קהילה - היצירות של מילי0522
מילי0522
2

המיקבלרינה האמיתית. 27/02/2017

פרק 1:

הייתה פעם מיקמקית בשם אמה.
היא בת 10 והיא חיה כמונו עם מחשב, פלאפון, טלוויזיה.. תמיד היא חלמה להיות בלרינה.
היא ראתה המון בלרינות בטלוויזיה וכל כך רצתה להיות כמוהן.
יום אחד רגיל לגמרי אמה החליטה שהיא רוצה ללכת לספרייה ולקחת ספר.
אמא שלה לקחה אותה. שם היא מצאה ספר מאוד מעניין על מיקבלרינה.
באותו הערב היא התחילה לקרוא אותו.

פרק 2:

היו תמונות בספר על איך המיקבלרינה נראתה בתור ילדה והיא הייתה דומה לה באופן ממש מוזר.
לפתע המיקמקית יצאה מתוך הספר ואמרה: "את חייבת להציל אותי." אמה נבהלה כל כך שלא יכלה לדבר. המיקמקית טפחה על הכתף שלה ואז היא התעוררה והבינה שזה אמיתי. הילדה התחילה לדבר: "תקשיבי, אני אמורה להיות במקומך.." היא שמה לב שאמה מבולבלת מעט והמשיכה "השם שלך הוא אמה נכון?" אמה הופתעה המשיכה המיקמקית: "את תמיד רצית להיות בלרינה זה משום שאת מתוך הספר הזה. אסביר לך את העניין כמו שצריך."

פרק 3:

"הספר נוצר בדיוק מתי שנולדתי." אמרה המיקמקית "היה לו רק עותק אחד, כשנולדתי פתאום איזה כוח התחיל לסחוף אותי לתוך הספר בצורה שאף אחד לא ראה כי סחף רק את הנשמה לא את הגוף ואז שתינו החלפנו גופים" אמה התפלאה ואמרה: "זה אומר שאני בעצם דמות מספר? זה מדהים. אבל.. מה גרם לזה שהחלפנו גופים?" ענתה המיקמקית: "את. את זו שהחלפת בינינו יש לך כוחות גם אני לא יודעת הרבה פרטים על זה. אני רק רוצה שתשתמשי בכוחות שלך כדי שתחזרי להיות בספר, את תהיי מאושרת שם. ואני אחזור למציאות כי אני לא רוצה להיות בלרינה." ענתה אמה: "זה נשמע ממש כיף לחיות בתור בלרינה. אבל אני לא מבינה אני אחיה את החיים שלי בתור בלרינה בספר כרגיל? ועוד משהו למה אנחנו כל כך דומות? אומרת המיקמקית: "אנחנו דומות כי אנחנו אותה אחת.. לכל אחד בעולם יש את עצמו בספר אבל רק מעטים מוצאים את עצמם בספר. את תמשיכי לחיות בתוך הספר וככה הספר ייצור המשך לסיפור עד שהספר יושמד ואז את תתחילי לחיות את החיים שלך בעולם האמיתי." קטעה אותה אמה: "אבל אם אחרי שהספר יושמד את תתחילי לחיות בעולם האמיתי למה את לא מחכה?" אמרה המיקמקית: יכולות לקחת שנים עד שישמידו את הספר וחוץ מזה הספר הזה מכושף. אי אפשר להרוס אותו לכן רק את יכולה להחליף בינינו.."
אמה הסתכלה על המיקמקית היא הייתה נורא עצובה חשבה מעט ואמרה: "בסדר, איך בדיוק משתמשים בכוחות?" חיוך גדול התפשט על פניה של המיקמקית.

פרק 4:

המיקמקית אמרה שצריך להגיע להר ההישגים ולהגיע לחדר דרגה 1. הן הגיעו לשם. המיקמקית אמרה: צריך לקחת מפה מעט לבה ואז ללכת לחדר דרגה 4 ולקחת משם חתיכות קרח." ענתה אמה:"איך ניקח את הלבה בבקבוק?" המיקמקית אמרה: "יש לי בקבוק מיוחד שיכול לעמוד בחום של הלבה" הן מילאו את הבקבוק בלבה ומיד ניגשו לחדר דרגה 4 הן לקחו חתיכות קרח ומיהרו לביתה של אמה. כל זה התרחש באמצע הלילה. הן הגיעו לבית הן שמו את הקרח ואת הלבה בסיר אחד ולפתח שניהם הפכו לשיקוי אחד בצבע ירוק.

פרק 5:

המיקמקית אמרה: "את צריכה לשתות את זה ואז תגידי: 'אבארוס מחליפנוס' אבל את חייבת לגמור את המשקה." אמה הינהנה בראשה היא שתתה את המשקה ומיד אמרה: "אבארוס מחליפנוס!" לפתע שתיהן זהרו ואמרה אמה: "רגע עדיין לא אמרת לי את השם שלך." ענתה המיקמקית בחיוך: "גם לי קוראים אמה בדיוק כמוך" היה אור גדול ולפתע אמא של אמה פתחה את הדלת ואז התברר לאמה שהיא נרדמה על הספר היא הסתכלה על התמונה של הילדה בספר ואולי זה היה נדמה לה אבל היא חייכה אליה.
תאמינו או לא. השם של הספר היה אמה המיקבלרינה האמיתית.

הסוף!
7
2
206


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/03/2017   17:35 נימני1231  2
מותח מאוד ויפה
01/03/2017   17:00 פיצפוצוניק  1
ואוו ממש יפה! ♥