוא הביט בחרב שעדיין הייתה נעוצה בבטנו, נגע בה בידיו ואז הביט בהם. "תסלח לי זה היה בטעות..." אמר ארת' בחיוך ידידותי, ברוב טיפשותו. בעוד האחרים שוב היו פעורי פה. הבובת-מפלצת האימונים אחזה הייטב בחרב והתחילה לרדוף אחריהם. "וואהאהאההה," צעקו יחד כל הארבעה פנו לאחור והתחילו לנוס על נפשם במעגלים.
---(*)---
בקצה אחת הקופסאות הופיעה מצלמה רובוטית קטנה ביותר היא עלתה לאחד המבנים. היא עקבה אחרי הארבעה הרצים מהבובת-מפלצת אימונים. מי שצפה בהם היה הבוס, לפניו היו שברירי זכוכית ומהם הוקרן מה שהמצלמה צילמה. הוא תופף בארבע ידיו באצבעותיו, "שחקנים חדשים," אמר בקול צורם. "נהדר," המצלמה נכבתה בשיבוש. לידו היו פסלונים קטנים בצבע כתום על שולחן דמקה, ובתוכם היה נדמה כאילו יש שם אנשים... "בדיוק יש מקומות ריקים, בקולקציה שלי," לחשש, לקח אחד מהפסלונים, התבונן בו ולאחר מכן החזיר אותו למקום בצחוק מרושע.
---(*)---
בינתיים הארבעה ישבו מאחורי ערמת קרשים וקופסאות קטנים והתחבאו מהבובת-מפלצת אימונים. "צריכים לקרוא לרובוט הזהוב הזה, איך קוראים לו?" אמרה קירה בנחישות. אחיה הוא שענה לה, "באקוויט?"
"והנה אני," הופיע בפתאומיות מוחלטת הרובוט. "באקוויט, מה עלינו לעשות?" לקח אחריות ארתום. "אוי," עיניו של באקוויט נהפכו לתמימות, "אני לא נותן הוראות בזמן הקרב..." נענע את הצבעו לשלילה.
"בזמן הקרב?" שאל ארת' מבולבל. צל כיסה אותם. הם הביטו הצידה וגילו את מפלצת-בובת האימונים ניצבת לפניהם. היא העיפה את הקופסאות והקרשים שמאחוריהם התחבאו. כולם חטפו עוד פעם הלם – כמה צפוי -, היא הניפה את חרבה להצליף בארת' שהיה הכי קרוב. ארתום גונן על פניו עם זרועו ועצם את עיניו. החרב הצליפה אך לא בידו – מגן פרץ מצמיד שהיה על ידו. הוא פקח את עיניו. המגן השמיע זמזומים טכניים בזמן שהבובת-מפלצת אימונים המשיכה לחבוט במגן. "מהר תעיפו אותו!" צעק ארת' לאחרים. וויק' לחץ על כפתור בכפפתו – ואז משקפיו נאטמו, והוא ראה מסך קטן מופיע ובו סוללה, אפשרות הגדלה, וריבועים בטור בצד השמאלי. הוא הביט בכפפתו דרך משקפיו הטכנולוגיים. "מה זה כל הדברים האלה?" נחרד ובו בזמן התפעל.
קירה אזרה אומץ וכיוונה את רובה החיצים לבובת-מפלצת האימונים, בעיניים מקווצות מנסה לכוון. הבובת-מפלצת הבחינה בהם והשיטה את המגן-מטרה שלה לחסום את החיצים – שכמה מהם פגעו במטרה – . "אבל זה לא הוגן, אני הרי פגעתי!" התאכזבה קשות קירה.
"פיל' תחטיף לו משהו!" צעק ארתום בעוד הבובת-מפלצת ממשיכה להכותו בחרב על המגן. "כן כן כן כן כן, עכשיו..." אמר פיל' במהירות ובלחץ. הוא גלל בטאבלט שלו למציאת קסם כלשהו שלא נעול. ואז ראה סמל של אש, עם פס קצר ממש מהפס השלם. הוא לחץ עליו, ובאותה שניה הופיע על קצה מטה קסמים העגול שלו סמל של אש. הוא נופף אותו לעבר הבובת-מפלצת, כדור אש פרץ מהמטה לכיוונה. אבל הוא הגיע רק לחצי הדרך ונפל לרצפה. "האא אבל זה לא משודרג..." ניענע פיל' את ראשו בסלחנות.
בינתיים וויק' המשיך להתבונן מסביב. כשמבטו נתקל באש שדלקה ברצפה, הופיע במסך המשקפיים שלו את הסמל אש בריבוע ואת הסמל עץ של הבובת-מפלצת, נפגשו זה בזה והתרחקו , ושוב. ואז הוא חשב לקחת חלק מהאש וחלק מאחד הקרשים שהיה ליד. חיבר אותם ויצר חיצי אש. "קירה תתפסי!" העיף לעברה את החיצים באמצעות הכפפה. הם נכנסו במגנטיות לרוביי החיצים שלה. היא כיוונה שוב בנחישות. וירתה את החיצים. כל פעם שירתה חץ הבובת-מפלצת נסוגה לאחור וצבע אדום זוהר בהק. ארת' התרחק ונעמד מביט בפליאה. פניה של הבובת-מפלצת השתנו לשני איקסים ופה ישר וקמוץ. נפלה לאחור ונעלמה. – כמובן שוב התקף הלם אבל מופחת יותר – .
"חה קליל," השוויץ פיל'. "תביאו לכאן אויבים אמיתיים," וממש כמו בהזמנה התרוממו בובות-מפלצות אימונים אחרות, שנמצאו מאחורי ובין קרשים וקופסאות. הן התקדמו לעברם בעיגול מושלם. "ביטול, ביטול!" הצטווח פיל'. "תיקחו אותם בחזרה!" אבל הם רק שלפו את חרבם והתקוננו לקרב. "ארת', מה התוכנית?" שאל וויק'.
"טוב, זה הרי בוטים. מה אנחנו לא נצליח עם בוטים?" ענה ארת' ולקח את החרב המרחפת – איפה שמקודם הייתה נעוצה בבטן הבובת-מפלצת -. "בואו נשחק..."
הקרב התחיל. הארבעה פרצו את דרכם מכיוון אחד. וויק' העיף עליהם קרשים חדים וקופסאות להאט את "הבוטים". קירה עלתה על קרשים מרחפים וירתה על בוטים שרדפו אחריה חיצי אש רבים. ארת' הניף את חרבו ומגנו כנגד שלושה בוטים שהתקדמו לעברו. מאחוריו וויק' העיף אותם לעבר פיל' שצלה אותם באש מקרוב. ארת' דחף עוד כמה בוטים לחלל הריק. קירה בעודה קופצת מקרש לקרש ירתה עוד חיצים שקטלו בוטים אחדים שנותרו. הקבוצה התאחדה ונצבה כאילו לצילומים בתנוחות הקרב שלהם. אבל שוב הם נפלו לאחור על ארבע, "ברכותיי!" הפתיע אותם שוב באקוויט. "רוצים להישמר ולצאת?" שאל בחמדות. "מממ מממ, כן!" הנהנו כולם בראשם.
המחשב שבחדר שאליהם נכנסו הארבעה, שוב התעופף באוויר בזווית מאה שמונים מעלות והשמיע זמזומים טכניים בעוד סמל מופיע על המסך. הסמל פרץ באור כחול והארבעה הועפו מהמחשב לחלל החדר, בתנוחת שכיבה ורגליהם על הקיר. ולאחר מכם תיקיהם הופיעו באור כחול מהמחשב. ואז הוא נכבה. צלצול הושמע ברחבי בית הספר, "אוך צלצול," נאנחה קירה.
הארבעה הלכו לאחר הלימודים לספסלים שליד הים. "אני אומר זה היה וי-אר, מישהו התגנב אלינו ובום שם לנו את המשקפיים!" אמר פיל' מניח את תיקו ליד תיקיהם של האחרים על הספסל. "זה בכלל לא היה וי-אר, הכל היה לגמרי אמיתי," החכים וויק'. "זה ממש – אני לא יודע מה –" נאנח וישב על הספסל. קירה ישבה על קיר הלבנים והביטה במים, ארתום ופיליפ עמדו ליד הספסל. "קיר' מה את חושבת?" שאל ארת' בהתעניינות. "או שלארבעתנו השתבש משהו במוח או..." היא הסתובבה אליהם. "או שזה קסם," חייכה. הארבעה המשיכו לבהות במים הצלולים. פתאום נשמע צלצול מאחד התיקים. "פיל' שלחו לך הודעה?" ציין וויקטור. "אחר כך אקרא..." אמר פיל' מתבונן בחולמנות במים.
"רגע!... הטלפונים הרי בבית הספר?" אמר ארת'. כולם הסבו את מבטם מהים לתיק של פיל' שהמשיך לבקוע משם הצלצול. כולם נגשו לתיקו, פיל' פתח את הריצ'רץ' וגילה את הטאבלט שלו מהמשחק. עליו הופיע מנעול מתנועע ולידו פס שכתוב: חדש. "זה קסם.." החליטה קירה עבור כולם.
---(*)---
בינתיים הבוס ראה שידורים חוזרים של הקרב של הארבעה. "סלמנדרה," אמר ודפק עם ארבע ידיו על ברכיו. רסיסי הזכוכית השתנו לתמונה אחרת ובה הופיעה עין אדומה. "כן אדוני," אמרה סלמנדרה בלחשוש. "רק עכשיו איזשהם שחקנים חדשים עברו את משימת ההתחלה," אמר הבוס בעיניים עצומות. "תעצרי אותם!" אמר בחיוך שהראה שיני כריש, וקפץ את אגרופיו. עיניו חסרות העישונים נפקחו ואור ירקרק זוהר בהק מהם בחשכת המקום שבו נמצא.

-------------------

אשמח אם תגיבו מה אהבתם בפרק!!
-------------------

-עדכונים-

לא אוכל להעלות ולשחק במיקמק. (*לימודים*) אולי אתחבר בימי שישי, ואכין יצירה... ואולי לא.

* אם פספסתם את ההקדמה לספר רוצו יצירה אחת אחורה:)

https://www.mikmak.co.il/gallery?id=782693&ctgId=0&userId=11728683#headerA תגובה ה-300 באתגר התגובות ז-ו-כ-ה ב-צ-י-ו-ר:)

*שנת לימודים פוריה ומוצלחת לכולם!
-------------------
אם אהבתם את התוכן שלי, אשמח ל-
לייק-✓
עוקב-✓
תגובה-✓
אוהבתתת ❤️❤️❤️
אַרָנקוֹר6

מוקדש לואי, 11צמננ, 2שתים1, shira656, וטחינה1234, מרינט66, זהבה9051, אוצר93958, alilina, אמילi, גרנולה60
24
33
94


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
אתמול   20:55 מרינט66 33
*אני רק בראשון לא לספיילר*
משום מה אין לי זמן לקרוא. אבל ל-3 שעות מסך מינימום כן יש לי..מוזר!
אתמול   13:42 קפוצינו57 32
מושי
לפני 2 ימים   20:49 אולדי38 31
יאא אני מתה על בית הספר לטוב ולרעע
זה ספר מטורף מרינט ואנקורר:))
לפני 2 ימים   19:07 shira656 30
מתגעגעת ❤️
בהצלחה בלימודים יאלדה
לפני 2 ימים   07:21 מרינט66 29
יאא איך אני שמחה :))
בהצלחה לך בהכלל!
מחכה שתתחברי :)))
❤️❤️❤️❤️
לפני 4 ימים   12:41 ארנקור6 28
שלומות מרינט66, אייס8776 *-* !!!!
יאי הצלחתי להתחבר לכאןן :)
התגעגעתי קשות גםםם...
דעיייי בית ספר לטוב ולרע . אני חייבת לדבר איתך עליו פשוט חובהה ^^
איתי בלימודים פשוט מטורף *-*
אוהבתתת ❤️❤️❤️
לפני 5 ימים   14:14 12מקושקשת 27
ואוו
לפני 8 ימים   20:00 מרינט66 26
שלוםםםם
מה איתךך? איך הלימודים וכל זה?
אגבב התחלתי בית ספר לטוב ולרעע :)))
לפני 12 ימים   13:59 ביביבוסית5 25
מקווה שתיתחברי!

לא קראתי את הכל.... נראה סיפור טוב... איזה מתח!
לפני 13 ימים   21:51 אייס8776 24
היייי (:
התגעגעתי 3>
לפני 16 ימים   17:41 קפוצינו57 23
קראתי הכל עשיתי שאלות ושתשובות בקהילה אשמח שתיראי ותישאלי
רק אים באלך
לפני 16 ימים   13:09 יוסי3245 22
קשה לי לקרוא אץ הכל
ארוךך טילים
לפני 16 ימים   01:54 alilina 21
אומייגדדדד מהמםםםם אמא את חייבת להמשיךךךךך
תמשיכי כך מוכשרת שכמוך!
לפני 18 ימים   13:30 מרינט66 20
ואווווו. המשכתי רק היום..
חחח הקטע של פיל אהה גם צנון כתבה את זה בתגובה 6
וואו את משלבת הכלל קומדיה, מתח, קרב, אקשן, פנטזיה..
מחכה לפרק הבאאאאא
לפני 19 ימים   22:33 אמילi 19
כמו שאמרתי הנה אני באתי לקרואא ווו- יואווו זה כזהההההה כזהההה טובבבב כתוב בצורה מושלמת ופשוט כל חלק וחלק אהבתייי והיה כל כך כיף ומעניין לקרוא באמתתת את כותבת ממש טוב ובצורה באמת טובה
החלק בהתחלה שהוא אומר שיש להם משימה במשחק לגמור ממש הזכיר לי את המשימה של בומבו חחחח ( כמו שאת יודעת זה לא היה הצלחה גדולה בשבילי המשימה הזאת)
ואני ממשיכה לקרוא כרגע וזה כזההה טוב וואי את כותב ממש יפה באמת כל הכבודדד הכל היה מושלם
מחכה כבר מממש לפרק שתייםםםם
לפני 19 ימים   16:49 11צמננ 18
אני הכי אוהבת את פיליפ. כי זה שם מגניב של אנשים מגניבים (:
לפני 19 ימים   14:08 מורנוש1001 17
מוכשרת!
הקפדת על הכל..זמן, תיאור, אירוע, דמויות,מקום ועוד..
כל הכבוד מחכה להמשך (:
לפני 19 ימים   13:46 לד2016 16
לאאאב
לפני 19 ימים   12:55 לד2016 15
קווללל
לפני 19 ימים   12:20 הגסימהמיק 14
ואו זה מטורףףף!
מחכה לפרק 2(:
❤️✨
לפני 19 ימים   11:45 ןליאלן 13
דיי זה ככ מושלםם!
את כותבת מעולה!!
עוד פרק!!
לפני 19 ימים   10:34 ניני7244 12
את אומנית את יכולה לעשות 1000 כאלה !
לפני 19 ימים   10:32 ניני7244 11
תקשיבי את אומנית! את מלכה חייבת לבוא כדי לחגוג את המהומה
לפני 19 ימים   10:31 רזברווז85 10
מעולה!
לפני 19 ימים   10:15 11צמננ  9
הסיפור מעולה :)
מחכה לפרק הבאאאאאאאאאאא
לפני 19 ימים   10:13 11צמננ  8
רגעע, "להישמר ולצאת" זה אומר שהמשחק שהם שיחקו נשמר? והם יכולים לחזור לשם??
זה ממש מגניבב
לפני 19 ימים   10:13 באלי87654  7
ייפה מאוד
לפני 19 ימים   10:12 11צמננ  6
"ביטול, ביטול!" הצטווח פיל'. "תיקחו אותם בחזרה!"
התחלתי לצחוק XD
לפני 19 ימים   10:10 11צמננ  5
קירה קיבלה את כוח היופי
ובעצם זה הכוח הכי שימושי XD
לפני 19 ימים   10:05 ניני7244  4
מגניב שמחה בשבילך!
לפני 19 ימים   10:01 סמיילי3320  3
אעע פרק מושלםםם
לפני 19 ימים   09:40 לולו0204  2
פרק מושלם!!!!!!
ואו!
כל הכבוד!
לפני 19 ימים   09:32 קצפת9275  1
זה מאמם נורה