קהילה - היצירות של אבטיח99
אבטיח99
4

זואי ושבעת המונדואים 18/06/2013

זואי ושבעת המונדואים
יום אחד המלכה עמדה ללדת ורצתה מאוד בת יפיפייה ששערה יהיה שחור כעורב, פה אדום כדם ועורה לבן כשלג. המלכה ילדה בת כבקשתה, אך יום אחד היא מתה והמלך התחתן עם אישה אחרת. המלכה החדשה שנהפכה לאמה החורגת של זואי. מידי יום היא שאלה את מקס ראי הקסמים שלה: : מי מכולן היפה ביותר?" והוא כמובן אמר לה שהיא היפה ביותר. אך באחת הפעמים הוא אמר לה שהיא היפה ביותר אך זואי יפה ממנה. כאשר המלכה שמעה זאת היא כעסה ומיד ציוותה על הציד קיפ שיקח את זואי ליער ויהרגה.
הציד קיפ ריחם על זואי ואמר לה לברוח הרחק מהארמון ולא לחזור אליו.הלכה זואי ולפתע ראתה את ביתם הקטן של שבעת המונדואים. כשזואי נכנסה היא ראתה שבע צלחות קטנות על השולחן, שבע מיטות, שבע כוסות ושבע כיסאות.זואי אכלה ושתתה ממה שנשאר בצלחות ובכוסות ולאחר מכן ניקתה את הבית, הלכה לנוח ונרדמה. בערב חזרו שבעת המונדואים הבחינו בזואי והתפעלו מיופייה.
כשהתעוררה שבעת המונדואים ביקשו ממנה להישאר. זואי שמחה מאוד ונשארה לגור בביתם. המלכה הייתה בטוחה שזואי מתה ביער, ולא דאגה. בוקר אחד, שאלה שוב את הראי מקס :"ראי מקס תגיד לי : מי מכולן היפה ביותר?" ענה הראי מקס: "את יפה מלכתי, יפה ועוד איך אך זואי שביער –יפה ממך." שמעה זאת המלכה, התחפשה למוכרת תפוחים בחרה תפוח גדול, שמה בו רעל ויצאה ליער. המלכה המחופשת הגיעה לבית המונדואים והושיטה לזואי את התפוח המורעל. כשזואי נגסה בו היא נפלה על הרצפה ללא רוח חיים.
כשחזרו המונדואים הביתה וראו את זואי היו בטוחים שהיא מתה. הם בכו כל הלילה. למחרת השכיבו אותה בתיבת זכוכית והניחו את התיבה על ראש הגבעה, כדי שיוכלו לבוא לשם כל יום ולהסתכל בפניה היפות. יום אחד עבר נסיך,ושמו סאני רוכב על סוס לבן. הוא ראה את תיבת הזכוכית, התקרב והציץ פנימה. בערב, כשהגמדים חזרו הביתה, ביקש מהם הנסיך סאני: "הרשו לי לקחת לארמוני את היפהפייה שבתיבת הזכוכית!"הגמדים הסכימו והנסיך ביקש להרים את התיבה שלפתע היא נשמטה מידיו ומעוצמת המכה נפל פלח התפוח המורעל מפיה והיא פקחה את עיניה ומיד התאהבה בנסיך סאני.בבוקר נפרדו המונדואים מזואי והנסיך סאני העלה אותה על סוסו והם יצאו לארמון. באותו בוקר שאלה המלכה את הראי מקס:ראי מקס, תגיד לי, : מי מכולן היפה ביותר?" "את יפה, מלכתי, ויפה שערך אבל זואי שעל הסוס יפה ממך." מרוב כעס, נפלה המלכה ארצה ומתה.זואי והנסיך סאני ערכו בארמון נשף חתונה מפואר. מאז חיו כולם באושר ובעושר – עד עצם היום הזה.

אנא המתן מצגת בטעינה..


1
156


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה