קהילה - היצירות של נפטונית3
נפטונית3
12
36

כיתת החלומות שלי באקדמיק בג'וניור אתמול

היוש לכולם!
זאת היצירה שהכנתי לכבוד המיקשימה החודשית החדשה. אני בחרתי לעצב את כיתת החלומות שלי בסגנון החלל. חלל ואסטרונומיה תמיד היו הנושאים שהכי עניינו וריתקו אותי. תמיד רציתי שיהיו בבית הספר שיעורים שמלמדים על החלל. אני נורא אוהבת ללמוד על החלל ואני תמיד שמחה לגלות עליו דברים חדשים כי החלל שלנו הוא אינסופי ואין סוף לדברים שאפשר ללמוד ולגלות עליו.
ביצירה שהכנתי אפשר לראות שעיצבתי את כיתת החלומות שלי בסגנון החלל. המורה של הכיתה הוא כמובן סאני המדען שמתעניין מאוד בכל מה שקשור לתחום המדעים. בתמונה אפשר גם לראות אותי ואת אחד מחברי לכיתה מספרים כמה אנחנו אוהבים ללמוד על החלל. ביצירה יש כמה חפצים ופריטים הקשורים לחלל כמו תמונה של טלסקופ ושל ירח, ספל בעיצוב חללי ודגם של מערכת השמש המונחים על שולחן המורה, שטיח של אסטרונאוט, מנורת שמש שתפיץ לנו אור בכיתה ממש כמו השמש האמיתית והמדהימה שלנו, חליפת אסטרונאוט, כדור ירח מהמם לצד המחשבים בכיתה, קיר כוכבים, לוח המורה שעליו כתוב שיעור אסטרונומיה ועל אותו הקיר של הלוח יש גם מדבקות של כוכבי הלכת שבתאי וצדק שהם בין הכוכבים האהובים עליי.
על הקיר הימני אפשר לראות את שער המשחקים של אקדמיק ג'וניור שהוא בעצם גלקסייה גדולה ומהממת.
אני עבדתי על היצירה הזאת במשך כמה ימים והשקעתי מאוד. אני ממש מקווה שתאהבו ואני ממש רוצה לזכות כי בחיים לא זכיתי ואני ממש אשמח לזכות בפעם הראשונה בחיי. 3>

מוקדש לואי, ולכל_שאר_צוות_מיקמק_ומי_שאוהב_חלל
23
5
46


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
היום   19:51 אביאל6499  5
אומייגד
היום   07:40 אוריה1569  4
יפה
אתמול   19:21 בימבה41446  3
זוכה בטוח
אתמול   16:12 היייי45454  2
וואו וואו וואו הלם!!!!
הזוכה של העולם מה זה היצירה הכי מקורית אין מצב שאת חא מנצחת וגם אני אוהבת חלל מושלמת!
אתמול   16:09 בוני10055  1
אמאלה זה מושלםםם את הזוכה שלי!!!!!!!