קהילה - היצירות של בהסמיקסקול
בהסמיקסקול
1

מידע על הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי 09/09/2020

היי מיקמקים אני לואי, אני נמצא בבית ספר מיקסקול ויש שם סוג של מגמות, אני נמצא ב"מגמת" חקירה, אז הנה כמה קרדיטים על מקורות מידע:
המיקמקון, המיקמקון של מילי מילאני, מה חדש

היה בחירות במיקמק סיטי, של ראש העיר, מיקיאוולי והאח התאום של ראש העיר. האח התאום של ראש העיר התחזה לראש העיר והבטיח כסף לאלה שיצביעו לו. שגילו שהוא לא ראש העיר האמיתי, טען האח התאום שראש העיר קשור מאוד למיקפולקו ובגלל זה הוא מחליף אותו עד שיחזור, גירשו את האח התאום ומיקיאוולי הגיעה להחליף אותו.
הנה חלק מהנאום של האח התאום שהתחזה לראש העיר: "עכשיו שקיבלתי את הכוח לידיי, אני יכול להבטיח שאתם הולכים להרוויח כספים! אה..כלומר..להפריח בלונים ולהיות עשירים! זאת אומרת... מאושרים! כן מאושרים! אז תמשיכו לטייל להרוויח ולקנות, אני כבר בדרך לכבוש את היעד הבא!"

ברגע שגורש האח התאום, מיקיאוולי חזרה לעירייה, היא טענה שבאה להציל את העיר ולקחת את האחריות לידיה, היא טוענת שמקום ראש העיר הוא בלשכה, אך היא מגיעה בכדי לתפוס את מקומו.
הנה חלק מהנאום של מיקיאוולי: "תושבי מיקמק סיטי היקרים, בטח שמתם לב שבימים האחרונים יש בלאגן ברשות העיר ומכיוון שאני כל כך אוהבת את העיר שלנו החלטתי להציל אותה ולקחת את האחריות לידיי! לא הגיוני שמי שקורא לעצמו ראש העיר, יתחזה, ויעביר את עצמו לכל מקום שרק ירצה. פשוט בושה. מקום ראש העיר הוא בלשכה, ולכן, אני כאן עכשיו ואני אתפוס את מקומו!"

מיקאלה הכתבת של מיקמק סיטי חשפה את הפרשה של היעלמותו של ראש העיר, ראש העיר נמצא כלוא כפסל במרתף העירייה
הנה חלק מהכתבה של מיקאלה: "מיקמקים יקרים, לא תאמינו לחדשות המרעישות! בזמן שחגגתם, המשכתי לחקור את היעלמותו התאומים של ראש העיר. ניסיתי לבדוק האם הוא יצא לחופשה מבלי להודיע, אך מתברר שהוא לא יצא ממיקמק סיטי בכלל!!!! נכנסתי לבית העירייה, ופתאום, על הרצפה הבחנתי בשלולית קטנה, צבעונית ומוזרה. שלחתי טיפה מתוכה לבדיקת מעבדה, לא תאמינו לתוצאות!!!! מסתבר שמישהו הכין שיקוי סודי, ששם הקוד שלו הוא 123 דג מלוח!"

שיחררו את ראש העיר והוא ניצח בבחירות, וזה הכל, אם אתם רוצים שאחקור על משהו תכתבו בתגובות

מוקדש ל mili11, צמחוני22
15
4
66


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/12/2020   12:06 mili11  4
אתה יכול לאשר לי חברות ולשלוח לי את היצירה הזאת שלך במיקטוק? זה בשביל התוצרים של מסלולי הלימוד של בית-היתומים מיקסקול, שיראו את התוצר שהשקעת בו כשהיית תלמיד.
10/09/2020   16:17 mili11  3
סבבי מוסיפה לך נקודה במסלול לימוד שלך. עבודה טובה עם הציטוטים והמידע. נסה להוסיף קישורים ביצירת המידע הבאה כפי שאני הוספתי. הקפד לציין את התאריך המדויק של בלוג מה חדש שהיה מקור המידע שלך. המשך לאסוף מידע ולצבור נקודות.
10/09/2020   12:59 בהסמיקסקול  2
אני אנסה ואם אעשה אתייג אותך
10/09/2020   10:40 צמחוני22  1
יפה מאוד!
אם תוכל, אשמח שתחקור על תפוס ת'צבע(: