קהילה - היצירות של קלואיXחפרה
קלואיXחפרה
5

זה אמיתי? לא נראה לי.... 18/02/2022

היי חברים! מכירים אותי? עם לא אז תקראו ועם כן אז אתם יכולים לקרוא אבל אפשר לדלג על החלק הזה עם אתם מכירים אותי...
טוב אז מישהו מכיר את ניני63899? קהילה מצליחה שפלשתי אלייה! תשעים ושש עוקבים ואני גם רוצה כזאת כמותת אז ניני הבטיחה לי שאני יוכל להעלות לה בקהילה יצירה אחת ועשיתי זאת! וכמובן לפתוח לי קהילה! היא למידה אותי לערוך ולהעלות לקהילה והנה פתחתי קהילה משלי! אבל אני עדיין אשתלט לניני על הקהילה ובקהילה הזאת יהיו את כל הדברים הבאים שיהיו כתובים מוכנים?! יאללה: אתגר התגובות, שאלות ותשובות, הגרלות, אתגרים, מיקשימות חודשיות, בלוג הפרס, וכל דבר שתחשבו אליו! בטח אתם אומרים שלא יהיה פה שת"פים אבל יהיה! אוי לא קוראים לי לאכול.. נו טוב אני יסגור את המחשב על זה יאכל ויחזור עליכם הלכתי לאכול.
______________________________________
לאחר שלוש תרבע שעה:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~אוקיי אז אכלתי ( אכלתי מרק עם שקדי מרק איטריות עבות שלוש חתיכות גזר כל פעם חצי גזר (יוצא שאכלתי גזר וחצי(אכלתי גזר וחצי כי חצי ועוד חצי ועוד חצי שווה אחד וחצי(התרגיל של זה בחשבון 30+30+30=130 (או כל תרגיל אחר(שמתם לב לסוגרים בתוך סוגרים בתוך סוגרים בתוך סוגרים בתוך סוגרים בתוך סוגרים בתוך סוגרים?(רגע אני סוגרת את הכל כי התבלבלתי כבר))))))))))))))))))(מקווה שעשיתי מספיק סוגרים) תקשיבווו אני מבולבלת כבררר אז ביצירה הראשונה הזאת כאילו מה חשבתם שאני יתחיל בסתם יצירה?(לא נראלי(האמת שכן(האמת שלא(האמת שכן)))))))))))))))) מקווה שוב שעשיתי מספיק! (נראלי שהבנתם למה הכוונה בשם שלי:)) מבינים למה עשיתי בסוף שתי סוגרים? נראלי שכן(בעצם לא(בעצם כן(בעצם לא(בעצם כן(בעצם לא)))))))))))))) מקווה שמספיק רק רגע! מה רציתי בכלל לומר לכם??????????????? הגזמתי:)רגע בודקת מה התחלתי להגיד:))))))))))))))))
______________________________________לא מצאתי אבל נזכרתי על הדרך:) אז זוכרים ששאלתי אם חשבתם שאני יתחיל את היצירה הראשונה בסתם יצירה? (עם לא אז עכשיו הזכרתי לכם(רק שלא במדיוק(או שכן?(או שלא?(או שכן?(או שלא?(או שכן?))))))))))))))))))))))))))))))))) מקווה שמספיק סוגרים!!! אזזזזזזזזז הפעילות של היצירה הזאת: (סוג של אתגר) המתרה שלכם היא להביא חבר שיעקוב אחריי החבר וגם אתם צריכים לתת לייק ליצירה עוקב ותגובה שיכולה לחמם את הלב כמו: "יצירה מהממת הבאתי את:******* (כותבים את מי שהבאתם) נתנו לייק ותגובה מחממת לב. הראשון שיביא חבר יתן לייק עוקב ותגובה מחממת פרסים(גם מי שהביא חבר וגם החבר יקבלו את הפרסים): במקרה ויש לכם מנוי תקבלו אחד מיכם יקבל סוכריה והשני צפצפה/רקע ציטוס תלוי מה ישאר לי או שתהיה לכם בחירה! (רוב הסיכויים שתהיה לכם בחירה השני מיכם יקבל פריט מקטגוריה לבחירתו כמובן שהמנצחים יבחרו! ועם אחד מיכם או שניכם תהיו לא מנויים תקבלו שתי פרסים הפרסים הבאים:כדור פורח במשך שבוע (לא כולל ימים שאתם/אני לא מחובר/ת ) במקרה שיש לכם קהילה תקבלו ארבע עוקבים ובמקרה שאין לכם קהילה תקבלו(שנייה הולכת לשרותים מנשיך מהמילה במקרה שאין לכם קהילה)
______________________________________
לאחר חמש דקות כלומר אחרי שעשיתי קקי:
ובמקרה שאין לכם קהילה תקבלו: תפוס תצב לסיבוב חמישי/מינית לונדון באפליקציה מונית ניו-יורק ובמקרה שאין לכם את האפליקציה תקבלו חמש פרמידות (אני פותחת) שאני מגלה לכם ככל שאני יכולה! אזזז מומלץ לעקוב ולהשתתף כמובן אפשר לעקוב ללא להישתתף בתחרות מומלץ להשתתף וככה תקבלו גם את הפרסים שכתבתי לכם למעלה!
( כל חמישים המשתתפים הראשונים בתחרות יקבלו עיצוב+לוגו (הלוגו רק במקרה שיש לכם קהילה)) טוב אז ראיתם שעוד פעם עשיתי סוגר בתוך סוגר? חחח טוב אין לי שמץ של מושג למהההה
*רקע תוצרת בית
*רקע תוצרת בית זה אומר שאני הכנתי:)
*אותם המילים שאמרתי ממש לפני מאה שורות זאת אומרת בהתחלה: נראה לי שהבנתם למה קוראים לי קלואיXחפרה כן כן באמת נראה לי
*ניני אמרה לי למסור לכל מי שעוקב אחריה כלומר ל-96 העוקבים שלה תודה
*היא גם ביקשה ממני למסור לכם שעוד 4 עוקבים יש לכם את האתגר
* כלומר ב-100 עוקבים
*אין לי כוח לכתוב מאה
* אפילו שעכשיו כתבתי מאה
* יאי כתבתי שוב מאה
* ושוב כתבתי מאה
* טוב אין לי כוח להמשיך עם זה:) מאה!
*חחח
כמה שורות זה כבר? כי לי זה נראה 10,000,000
*לא היה לי כוח לכתוב מיליון
*ואין לי כוח לחזור לזה שוב:) מיליון!
*נא לדלג על הקטע הבא!
* למה אני אומרת את זה?
*לא יודעת:)
*תדלגו שוב על השורה הבאה...
* אשמח לכמה שיותר עוקבים ליצירה הראשונה שלי לא כמו שקרה לניני כי אני יותר מוצלחת ממנההההה!!!!
*יצא לי כמה שורות חחח
* זהו עם הכוכביות אבל לסיוםםם.... *****************************
חחחח טוב נמשיך לענייננו: לעניין הבא
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~במקרה וביצירה זו אנו מגיעים ל-100 עוקבים אז יהיה ביצירה הבאה אתגר מגניב שלא קרה עוד בשום קהילה! וזה נבדק על ידי מומחים חח אבל אין סיכוי שמישהו עשה את הרעיון המשוגע הזהההה אתם לא תאמינו עם זה יקרה כמה זה יהיה מגניבבבבבב
אני רוצה לומר לכם משהו לפני הסיום כי אין לי כבר כוח לכתוב אזזז:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~תודה לכל מי שיעקוב אחרי וישתתף במשימה שנתתי לכם וכמו שאמרתי כל 50 המשתתפים הראשונים לא כולל המשתתף הראשון יזכו בעיצוב+לוגו (לוגו רק במקרה ויש לכם קהילה!)
טוב אז בייי אהובים של קלואי!
נא לא להעתיק השקעה ברמה ענקית מומלץ לעקוב על הקהילות ההבאות: ניביעוזרות רקעים מהממים שניני63899 ובינדי1243 נותנות לכם! בינדי1243 המהממתתתתתתת קרדיט סתם בשביל הכיף
חחחח אפילו שלא לקחתי ממנה כלוםםםם חחח וכמובן אחרי האהובה וההכי מתוקה שתוכלו לחשוב עליה בעולם שעשתה עם ניני63899 שת"פ פנדה10031! המהממתתת אז תכנסו מהקדושות ביי אהובים של קלואי!

מוקדש ל פנדה10031, בינדי1243, ניני63899, ניביעוזרות
1
1
17


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/02/2022   16:40 טורי116  1
חח
איזה ארוךךך
תתפלאי...
אבל קראתי הכלללללל