קהילה - היצירות של רוחמהשלום
רוחמהשלום
2
6

עלילות רוחמה - פרק 1 - ההתחלה 31/01/2022

בקיצור, היום אני פותחת סדרה של סיפורים על החיים שלי.
(אלה לא סיפורים אמיתיים, אלא רק המצאה של היוצרת)
(זהו סיפור בהמשכים על דבר שקרה, לכן אתם לא כל כך יכולים להציע רעיונות, אבל כן להכין תאוריות)

כילדה במשפחת שלום, את לא יכולה לצפות ליחס הוגן. תמיד יש את הילדה המועדפת יותר, ואת הילדה הפחות מועדפת. את אף פעם לא יכולה לצפות לקבל את החדר היותר גדול מההורים, אבל אם האחות שלך היא מיקה, כנראה שהיא תרשה לך להיות בחדר שלה מבחירה שלה.
אגב, אני רוחמה, רוחמה שלום. אני גרה במיקפולקו, ברובע הסתיו. ומיקה שדיברתי עליה זאת אחותי, המועדפת אבל ההוגנת.
אף פעם לא חשבו לקנות לי נעליים חדשות. גם אני לא חושבת על זה, אז אני פשוט נשארת עם אותן נעליים. גם בגדים לא כל כך משנים לי.
בבית שלי יש לכל אחד קיר של תמונות שלו ככל שהוא גדל. למיקה יש יותר תמונות, אבל מצד שני זה הגיוני כי היא גדולה יותר בקצת. למרות שלי בינתיים יש ממש קצת תמונות(כשכתבתי את זה הייתי בשלב דמות נערה).
השיער המקורי שלי הוא ג'ינג'י, אבל צבעתי אותו לסגול, כי זה יותר מתאים לי לדעתי.
כדאי שנתחיל להפחית עם הפירוט.
בשלב מסויים החים בבית משפחת שלום מתחילים להימאס. כי בכל זאת, השם הזה מתאים רק לילדים. אתמול שמעתי את ההורים שלי(ג'ון וברכה שלום) רבים. אני חושבת שהם אמרו משהו עליי.
למחרת לא שמעתי מהם בבוקר, אז פשוט הלכתי למיק-למידה +(בית הספר הראשון של מיק-למידה למתבגרים במיקפולקו). כשחזרתי, הם אמרו לי שאני גדולה מכדי להישאר בבית ובמיק-למידה. מסתבר שנמאס להם ממני אבל לא ממיקה, אבל זה לא הפריע לי. הם אמרו שהזמינו לי רכבת לרובע הקיץ, ככה שאני אשאר רחוקה מהם. למרות שהרובעים הם גדולים כמו ערים שלמות, אני עדיין חושבת על מיקפולקו כמקום קטן, בגלל הצפיפות.
ובכן, הגעתי לרחוב החגים, שבו נמצאת תחנת הרכבת(כי זה באמצע מיקפולקו), אחד המקומות הסואנים ביותר בכל מיקפולקו, וזכרתי, למזלי, להביא אוזניות. שמעתי שירים של להקה חדשה ששמעתי לא מזמן, "הגולשים" הם קוראים לעצמם, וירדתי אל תחנת הרכבת.
כמובן שלא היה אפשר לשמוע כלום, גם עם האוזניות. המקום היה סואן ושורץ מיקמקים הרצים לכל עבר. לא פעם התנגש בי איזה איש מכירות חשוב או השרת של הרכבת או איזה ראפר שנראה לי מוכר.
הגעתי אל מסילת הרכבת ואל הרכבת בריצה כמו שלא רצתי אף פעם(זאת האמת:8)). אך למרבה האי-מזל, הופיע שלט מול הרכבת הסגורה שאומר שהרכבת כבר נסעה(מופיעה התמונה! מדהים!).
התקשרתי לאבא ג'ון וסיפרתי לו מה קרה. הוא אמר שהוא "אי עאח גיחע נכעצנס לפימגנשלראה חגדישעכצוה(בתרגום חופשי למיקמקית מדוברת - אני כרגע נכנס למנהרה חשוכה)". הבנתי שהוא לא רוצה לדבר איתי ונמנע מזאת, אז לקחתי את עצמי על הידיים-

-והזמנתי סוס. כן, סוס.

-המשך יבוא-
(אלא אם...)

חוחו

מוקדש ל מחוגימלך, (בעלי-אמיר-גרלנס), עשילא2000, (עש-פרח-גרלנס), מוזמנים-לבקש-הקדשות
2
2
32


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/02/2022   09:32 רוחמהשלום  2
-גלי2נדירה-תגובה 2-
אני לא קהילה שבה מפרסמים את עצמכם. אני קהילה לעיון.
במידה ותרצו לפרסם את הקהילות שלכם היכנסו לקהילה "מאיומיק", לוח המודעות של מיקמקי העיר.
01/02/2022   07:04 גלי2נדירה  1
היי, חודש טוב ❤️
היום עלה לקהילה שלי פרק הבכורה הכפול הראשון של הסיפור שאני מוציאה בהמשכים!! אשמח שתלכ/י לקרוא ותביע/י את דעתך בתגובות ❤️
אוהבת, גלי2נדירה