קהילה - היצירות של 8582שרית
8582שרית
2
2

מיקסינדרלה 14/11/2015

היה היתה ילדה קטנה ושמה היה זואי.אמא שלה מתה, ואביה ראש העיר המכובד נשא אישה חדשה ושמה מיקיאוולי .ולה שתי בנות דולי ואלקסיס. דולי ואלקסיס בנות מיקיאוולי העבידו אותה עבודות פרך . מיקיאוולי אמן של הילדות היתה מרושעת מאוד . כעבור חודש מיקיאוולי הציעה לראש העיר לשתות יין והתעקשה שהיא תביא את היין. מיקיאוולי שפכה לתוך הכוס רעל. ראש העיר ארגן ארוחה חגיגית באחוזתם עם כל האנשים המכובדים בעיר ולאחר ששתו לחיים ,ראש העיר מת כי שתה את הרעל.

בבוקר אחד שלח הנסיך מקס מכתבים ואמר לשליחו: שליחי אנא ממך שלח לכל בנות הממלכה את המכתבים הללו. באותו הזמן זואי ניקתה את הבית בעזרתם של חבריה העכברים גימבו וסאני. בין רגע השליח הגיע ובידו מכתב ובמכתב היה רשום:לכל מיקמקיות הממלכה הנסיך מקס מזמין אתכן לנשף ענקי שבו ירקוד עם כל מיקמקיות הממלכה ולס ומי שתהיה מוצאת חן בעניו תהייה אשתו לעתיד. שמעתן את דברי הנסיך!? אמרה מיקיאוולי בנות הולכים לשוק נקנה לכן בגדים יפים ונעלים ולזואי ,כמובן שכלום חוץ ממטאטא, שלנו כבר שבור... הלכו ה4 לכרכרה נסעו לשוק והגיעו. הבנות בחרו שמלות בעוד מיקיאוולי מובילה את זואי למחלקת המשרתות. זואי לקחה מטאטא הן הלכו לשלם. ולאחר מכן אל הכרכרה. זואי סחבה את קניות אל הכרכרה והן נסעו אל ביתן אלקסיס ודולי התלבשו .וזואי ניקתה את הבית בעוד מיקיאוולי נותנת לה פקודות . זואי שאלה את מיקיאוולי אם היא יכולה גם לבוא אבל מיקיאוולי צחקה לה בפרצוף. מיקיאוולי ובנותייה הלכו אל הכרכרה והשאירו לזואי רשימת מטלות באורך כ-2 מטר ונסעו.
זואי נשארה בבית עצובה ממלאת את מטלותיה ופתאום משום מקום הופיעה מיקפיה! איזה מיקמוק אמרה זואי : את מיקפיה! שלום אמרה המיקפיה
הייתי חברה טובה של אמך והיית במצוקה אז הגעתי לעזור, בואי נראה . המיקפייה מלמלה משהו שנשמע כמו: הוקוס דרפאל והדלעת הפכה לכרכרה. המיקפיה המשיכה למלמל ולנופף בשרביט. העכברים גימבו וסאני הפכו לסוסים יפיפיהים, והסוס הפך למשרת. המיקפיה אמרה לזואי: אוי לי איזו שמלה חכי אני אטפל בזה ומילמלה: רפארו סיניטרה פוול. השמלה הבלוייה של זואי התחלפה בן רגע בשמלה יפיפיה בצבע תכלת בוהק ונצנצים שערה נאסף לגולגול ועל רגליה במקום נעלייה הבלויות הופיעו לפתע נעלי עקב מזכוכית !!! המיקפיה אמרה לה: ורק אל תשכחי בחצות שהשעון יצלצל הקסם יפוג .זואי נכנסה לכרכרה נסעה והגיעה אל הארמון הגיע תורן של אלקסיס ודולי הנסיך כל כך נגעל מהן עד שהוא לא הסכים לרקוד איתן.הגיע תורה של זואי היא צעדה אליו ,הנסיך התאהב בה והם רקדו כל הערב .כעבור שלוש שעות השעון צלצל, זואי רצה במדרגות, הנסיך מקס רץ אחריה ,וראה שהיא השאירה נעל זכוכית והוא ועוזרו הנאמן הלכו לחפש את האישה שרקדה איתו.הם עברו בכל בתי הממלכה ואחרי חיפושים רבים ,הגיעו הנסיך ועוזרו הנאמן לבית של זואי.
מיקיאוולי הביאה את בנותיה אלקסיס ודולי .
דולי מדדה את הנעל והיא לא התאימה לה. אבל כשאלכסיס מדדה את הנעל היא התאימה לה! היא קמה אל הנסיך והרגל נפלה לה ! היא היתה מפלסטיק ורגלה האמיתית בצבצה מן השמלה הנסיך מקס כעס מאוד!!!
מקס שאל : יש עוד עלמה בבית ? אלכסיס מיקיאוולי ודולי ענו לו בשלילה וברגע שהוא ועוזרו יצאו כמעט החוצה:
זואי יצאה לנקות את הסלון.
מקס אלקסיס ודולי כעסו נורא , ומיקיאוולי רתחה מזעם . מקס שאל : למה שיקרתן לי !? וביקש מזואי רשות למדוד לה את הנעל. זואי הסכימה.
מקס מדד לזואי את הנעל והיא התאימה !!!!!!
מקס שאל את זואי : התינשאי לי ?!
זואי ענתה : כן !!!
והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה!!!

מוקדש ל רוניקי, משרית8582
7
77


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה