קהילה - היצירות של Leone
Leone
2
5

כתבה למיקמקון: "מיקמק2: סיקור שני " 10/04/2023

שיצא הגיבעה במיקמק 2 ההתרגשות היתה בשיאה . ועוד שלפני חמישה יצא המקום החדש והמגניב יער הקסמים . ובה גם בבלוג מה - חדש יצא מיק אקדמיק ג'וניור שבה משחקים באנגלית .

נכנסתי למיקמק2 המפתיע והגעתי למקום ושמו הגבעה ראיתי שמה קטלוג של מנהלים של כולם! ( כמובן שיש שתי מנהלים חדשים: דניאלמיק , וענבלית )
ראיתי גם את אלמוג_מהבלוג שגם מנהלת חדשה מחזיקה נייר של הדברים שבאזור החדש 'מיק הגבעה' .ראיתי גם שלושה מקומות ראשונים כמו של האולפידה נכנסתי לזה וראיתי כמה חפירות כל מיקמק עשה מקום ראשון היה אופק ( באנגלית ) . הלכתי באזור שהיה רק והופ נפלתי למטה מטה ממש למטה עד שהגעתי למקום עם הרבה מיקמקים חופרים לקחתי את חפירה וחפרתי .
הגעתי לשלבים יפים וקבילתי פרסים יפים ממש כמו כובע קוסם ושרביט עץ אור
הגבעה הייתה ממש רושם ראשוני של המקומות הראשונים מבטיחה ביותר .

כיום לפני כ - חמישה ימים יצא הבלוג מה - חדש של אזור חדש ומגניב ושמו: 'יער הקסמים' . ובבלוג היה גם מיק אקדמיק . כמובן שאז נכנסתי למיקמק2 לראות את האזור החדש שמיקמק עשה לכבוד פסח .

זה היה מקום מופלאה עם דשא נאה ויפה . היה שם אמוג'ים יפים בסגנונים אבל הייתי יכול לקנות רק את המיקביט כי עדין לא היה לי כוכבים כי לא היה לי עדין מיקאקדמיק, קניתי את ה - 250 במיקביט יצאתי מהקטלוג ושמתי את האמוג'י עלי וזה היה חמוד בטרוף .הייתי חייב לשבת לנוח קצת אז היה שמה כסאות עם אוכל . ראיתי סולם עליתי לשמה ואז הגעתי לכובע מעל הכיסאות מגניב . היה עוד סולם עליתי והגעתי למקפצה מגניבה מעץ קפצתי וקראתי לעוד מיקמקים . אחר - כך ירדתי ולקחתי בלון מים והשפרצתי על מיקמק אחד . בדקתי את המיקמק גיימב והיה כיף ממש . גם היה מתנה יומית ולקחתי 25 כוכבים ו50 מיקביט .
בקיצור ה'יער הקסמים' מטורף לגמרי ומיקמק2 כבר לגמרי מטוף בטירוף.

בשיתוף עם MIKMAKTEST .שעזר לי להגיד איך כל משחק ומשחק .
תודה לו מאוד . וגם למיקמק שעשו את המקומות החדשים .
בקרוב ... כתבה למיקמקון סיקור על אקדמיק וכל השאר .

מוקדש לואי, yaniv, כפירמיק, יונימיק, מיהלי, מעריכן
1
50


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה