קהילה - היצירות של זואיה2002
זואיה2002
16
2

העובד של מיקיאוולי 12/08/2015

כמו בכול יום, החבורה הייתה בעיסוקיה על משחק חדש. אך מה שהם לא ידעו שמיקיאוולי זוממת תוכנית.

כאשר ג'ימבו היה על עמדת הניסוי של המשחק, סאני שם עליו את הקסדה, אך לפתע שמעו רעש חזק מאוד. הם יצאו החוצה במהירות, ואת מי ראו שם? את מיקיאוולי ועוד עם שמונה פועלי בניין על טרקטורים!

"הקשיבו! הקשיבו, חבורה 'נכבדה'! השטח של המעבדה המכוערת שלכם מיועד להריסה!" צעקה עליהם מיקיאוולי, שלצידה עמד מונדו עם אטמי אוזנים גדולים וצחק. "מה פתאום?! אסור לך לעשות את זה!" צעק מקס. "נראה לי שהתבלבלת פרחח, אני היא ראש העיר הזמנית, לאחר שראש העיר יצא לחופשה קצרה!" ענתה מקיאוולי בצחוק מרושע והוסיפה: "קדימה! הרסו את המעבדה!"

לאחר שהטקטורים התחילו להתניע, כל החבורה קפצה כדי להגן על המעבדה. "את בחיים לא תצליחי!!" צעקה החבורה. פתאום כולם שמעו רעש חזק של מטוס. זה היה ראש העיר! הוא חזר מחופשתו!. כאשר הוא נחת הוא בא בריצה (אך התעייף תוך כמה צעדים...) שמעתי שקראתם לי אז הקדמתי את הטיסה! "מה?! מי קרא לו?!" אמרה מיקיאוולי כעסה מזעם. לפתע זואי יצאה מאחורה עם הטלפון הנייד שלה. "אני קראתי לו! וזה אומר שאת לא ראש העיר יותר!" אמרה זואי וחייכה. "היא צודקת גברת מיקיאוולי! את לא ראש העיר יותר!" אמר ראש העיר והוסיף: "אני מצווה עליך ועל כל הפועלי בניין האלה שלך לעזוב את החבורה לנפשם!" וכך היה. לאחר שכולם עזבו החבורה שמחה ונכנסה למעבדה. " וואו זואי זה היה ממש קול איך שקראת מהר לראש העיר!" אמר מקס. ואי אפשר שלא לראות את החיוך על פניו של חיבתו לזואי:).

לאחר שמיקיאוולי הגיעה לביתה, אמרה למונדו: אנחנו חייבים להעיף אותם משם! צריכים תוכנית ב'..." מונדו ענה לה: "יש לי רעיון!, זואי היא 'אשת הרעיונות' שם, בלעדיה הם כלום! אם נחטוף אותה, אם היו אבודים!" "מונדו.. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל זה רעיון מעולה!!"

לאחר שסיימו לעבוד על המשחק, החבורה הלכה לעיסוקייה- מקס לסקייטבורד, ג'ימבו הלך לחוג גיטרה, סאני הלך לקנות מחשב חדש, וזואי הלכה לקניון.
זואי קנתה חולצה ב-MIK-FASHTION וכורסא חדשה לביתה. לאחר שסיימה את הקניות היא הסתכלה סביב וראתה מיקמק, מיקמק עם עניים כחולות ושיער בלונדיני ובקיצור- חתיך!! והוא הסתכל עליה, והיא הסתכלה עליו, ונוצר קליק ♥ המיקמק ניגש לזואי, ואמר לה:" היי, שמי בר. איך קוראים לך?" "ז..זואי♥" ענתה לו בעיניים נוצצות. "היי, רוצה לבוא לשתות איתי מילקשייק?" "אה... כן" ענתה לא, אך בפנים היא הייתה כזאת שמחה!!! ^_^
לאחר ששתו את המילקשייק בר אמר לזואי שהוא רוצה לקחת אותה לאנשהו, אבל בעניים עצומות. בלי ששמה לב הוא הרדים אותה בחץ הרדמה.

לאחר שהגיעו למקום שהוא לקח אותה, זואי פתחה את עינייה ומה ראתה?!

היא ראתה את מיקיאוולי! היא שמה גם לב שהידיים שלה וגם הרגליים קשורות לכיסא! "מה קרה פה?!" שאלה זואי וכמעט פרצה בבכי. "אני הוא 'העובד של מיקיאוולי!'" אמר בר. מיקיאוולי אמרה: בלעדייך החבורה אבודה!!" צחקה והלכה.

"הצילוווווווווו!! קראה זואי.
"היי, שמעתם את זה?" אמר מקס. "כן גם אני שמעתי את זה!" אמר סאני. "אני לא שמעתי כלום" אמר ג'ימבו... "פשוט בוא כבר! צעק עליו מקס.

כאשר הם הגיעו אל מיקיאוולי הם ראו את זואי, בוכה לה בשקט, קשורה לכיסא והפה של מכוסה. "זואי?!?!?!?!?!" מלמל מקס. לאחר ששחררו אותה, הם הלכו למעבדה. לאחר שהתאוששה, מקס ניגש אליה ושאל "מה קרה?" זואי התחילה לבכות ואמרה " אני לא מאמינה שהאמנתי לשקרן הזה!
"זואי אל תבכי! יהיה לך עוד חברי בעתיד, האמת... שרציתי להגיד לך משהו בקשר לזה כבר הרבה זמן...
זואי, אני אוהב אותך." זואי התחילה לבכות שוב. אבל הפעם דמעות שמחה... "באמת מקס? אתה באמת אוהב אותי?" "כן... קדימה בואי לשתות מילקשייק!" ענה לה. הם הלכו וככה הכול הסתדר :)

THE END
11
2
185


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/11/2015   19:51 יעלי911  2
הורסססססססססססס
14/08/2015   17:19 מקסה2005  1
סיפור יפה