קהילה - היצירות של Cadence
Cadence
36
1

גרוויטי פולס-היומן 08/05/2015

גרוויטי פולס-היומן

פרק1-יצור מוזר שראיתי ביער

יומני היקר, לעולם לא אשקח את מה שראיתי. אלה היו גמדים! היה להם זקן ארוך, כובע אדום והם היו ממש ממש ממש נמוכים! נכון, זה לא נשמע מאיים, אבל בעצם אין להם חולשות כלל! ניסיתי הכל: שיקויים, לחשים, אפילו ניסיתי לזרוק להם אבן. אבל מי ידע שהידים שלהם יכולות לתפוס ממש טוב!

פרק2-ראש המיקמק באמצע הים

יומן יקר, ראיתי שן עצומה ליד החוף. היא נראת כמו השיניים של בני האדם, רק גדולה יותר. אני לא מאמין שגודל כזה של שיניים קיים. נכנסתי לים כדי לראות מה קורה שם, כי ראיתי בועות עולות משם. אבל לא תאמין מה היה שם... ראש מיקמק מרחף! נכון שזה נשמע מטורף אבל זאת האמת! הוא כמעט תפס אותי, למזלי הצלחתי להגיע ליבשה בזמן.

פרק3-מינימיק הגריפון הענק

יומני היקר, הלכתי עם המינימיק שלי לפארק המינימיקים כדי שיוכל לשחק שם, הוא התחיל לחפור בתוך החול ומצא שם יצור מוזר. הבאתי את חפירה והתחלתי לחפור. עד שראינו את "התמונה השלמה". זה היה מינימיק ענק! אבל לא סתם מינימיק ענק... מינימיק גריפון ענקי!! אני לא האמנתי למה שראיתי, הוא היה עם פרווה חומה ונוצות בשלל צבעים. זה היה מפחיד ויפה באותו הזמן. זה היה יצור ממש קסום.

פרק4-השיקוי המכווץ

יומן יקר, יצרתי שיקוי מוזר. רציתי לדעת למה הוא גורם ומצאתי תשובה. השיקוי יכול לכווץ מיקמקים! ניסיתי ליצור אותו בצורת ממתק מיוחד וזה הצליח! עכשיו הרבה מיקמקים יכולים להתכווץ לגודל קטנקטן, כמו גרגר חול, ולהרגיש ממש כמו נמלה.

פרק5-דלת סודית

לא תאמין מה גיליתי היום ליד המעבדה. דלת סודית למעבדה סודית! הייתה שם דלת אחת שמחליפה את עצמה. לא היו לי מפתחות, אז הייתי חייב לפרוץ את הדלת. מצאתי שם הרבה בגדים והרבה חפצים מגניבים. בתוך כל חדר היה מפתח. החלטתי לשכפל את המפתחות, כך שכולם יכלו להנות מהחדרים.

פרק6-אנשי מערות

וואו! מצאתי כמה אנשי מערות בתוך הר הגעש. זה באמת מדהים! הם היו קפואים בתוך קרח, אז רציתי להפשיר אחד. רק אחד! אבל זה היה רעיון ממש גרוע. איש המערות התחיל להשתולל, כנראה ראה את משפחתו וחבריו קפואים, ויצא החוצה. למזלי הוא הסתכל על הלבה כך שיכולתתי לתפוס אותו. צריך לזכור: ראיתם איש מערות משתולל? תנו לו אש ואז תפסו אותו.

פרק7-חומר דביק יותר מידי

יומן יקר, גיליתי חומר ממש דביק מתי שחשבתי שהוא שרף עצים. זה כנראה עץ מכושף ששרף העצים שלו זה סוג של דבק. החלטתי לתת לסופר דבק הזה שם. מיקגלו (גלו=דבק באנגלית)! כשנדבקתי לעץ לא הבנתי איך לצאת. זה היה ממש מסוכן, חשבתי שלא אצא מזה, המינימיק שלי ידע מה לעשות. הוא ערבב כמה שיקויים יחד עד שיצר שיקוי שישחרר אותי. המיקגלו נמס ואני השתחררתי. והכי חשוב, חיבקתי חיבוק דוב גדול למינימיק שהציל אותי.

הסוף
4
149


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה