קהילה - היצירות של פלפ2010
פלפ2010
20
33

זכיתי במיקשימה+פתחתי ערוץ יוטיוב+נישואים להור 18/06/2021


אז הייייייי פלפיז שלייי
טוב מלאא זמן לא העלתי תמונות לקהילה, אני מתנצלת אני פשוט כבר לא כל כך במיקמק):
_________________________________________________

אז היום (18.6.21) ההורים שלי חוגגים 19 שנים ביחד!!! והווו!!! יש להם היום יום נישואים והלכנו לגומבה (זאת מסעדה למי שלא יודע) ואתמול כשהם לא היו בבית אני ואחותי הכנו להם ברכה!! היום אחרי בית ספר אני ואחותי הלכנו לקנות קצת שוקולדים וכשחזרנו בלי שההורים שלי לא שמו לב היא הדביקה שני שוקולדים על הברכה ואז תלתה את הברכה בחדר שלהם!❤
ביום ראשון הקרוב (ב-20.6) הם טסים לחו"ל עם חבים שלהם לכבוד היום נישואים ואני אשן אצל סבצא שלי איזה כיף לייי חחח, היא תמיד מפנקת אותי ואת אחים שלי במלאאא שוקולדים:)
_________________________________________________

אז היום פתחתי ערוץ יוטיוב, הוא לא יהיה פעיל בימי שבת (בינתיים) וביום ראשון או מוצאי שבת אני אעלה סרטון ראשון!!! למי שרוצה לעקוב אחרי קוראים לי פלפ מהמיק, אבל לחברה שלי יש גם ערוץ יוטיוב שקוראים לו פלפ מהמיק וזה ימצא רק את העמוד שלה כי לא העלתי סרטונים והיא כן, אז במוצאי שבת וביום ראשון תכתבו ביוטיוב "פלפ מהמיק" ותמצאו אותי עם תמונה שערכתי עם הלוק שלי!!
_________________________________________________

אז כןכןכן כמו שראיתם זכיתי במיקשימה החודשית של חודש מאי!!!!! קיבלתי את שדרוג החודש "מיק קריוקי" ואני יודעת שזה היה יחסית ממזמן פשוט רק לפני כמה ימים ראיתי את זה ולא היה לי זמן להעלות לקהילה):

טוב טוב נראה לי חפרתי יותר מדי:)
ביוש שבת שלום!❤

מוקדש ל אמא_אבא_מזלטוב, תודה_צוות_מיקמק
2
1
18


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/01/2022   17:57 אורמי7  1
יפה כל הכבוד