קהילה - היצירות של 1stavstar1
1stavstar1
4
42

בלוג~הפרס_חזרה/|\לעתיד• 27/03/2023

שלום לכל המיקמקים!! מתרגשים?
הכנתי לכבודכם משהו מטורףף לקח לי משהו כמו עשרה ימים בערך..
להכין לכם דבר גדול עם המון תשוקה למה שאני אוהב לעשות ו.. יכולים
לכתוב בתגובות מה דעתכם על היצירה עצמה אוקיי אז בגלל שיש כל כך הרבה מה לספר לכם על היצירה כי לא בניתי כאן משהו אחד אלה בניתי לכבודכם מפה שלמה המתארת את מפות המיקמק רק חדשניות יותר במצב שהאנושות מתחדשת בכל השנים עברו אז אני כבר מתרגש להתחיל ומה אתכם? אני בטוח שכן.. אז קבלו!! כן כן תופים תופים את הדברים שיש בתוך המפה העתידנית שלנו.

אוקיי דבר 1. אתם יכולים לראות את הדרך החדשה בשנת 2064 של הכדורגל אשכרה כדורגל עם מצנח מין השמיים והחוקים הם כאלה עם אתם כבר שואלים את עצמכם כל מי שינגע בריצפה זאת עבירה המשחק אורך כ-74 טיקים בשפה של עוד 41 שנה שזה יוצא בערך בשפה שלנו כ-90 דקות של להיות באוויר נכון שזה מדהים? אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

אוקיי לדבר ה-2 קבלו במחיאות כפיים את שנת 2070 שמביאה איתה את עיר העתיד שלנו בשם מיקהוטל שבה אפשר לראות מיקמקים מרחפים על מכוניות מעופפות ויש מוניות כמובן מעופפות ורואים את הכדור העגול בשמיים? הידעתם שזה בית מלון חללי? שניתן להגיע אליו רק בעזרת המוניות ריחוף? כן כן ! אשמח לשמוע את דעתכם גם בשנה הזאת.

אוקיי אז לדבר ה-3 שלנו אני מציג בכבוד רב את המיקפה החדש לשנת 2080 ואיתו גם מגיע מיקפה מיקמק 3 שקיבל לוגו ועיצוב חדש לגמרי והמיקפה? גם כן השתנה ברובוטים עוזרים ועם תשימו לב תבחינו שיש שם מיקמק 1 מיקמק 2 ובנוסף לוגו מקסים של מיקמק 3 אשר עוצב והוכן בבלעדיות על ידי אשמח לשמוע את דעתכם כי הצוות מהעתיד אמר שהוא נהנה שם כבר עכשיו (;

אוקיי לדבר הבא וזה-4 שלנו קבלו בבקשה את עיר המיקנועים שלנו עם עוד מכוניות אשר עוצבו במיוחד לשנת 2085 כי זוכרים את שנת 2070 שהיו מכוניות מרחפות והיה אפשר רק לרחף? אז בשנת 2085 לא רק מרחפים אלה גם נוסעים גם מרחפים וגם עם תשימו לב ליאת תפסה לעצמה תוכי חמוד מאוד והאם תוכלו לזהות מאיפה הוא לקוח? כן כן חברים אני מתרגשש ממש עד עכשיו ואתם?

אז לדבר ה-5 קבלו בהמון המון כבוד את הפלאנט X שנחת אצל הצוות בשנת 2090 והצוות מספר שהוא צפה בכל סרטי מיקמק כמו המסע לכוכב המינימקים כמו במיקמק הסדרות ועוד מהעבר והוא אמר שתמיד טוב להזכר בדברי העבר שיצרנו והאמת אני מחזק את הצוות ואומר אתם כל כך צודקים!!! אפשר לראות את ליאת אסי וכפיר נהנים להם שימו לב יש לליאת ביד שלט חדשני למסך הPLX היכולות שלו לייצר הולוגרמה מסויימת בחדר כמו הדוב שאנו רואים לדבר לצחוק וגם לשרת בתור הולוגרמה זה מאוד הרבה לעשייה שימו לב כי למנהלים יש משקפי PXL חדשים היכולים להעביר את הסרט קדימה אחורה לעצורו למשקפים יש גם זיכרון של עד 50 GB וגם להפוך את איכות המסך להכי טובה שאפשר הוספתי גם כמה נשנושים לצוות כמו מחזיק לקולה נאצוס במבת שוקולד פופקורן מקווה שאתם נהנים צוות מיקמק מהפלנט X

לדבר ה-6 עיר המיקבורדים הגיעה לשגע אז בגלל שמקס מהסדרה לא הפסיק לשגע אותי אז החלטתי להפתיע אותו הפעם ולהראות לו את עיר המיקבורדים ששם הכל זה סקייטבורדים מקס נסע לו לשנת 2100 ביחד עם צוות מיקמק ואיתו גם אני וביחד מצאו את עתיד המיקבורדים החדשה מקס אומר כי הוא היה נלהב מאוד מהעיר עד שלא יכל להצטלם בתמונה הזאת אבל הוא ממש נהנה בטירוף אז מקווה שאתם חושבים כמוהו..

לדבר ה-7 קבלו את הדבר הבא לשנת 2104 המנהלת יאנצי בנתה מכונת זמן ופתאום הגיע לאמצע החלל הריק ופתאום הבחינה באנרגיה מסויימת של קריאת מחשבות דרך החלל בעזרת המוח והעברת מסר על פי האנרגיה שבתוך האנשים הקסומים אלה המיקמקים מהעתיד שאותם גילתה יאנצ׳י ונדהמה ללמוד גם את הקסמים האלה של קריאת מסרים והעברה דרך החלל יאנצי הבינה ולמדה שמה שמקשר בינהם זה חברות אחדות אהבה והדרכים לקבל אחד האת השני ואת אותם קסמים למדה בארץ אוריאנד ששם הכל קסם של ממש אז מי רוצה ללמוד את מה שיאנצ׳י למדה? בטוח שכולם!

לדבר ה-8 שלנו! אתם מוכנים??? קבלו בבקשה את חללית העתיד עם כל הטכנולוגיה החדשנית והחדשה שמיקמק ידעה אסי בנה לעצמו חללית וטס איתה לחלל החיצון החללית שלו פשוט מאוד מאוד משוכללת לשנת 2105 אז יאנצי גם עזרה לאסי לבנות את החללית הזאת כי הבינה את קסם האלכימאית שהיה תמיד בתוכה כדי לייצר לאסי חללית ענקית שיוכל לחקור עוד והצליחה אז מה אתה אומר אסי? אהבת את הטכנולוגיה? מקווה שכן.

לדבר ה-9 שלנו קבלו את החיים הטובים של בריכת העתיד לשנת 2120 הבריכה תתפלאו!!! כי ניחשתם נכון היא בתוך החללית של אסי.. אסי הזמין את כפיר ועוד כמה חברים לחגוג איתו מסיבת בריכה עתידנית שימו לב אפשר לראות את האותיות שכבר השתנה במהלך השנים והשינוי מוצג לעינכם וגם תוכלו ללמד את השפה שאסי מהעתיד מדבר רק עם תסעו בעצמכם ותחקרו את עולמו אסי אמר שהברד שלו הכי טעים בעתיד שווה להגיע כי המיקמקים נהנים ממנו מאוד!

לדבר ה-10 שלנו וואו כמה עברנו מלא לא? כי הנה מגיעה השנה האחרונה שלנו שנת 2123 בכך מסתיים להם 100 של שנים מהיום עד לשנה הזאת יודעים למה? כי זה עתיד מלא בהפתעות קבלו בבקשה את הדבר האחרון שלנו עיר ספקטרומיק שלנו יש בה כמו שאפשר לראות רובומיק קטן יש חתול מהעתיד יש זאב עתידני וקסום יש מטוסי חלל מתקדמים מאוד והמון ארטילרייה מהם וחדשנות של דברים שלא תאמינו פשוט ממה שהם יכולים לעשות המטוסים נקראים מטוסי RGF המונעים רק בזכות כוחות קריסטל שנותנים להם כוח מירבי ועוד.. יש את מונית החלל שלנו סוד קטן זה מאפשר לכם לזכות במיקרובקוינז המאפשר לכם לקנות דברים בעיר בעזרת חידון מתקדם מאוד על העבר של מיקמק לדעת עם הייתם באותה תקופת העבר וניתן לענות תוך חמש פובואים (דקות) קבלו את הולוגרמת מיקמק אחת שהוספתי לכם ואת החללית שאסי בסופו של דבר החליט לגלות לכם עליה בתמונה מלאה אז אסי אמר שלא יכול לחשוף אותה בפניכם עד שהסתיים 100 השנים הבאות והנה אתם יכולים לראות אותה רק מבחוץ נכון לעכשיו כי הכל בפנים זה סודי מאוד… לפחות קיבלתם הצצה לבריכה(; בנוסף אפשר לראות את המגורים בכיפת האוויר השומרת על המיקמקים בתוך מקום מוגן מפני אויבים או מבקרים לא רצויים ראיתם גם את הירח הענקי? כן לעתיד לבוא הירח יאיר לנו יותר ויהיה גדול יותר לטובת הסביבה וכמו השמש אנחנו זקוקים גם בלילה לקצת אור לכן הוא גדול אז…

לסיכום. אני מקווה שאהבתם את היצירה שהכנתי לכבודכם במשך שבוע וקצת אני מקווה שצוות מיקמק אהבו כי הקונספט היה על המפות על נקודות המחשבה על הפריטים והדמיון שאני יכול לומר לכם שאני למשל משחק 10 וחצי שנים במיקמק ותמיד הופתעתי מהיכולות התקדמות בטכנולוגיה ומעריץ של מדע בידיוני שהכל שם יכול להפוך למציאות אני מאמין ויודע שאפילו מכונת זמן תתקיים בסוף! לכן אני מעריך ומעריץ את הרעיון של בלוג הפרס הזה תמיד תאמינו שתוכלו ליצור וליצור כי לדימיון אין גבול תשאפו תמיד גבוה ותתמידו במה שאתם עושים או שאוהבים לעשות מקווה שאהבתם חברים יקרים אל תשכחו עברנו לשעון קיץ אז הלילה מתקצר והיום מתארך אז תשנו טוב בלילה ותסדרו לכם את השעות שינה מקווה שאהבתם וזהו נתראה עד ליצירה הבאה אוהב את כולכם המון וכמובן שיהיה לנו מחר שלישי פעמיים כי טוב (:

מוקדש לואי, יונימיק, כפירמיק, yaniv, AceEX
8
4
83


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/04/2023   00:13 23ITAY  4
יפה בהצלחה!
28/03/2023   18:42 אאמלךהפיצו  3
ממש יפה
28/03/2023   18:38 כספף  2
אלוףףף כמה השקעה
28/03/2023   10:27 1יקירמיק1  1
מהמם בהצלחה סתיו!