קהילה - היצירות של אביב321
אביב321
18
1

הקוסם מארץ מיקעוץ 27/09/2013

זואי גרה במיקחוווה בודדה,
יחד עם המינימק שלה אלביס.
יום אחד החלה סערה התכסו בעננים,הרוח התחזקה. זואי הרימה את אלביס ומיהרה למרתף, אבל הוא קפץ מידייה ורץ זואי רדפה אחריו ותפסה אותו. הם נכנסו הביתה. הסופה התחזקה, הבית יצא ממקומו ועף באוויר. זואי חשבה שלהתחבר במיטה זה מקום בטוח,היא לקחה את אלביס ביחד איתה למיטה ולאט לאט נרדמה.
כשהתעוררה זואי היא כבר היתה במקום אחר לא מוכר , מקום שלא ראתה מעולם ואז מיקמקית קטנה וטובה נגשה אלייה ואמרה: 'אני המיקמקית הטובה מהצפון ואני שמחה לפגוש אותך ,שהבית שלך נחת והוא מעך את מיקיאוולי מהמזרח .
ותודה על זה הנה נעליי קסם מתנה'
זואי נעלה את נעליי הקסם שלה ושאלה את המיקמקית: 'איך אני יחזור הביתה?'
רק ראש העיר יכול לעזור בזה ענתה המיקמקית לכי בשביל האבנים המיקצהובות ותגיעי אל ראש העיר.
זואי ואלביס הלכו בדרכם, ופתאום פגשו את ג'ימבו הדחליל ג'ימבו קרא: 'הצילו, הצילו אני תקוע פה על מקל בתוך האדמה'. זואי את ג'ימבו מהמקל שחררה, ג'ימבו שמח ואמר: 'איזה כיף עכשיו בעולם מיקמק אוכל לטייל אבל רגע איפה מוח אוכל לקבל?' והביט על זואי במבט מיואש, ולחש ראשי מלא רק קש.. בוא איתי קראה זואי, לג'ימבו לראש העיר אני הולכת על האבנים המיקצהובות אני צועדת הם מובילות לראש העיר, ושם את המוח שלך הוא יחזיר'. טיילו להם על האבנים ג'ימבו זואי ואלביס הקטן .
עד ששמעו קולות חריקה והשלושה נעצרו בבהלה, ראו מולם מיקפח חלוד. הוא שאל
זואי תוכלי לשמן אותי קצת? אני מחליד פה'. זואי מיד את המיקפח שימנה, הוא החל לנוע וקרא: אני סאני המיקפח, ואת ליבי אני רוצה בחזרה! היכן אני יקבל לב? ♥. וזואי ענתה, בוא איתנו על האבנים המיקצהובות אנו הולכים ולראש העיר בסוף מגיעים, שם לבך יחזור '. צעדו הארבעה על השביל שלפתע ראו את הענק מונדו, והוא אמר אני גיבור על חלשים, אבל על גדולים אני חסר כל איפה אומץ לקבל אני יכול?. וזואי מיד ענתה בוא איתנו, לארץ מיקעוץ! שם ראש העיר יתן לך אומץ וגבורה!. המשיכו ללכת יחד כולם, עד שהגיעו לעיר שכולה אור. בשער קיבלו משקפיים שחורות, והשומר הוביל אותם לראש העיר. ראש העיר שאל 'שלום ידידיי מה חסר לכם? זואי ביקשה הביתה, למיקחווה. גימבו ביקש מוח, וסאני המיקפח ביקש לב. מונדו הענק ביקש אומץ וגבורה. כולם קיבלו את שרצו,
ואלביס וזואי אל המיקחווה חזרו.
-הסוף-
2
85


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/09/2019   14:01 לרקוד10  2
ואו איזה סיפור יפה
16/07/2014   17:47 איליה4242  1
היי