קהילה - היצירות של דניסארו
דניסארו
8
41

הרפתקאות דני ומורן: בקרב נגד המעתיקן 11/12/2022

פרק 1: העתקה

בעיר שוקקת מלאת אמנים ומשפיענים, גר ילד צעיר בשם דני. לדני היה כישרון מיוחד - הוא יכול להחיות את הציורים שלו בהינף עט בלבד.

יום אחד, דני וחברתו הטובה מורן, שהיתה משפיענית מפורסמת וכוכבת יוטיוב, הסתובבו והעלו פוסטים לפלטפורמת המדיה החברתית האהובה עליהם, הקהילה. מורן, שהייתה אמנית מיומנת בעצמה, תמיד נזהרה ממעתיקים שניסו לגנוב את רעיונותיה.

בזמן שהם גוללו בעדכונים שלהם, הם נתקלו בפוסט של משתמש מסתורי בשם "המעתיקן". הפוסט הציג העתק מדויק של אחד מהציורים של מורן, עם אותם צבעים ופרטים.

מורן הייתה עצבנית. "איך הם מעיזים להעתיק את האמנות שלי!" היא קראה.

פרק 2: הצבא המצויר

לדני, בהיותו הילד השנון והפיקח שהיה, היה רעיון. "אני אביא לחיים את הציור שלי ואלמד את העתק הזה לקח," הוא אמר בחיוך.

דני החל לעבוד במהירות, ויצר צבא קטן של דמויות מצוירות שנראו בדיוק כמו אלה בציור של מורן. הוא הנפש כל אחד בקפידה, החדיר להם את חוש ההומור והקסם הייחודיים שלו.

פרק 3: העימות

למחרת, דני ומורן התחברו ל-קהילה כדי לגלות ש-"המעתיקן" פרסם עוד אחד מהציורים של מורן. דני חייך ושלח את הצבא המצויר שלו להתעמת עם המעתיקן בתגובות.

הדמויות המצוירות הכריעו במהירות את המעתיקן, והטילו בו עלבונות שנונים וחכמים שלימדו אותו שאסור לעשות דבר כזה. המעתיקן היה כל כך מבולבל שהוא אפילו לא הבין שמורן ודני עומדים מאחורי כל העניין.

פרק 4: הניצחון

מורן ודני לא יכלו להפסיק לצחוק מהמראה של המעתיקן שהעלה יצירת התנצלות. מאותו יום ואילך, המעתיקן לא נראה שוב ב-קהילה, והציורים של מורן היו בטוחים מעתיקות אחת ולתמיד.

פרק 5: הסוף של המעתיקן

וכך, הודות לשנינות היצירתית של דני ולנחישותה של מורן, הקופיקאט הנבל הובס ועולם הקהילה היה מקום בטוח יותר לאמנים כמו מורן לחלוק את עבודתם ללא חשש שיועתקו. הסוף.

מוקדש ל מורנוש1001, לואי, אלמוג_מהבלוג, יונימיק
7
1
45


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/12/2022   15:36 מחוגימלך  1
מגניב! סיפור מהמם