קהילה - היצירות של אננס34710
אננס34710
3
20

שלגיה ושבעת הגמדים 20/08/2020

שלגיה היא נסיכה יפהפייה בעלת עור חיוור כשלג (מכאן שמה - שלגיה), שפתיים אדומות כדם ושיער שחור כשמי הליל, אשר התייתמה מאמה בגיל צעיר. אביה, המלך, נישא לאישה אחרת, אישה יפה מאוד אך גם קנאית ומרושעת. היא מעבידה את שלגיה בעבודות הארמון ומלבישה אותה בבגדי סחבות כדי שלא ישימו לב ליופייה . בכל יום הלכה המלכה הרעה אל מראת הקסמים שלה ושאלה אותה את אותה השאלה: "מראה, מראה, שעל הקיר - מי היפה ביותר בכל העיר?" ובכל פעם ענה לה הראי: "את היפה ביותר מלכתי".

אך כאשר שלגיה מתבגרת, היא הופכת ליפה יותר מיום ליום. יום אחד, כאשר שאבה מים מן הבאר, היא פגשה נסיך צעיר ויפה והם התאהבו במבט ראשון. המלכה הרעה צופה במתרחש וזועמת, היא הולכת אל הראי שלה ושואלת את אותה השאלה: "מראה, מראה, שעל הקיר - מי היפה ביותר בכל העיר?" אך הפעם הראי ענה לה ששלגיה יפה יותר ממנה.

המלכה רתחה מזעם ושלחה את שלגיה ליער, שתלקט פרחים. אחריה שלחה המלכה צייד, שעליו היא פקדה להרוג את שלגיה ולהביא לה את ליבה בתוך תיבה. הצייד, אשר לא היה מסוגל לעשות זאת, הזהיר את שלגיה מאמה החורגת, ושלח אותה להסתתר ביער. לאחר שנמלטה, הצייד הביא למלכה בתוך התיבה, לב של חזיר.

ביער, מגיעה שלגיה לבית קטן- ביתם של שבעת הגמדים. היא מתחברת אליהם ונשארה לגור שם. אך לא עובר זמן רב והמלכה מגלה שהצייד רימה אותה וגילתה היכן מסתתרת שלגיה. היא מחליטה להרוג את שלגיה בעצמה. היא רוקחת שיקוי אשר משנה את מראה החיצוני, לשל אישה זקנה, ואת קולה לקול צרוד וחלש, היא מרעילה תפוח ברעל ממית ויוצאת לדרכה, מחופשת לקבצנית זקנה המוכרת תפוחים.

בשעות הבוקר, הגמדים הולכים לעבודה ומזהירים את שלגיה שלא תפתח לאף אחד. מששהלכו מופיעה המלכה בדמות אישה זקנה, ומציעה לשלגיה את אחד מתפוחיה. שלגיה לא עומדת בפני הפיתוי ואוכלת את התפוח. משאכלה, נשימתה נעצרת, דמה קופא והיא נופלת על הרצפה - מתה. חיות היער שראו את מה שהתרחש מיהרו לקרוא לגמדים שהיו במכרה, והם רודפים אחרי המכשפה. בסיום המרדף המרגש, המלכה נפגעת מברק ונופלת מהצוק..

לאחר מות המלכה, הגמדים אינם מסוגלים לקבור את שלגיה ולכן הם הכינו לה ארון מזכוכית ומכסים אותו בפרחים. לאחר כשנה, מגיע הנסיך (אותו שלגיה פגשה) למקום בו שכבה שלגיה ומנשק אותה בשפתיה. לאחר כמה שניות שלגיה פוקחת את עיניה, נפרדת מהגמדים, והולכת עם הנסיך אל ארמון
2
27


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה