קהילה - היצירות של תמר248
תמר248
26

המינימיק הקסום שלי 03/06/2015

פרק ראשון
זה היה יום רגיל שבו נכנסתי כרגיל למחשב לשחק במיקמקית שלי תמר248. הלכתי למיק קניון לבקש משאלה ממונדו.
כאשר נכנסתי לקומה הראשונה,מיהרתי ללחוץ על המזרקה, אבל משהו לכד את המבט שלי. ליד מיקאה, עמד מינימיק עצוב ובודד, עם עיניים חמודות ועמוקות. ריחמתי עליו ולקחתי אותו לבית שלי. האכלתי אותו, רחצתי אותו, וטיפלתי בו, וכעבור שבוע, כשבאתי חזרה לביתי, מצאתי את המינימיק שלי עם כנפיים קטנות כחולות וחמודות, שמפזרות אחריהן אבק קסמים.
פרק שני
"וואו! מינימיק שלי, מה קרה פה?" שאלתי אותו בידיעה שהוא לא יענה, אך לפתע פתאום הוא התחיל להגיד כמה מילים. "לי... קוראים... מיקי...אני...צריך..." זה כל מה שהספקתי להבין ממה שהוא אמר, ואז הוא נרדם. הלכתי לישון, אבל לא הצלחתי להירדם כי הייתי סקרנית לגלות מה מיקי היה צריך. למחרת בבוקר הייתי מאוד עייפה, אבל בכל זאת באתי למיקי ושאלתי אותו מה הוא היה צריך. "אתמול היה לי קצת קשה לדבר, כי זו הייתה הפעם הראשונה שלי שאני מדבר. אז בכל מקרה, כפי שהבנת אני מיקי, ואני לא מינימיק רגיל. אני קסום. חיכיתי שמישהו ייקח אותי כדי שיוכל לעזור לי. מיקיאוולי המרשעת חטפה את זואי. היא הביאה אותה למדינה אחרת בשדרוג הכדור פורח." הוא ענה לי. "אז בוא נצא לחפש את זואי ונציל אותה!" אמרתי ברוח הרפתקנית.
פרק שלישי
מיקי התחיל להסתובב סביב עצמו במעגלים, ואבקת קסם זהובה נפלה מכנפיו הכחולות. הייתי טיפה מבולבלת, ולפני שהספקתי להבין מה קורה, עמד לפני כדור פורח צבעוני ויפה, וגדול כמו... טוב, כדור פורח...
"מדהים! מיקי, איך עשית את זה?" שאלתי והתבוננתי בכדור הפורח ודמיינתי את עצמי מטיילת בו ברחבי העולם. "כמו שאמרתי לך, אני קסום. אני יכול לעשות הכל." הוא אמר וקפץ לתוך זרועותיי. "קדימה! יוצאים לדרך!" צעקתי והנפתי את מיקי גבוה באוויר. "אני יודע איך להפוך את המסע לעוד יותר כיף." אמר מיקי. המראנו גבוה לשמיים, ולפתע הכדור הפורח נהפך לספינת פיראטים מפוארת.
פרק רביעי
היה כבר ערב, ונחתנו בפריז. "אוי, פריז... תמיד חלמתי לבקר פה!" אמרתי בהתרגשות והלכתי לכל עבר והתרשמתי. פתאום ראיתי על אחד העצים פתק ובו כתוב 'כבר הגעת עד לפה, אה? אתן לכם רמז קטן להמשך. במקום בו מוזיקת חליל רגועה מתנגנת בקרבתם, שני חברים מחפשים את חברתם'. "מיקי, מיקי! תראה! מיקאוולי השאירה לנו פתק עם רמז למקום שבו היא החביאה את זואי!" מיקי קרא בליבו את הפתק וחשב. "מוזיקת חליל... רגועה...ברקע..." הוא הרהר לעצמו ולפתע אמר בקול: "תמר! אני יודע! מוזיקת החליל ה ביפן! שם הכל רגוע ושליו, ושנינו מחפשים את חברינו, זואי!" "קדימה מיקי! בוא נזוז לשם בספינת הפיראטים!"
פרק חמישי
רצנו לעבר ספינת הפיראטים שלנו, אך היא לא הייתה שם. שמעתי צחוק רשע מגיע מכיוון השמיים וראיתי את מיקיאולי עם זואי המסכנה בזרועותיה, וגם הספינה שלנו! לא יכולתי לעבור על כך בשתיקה. מיקי ישב בצד על ספסל ודמעות זלגו מעיניו הקטנות. ניגשתי אליו. "אל תבכה מיקי. יש לי דרך איך להגיע ליפן." "איזו? הקסם שלי נגמר להיום כי הוא לזמן מוגבל בכל יום. איזה עוד דרך יש לנו?" הוא אמר בעיניים דומעות ומלאות תקווה.
פרק שישי
הצבעתי לכיוון צוללת אדומה שהייתה בים לידינו. כאשר הגעתי לצוללת מיקי כבר היה במושב הראשי לבוש בכובע מפקד שהיה גדול עליו, והסתיר חצי מפניו. "מיקי, אתה כל כך מצחיק חמוד!" צחקתי וחיבקתי אותו. בטעות נרדמתי בצוללת וכאשר התעוררתי היינו בתוך ארמון מפואר ביפן. עדיין לא התאוששתי, אך הצלחתי לראות את מיקיאולי כלואה ואת זואי משוחררת. "כל הכבוד מיקי! איך שחררת את זואי?" שאלתי. "אפשר לומר שקיבלתי קצת עזרה מחברים..." עפו לעברו של מיקי עשרה מינימיקים קסומים עם כנפיים מלאות באבקה קסומה.
"אוי מיקי, אין כמוך!" צחקנו וחזרנו הביתה מלאי שמחה ואושר.
הסוף!
7
118


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה