קהילה - היצירות של פנורמה
פנורמה
3

נסיון זכייה בכרטיס לפריימה החגיגית 05/07/2015

היי, לפני כחצי שנה אמצתי (זכיתי) מינימיק, כן זה נכון, כמעט כולם רצו מינימיק כמו בתמונות, כמו בסדרה ולא אשקר לכם, גם אני רציתי אחד כזה (כמו אלביס). עשיתי מנוי, אספתי כסף, והלכתי לאמץ ביצונת. בחרתי את הביצה הכי יפה (מעשה לא חכם במיוחד, ''אל נא הסתכל בקנקן אלא מה שיש בתוכו'') אבל כן, קניתי את הפריטים הכי יפים ויוקרתים בישבילו, אפילו את התיבה לשימור ביצות בצבע אדום זהב. חיכתי וחיכתי ולבסוף לאחר ימים, הביצה הסתדקה והופ! נולד למיק-עולם מינימיק חמוד כל כך. כל כך התלהבתי עד שבכלל שחכתי איזה מינימיק באמת רציתי. היו לו עיניים כחולות שיער בלונדיני פנים כחולות וזוהרות שדורשות תשומת לב מיידית מכל ייצור מיק-מק. ישר לאחר מבט ראשון שמו במיק-עולם היה: ''ווינינג'' (נצחון באנגלית). הרגשתי שפשוט הפעם ניצחתי בבחירה שלי,ובגדול.
המשחק האהוב עליו הוא קרטינג, ובמקרה גם עליי ;) . שיחקנו וטיילנו ללא סוף. לפתע שטיילנו בפארק מים ווינינג החל לברוח לי, זה לעולם לא קרה לי:(
אך לאחר חמש דקות של חיפושים נגח בי ללא כאב ווינינג, אך לידו הייתה הפתעה, שקית פופקורן. הוא כנראה רמז לי לבוא איתו יחדיו לקולנוע, ואכן היינו שם. היום ווינינג הוא חלק בלתי נפרד מחיי המיקמק שלי, אני מקלח אותו (כבר לא הוא מתקלח לבד) מאכיל אותו (כנ''ל) וכמובן משחק איתו. עד כאן הסיפור המקמק שלי.
7
1
161


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/07/2015   18:21 מוקיתוק1  1
לגמריי .. הייתי מתה על מינימיק כזה! אתה ממש מוכשר!!
מהמםםם!!