קהילה - היצירות של בוני10
בוני10
3

יצור קסם מכוכב אחר - כתב אורח חלק א' 10/05/2015

יצור קסם מכוכב אחר !

קטע 1 : ביערות מיקמק
-הכול התחיל ביום בהיר תמים-
"איזה יום ממקמק היום" ! אמרה ליז המיקמקית . היער ירוק , קיבלתי מנוי חינם למיקמק וקיבלתי חתימה מנהלי מיקמק ! אמרה ליז תוך כדי שהיא הולכת . לפתע ! , עצר אותה קול משונה . היא הביטה שמאלה וימינה , לא היה כלום . ליז המשיכה ללכת . הפעם היא שמעה בכי מתוך שיח . ליז מיהרה אל השיח.
קטע 2 : השיח

ליז הסירה את ענפי השיח בזהירות , ותנחשו מה היא מצאה שם ? תינוק פלא קסום ! "וואו איזה תינוק מקסים " ! המיקמקית , ליז הרימה את התינוק על ידיה . התינוק ציחקק .בפתאומיות , התינוק הניף את השרביט הקסום שלו , ויצא ממנו עוגיה ! "זה פשוט נפלא! מהיום נקרא לך דיני " . אמרה מיכל.

קטע 3 : מנסים לצאת מהיער

הדרך יציאה מהיער הייתה מפחידה . כמעט איש לא הצליח לצאת מהיער בלי מפגש עם דרקון היער הרשע . ליז ותינוק הקסם - דיני . הלכו לכיוון ממלכת העוגיות - מקום מקסים וטעים !
"מה זה היה ? " קראה ליז המיקמקית בפחד. "או , כניראה סתם דימינתי". הם הולכים עוד כמה מטרים ביער האפל . "מה זה ? שמעתי משהו!". "סי , אימוש לא יקרה כלומי " אמר דיני התינוק החמוד . "איזה חמוד אתה " אמרה ליז וחיבקה אותו . בווום !! רעש אש נשמע מרחוק .
"אהה , חייבים לברוח ! אמרה ליז ולקחה איתה את התינוק הקסום. הדרקון כבר הגיע ולכד אותם . "אוי לא " ! אל תעשה כלום לדיני שלי , בבקשה !!!

המשך יבוא..
4
258


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה