קהילה - היצירות של yarin1106
yarin1106
3

המיק שרק רצה להיות מדליק 03/12/2016

פרק 1:
המיק-מיק
זהו יום שגרתי ורגיל לגמרי ברחבי מיקמק סיטי, מיקרין קם מהמיטה, והלך לשתות מילקשייק במיקפה.
לאחר זמן קצר הגיע לו המילקשייק גויבה שהזמין, הוא שתה, וחשב..
פרק 2:
גם אני רוצה
הוא חשב על עצמו, הוא הביט מהחלון וראה עשרות מיקמקים נדירים, עם מלא פריטים, מטבעות, שדרוגים, ולו? הוא לא הסתפק במה שיש לו.
הוא תהה איך יש לכולם, הוא פגש את "מיק-רובין" הוא עובד במיקבנק, הוא אמר שהוא השיג את הנדירים שלו מחנות הנדירים ומהבלאק פרידי המגניב, אך למיקרין לא היה משהו נחוץ לעשות עם המידע ואיחל לו יום טוב וחיפש מיקמק אחר לדדבר איתו ולדעת את הסוד.
פרק 3:
הוא שינה את חיי
מיקרין היה מיואש, הוא היה כמעט בכל מפת מיקמק, עד שהוא פגש את מונדו, מונדו הציע לו להשתמש בתוכנות צד שלישיות פשוטות שיכולות להעשיר את המיקמק שלו בשלל פריטים נדירים, מיקרין הסנתוור ולא יכל להתאפק, מונדו הזהיר אותו שהוא יכול להכנס לכלא מיקמק לכל חייו, אך מיקרין לא הקשיב.
לאחר כמה דקות, מיקרין נהיה ממש נדיר וכל מיקמק קינא בו וכולם רצו להיות חברים שלו.
פרק 4:
וכך הסתבכתי
לאחר כמה ימים שעשיתי את הטעות, מאבטחי מיקמק גילו שקיבלתי את הפריטים בדרך שאינה רצויה במיקמק, תוך שעות אחדות זסה התפרסם במיקמקון וחיפשו אותי בכל מיקמק-סיטי.
השומר "מיק אסי" מצא את מיקרין והכניס אותו לכלא לשארית ימי חייו.

היי צוות מיקמק, את הסיפור הזה כתבתי מנסיון נואש, אני משחק במיקמק מ2011, אני זוכר שהייתי הולך לספריה ומשחק שם ושהתלהבתי כשולם הממתקים נפתח, שהתלהבתי בבחירות, ולהשיג רקעים נדירים מתפזורות וכו', אבל כל הפריטים שהיו לי, לא הספיקו לי, כל החברים המיקמקים שלי השתמשו, אז גם אני,
נהייתי נדיר, ועכשיו, המיקמק שלי הורחק לצמיתות, זה הדבר הכי מבאס שקרה לי, השקעתי, אני מבין את חומרת הבעיה שעשיתי ואני מוכן להענות לעונש אחר, תמחקו את הפריטים שהוספתי, תמחקו לי את מרבית המטבעות שצרבתי מהמונית למליון או שאני באמת לא יודע, רק שהמיקמק שלי לא יהיה מורחק לצמיתות, בבקשה, הוא כל כך חשוב לי,
אני מקווה שמי שקורא את זה יכול לעזור לי,
תודה ובבקשה ענקית צוות מיקמק :(
ירין.

מוקדש ל הנהלתמיקמק
1
47


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה