קהילה - היצירות של לציי
לציי
19
45

חזרתי אליכם 12/08/2021

סיפור:
אמא של תהילה עורכת עיתון,תמיד קיניתי בה,אבל לא רק בגלל זה. היא מוצלחת בלימודים, ויש לה מעמד חברתי טוב. אני מינה לא כזאת. אומנם אני טובה בלימודים אבל אין לי חברות. וזה התחיל להימאס עלי. אני גם בת זקונים וכל האחים שלי או בישיבות או שהתחתנו. למה דווקא אני יוצאת ככה?
למינה יש שקט בבית וכל כך טוב לה. אין לה אחים שהורסים לה את הלורדים ולא נותנים לה חמש דקות שקט! הבית שלהם בטח נקי, ואני הבכורה כל הזמן מנקה ומנקה, והליכלוך לא ניגמר! כל הבנות מקנאות שיש לי אמא שעובדת בעיתון, אומנם יש לזה יתרונות ואנחנו קוראים את הקומיקסים והכתבות ראשונים, אבל היא עסוקה כל הזמן!.
אמא, הגיעה מכתב למדור פותח את הלב! "תבדקי אם זה חשוב,אם לא תשימי את זה על הארון בחדר" אמא צעקה לתהילה שכבר החלה לקרוא את הכתוב. "לציפי דבש, מכיתהא השקעתי את כל מירצי בלימודים ושמתי בצד את ענייני החברה, כעת אני נתונה בבעיה. אני רוצה להיות ולהיכנס בעיניני החברה אך לא יודעת כיצד להתחיל. מימני ה. ג." אמא, זה עניין דחוף ונוגע ללב, תשמעי! הקראתי לאמא את המכתב ואמא הסכמה איתי,אך יש עומס על המדור ורק בעוד כמה שבועות נוכל להכניס אותו למדור. התאכזבתי וגם דבורה הקטנה ששמעה כל מילה התאכזבה עימי. "אולי קוראים לה ברוריה?" הציעה הקטנה, כן זה בטוח זה! חשבה תהילה .
למחרת בלימודים ציפי הראתה לכולם את המדבקות החדשות שלה. תהילה ראתה את מינה יושבת לבד והיה נראה שרוצה היא גם להצתרף, אך לא יודעת איך. תהילה נזכרה במכתב מאתמול והיא החליטה שהיא תעזור ל"ברוריה"מהכיתה שלהם. היא נגשה אל מינה וקרבה אותה למעגל, מינה נבוכה, אך נראתה שמחה. כעבור כמה ימים היא אפילו תרמה את קולה לבליל הקולות. הבנות נראו מופתעות קמעה אך שמחו מאוד לגלות את עולמה העשיר והפנימי של מינה.
לאחר כמה ימים מכתב נוסף נשלח מאת האלמונית. ובו היה כתוב "הבעיה שלי נפתרה, אני מקווה שלכל מי שיש להם את הבעיה שלי יש ילדה נחמדה שכמוני תעזור לה להיכנס למעגל החברה" אז זאת מינה קראה תהילה בקול! היא סיפרה לאמא את הסיפור המלא וגם היא התרגשה מאוד.
תזכרו!
תוכלו להתחיל בדבר קטן אצלכם בכיתה וזה יכול להביא תועלת גדולה, גם אתם משפיעים!

מוקדש לכול-העוקבים-שלי
4
4
62


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/10/2023   15:46 הנבל13  4
טוב
21/04/2022   12:00 חגטו13  3
ד"ש ממני
26/09/2021   22:27 אבישג450  2
מושש
תעלי עוד יצירות בבקשהה!!
עוקבת אחרייך נשמהה
15/08/2021   21:09 תייייי7  1
יפה