קהילה - היצירות של יעלממי
יעלממי

חופשה בניו יורק 19/03/2015

יום אחד מיקמק בשם רונמק , רונמק טייל במיקמק סיטי וחיפש מיקמק לשחק איתו עד שהיה שקיעת החמה מיד חזר הבית ומיהר לישון בבוקר הוריו העירו אותו בשעה שש וחצי הוא חשב שעכשיו יש לימודים
אימו אמרה לו "לא אין לימודים היום כי היום הולכים לנו יורק" איזה כיף קראתי בקול ידעתי שהולך להיות לנו חופשה משפחתית מיד אבא ואימא אמרו לי להתארגן ולקחת מזוודה ושיארוז בגדים צעצוצים וכולי' כשסיים שם את המזוודה ליד הדלת וקרא להוריו הוריו היו עסוקים מדי הם חיפשו את הכרטיסים ואמרו לי גם לחפש מיד חיפשתי מתחת למיטה את הכרטיסים, מתחת לארון, בתוך האמבטיה, וכשהייתי ליד החדר שלי ניצנץ לי הכרטיסים על הקופסה שלי שבה אני אוסף אבנים שוות. לקחתי מיד את הכרטיסים ניגשתי לאבא ונתתי לו את הכרטיסים ומיד אני אבא ואמא הלכנו לשדה תעופה נכנסו למטוס ישבנו ובמטוס היה פינוק! ואוו אליו שגם אתם הייתם יכולים לראות את המטוס הוא היה פשוט מדהים! כשאכלנו ארוחת בוקר הודיעו לנו שעוד שלושה שעות נגיע לניורק! שמחתי כל כך וכמעט היה באלי לרקוד מרוב כיף סיימנו את ארוחת הבוקר שמו סרט "היפים והמיקמקים" וראינו שעתיים את הסרט לא הרגשתי שבכלל עבר הזמן הסרט היה מאוד מעניין כדי לכם לראות אמרו לנו שעוד חמש דקות ננחות בניורק! אמרתי לעצמי מה עוד חמש דקות מיד התארגנתי ליציאה וראיתי שכולם גם מתארגנים ירדנו הפנו אותנו אל המלון שקראו לו ככה "מיקמלון" נכנסנו אל החדר שלנו ויצאנו לשופינג! הלכנו למלא חנויות וגם למסעדות שווה וזה היה ממש מפתיע גם המיקניון היה שמה! כשחזרנו למלון נשכבנו לישון וכשהייתי במיטה כתבתי את כל החוויה שהייתה לי. היום מקווה שהיה לכם כיף לקרוא ממני יעלממי