קהילה - היצירות של צוקו7878
צוקו7878
4
2

אני והברבי 19/12/2015

פרק1המשחק: זה היה יום רגיל שיחקתי בברבי שלי ופתאום אני שומעת רחש מהחלון אני פותחת את החלון ולא רואה דבר. אחרי כמה דקות הבנתי שאני מתכווצת לגודל של ברבי ושמעתי אותה מדברת אליי.

פרק2הצילו התכווצתי: אני לא האמנתי ניסיתי לפתוח את הדלת ולא הגעתי לידית ברבי אמרה שהחיים קשים בתור בובה עושים לך קשרים בשיער מאפרים אותך מלבישים אותך וזה פשוט סיוט.

פרק3 אחותי לילי: אחותי הקטנה לילי באה ושחקה לי בברבי במקרה אני הייתי הברבי שהיא שחקה בה היא הלבישה אותי ועשתה לי תספורת והרגשתי איך הברבי שלי סובלת.

פרק4איך אני נהפכת לבת אדם : לילי יצאה מהחדר ואני סבלתי מכאבים מהתספורת ושאלתי את ברבי איך נהפכים להיות בת אדם בחזרה ברבי ענתה ואמרה: אפשר רק דרך אחת רק אם בת אנוש אחרת מגלה שהברבי זו את ואחרי שהם מגלים בא מחיר כבד.

פרק5 מה המחיר הכבד: המחיר היה שמי שתגלה אותי תהפוך בעצמה לברבי ואני לא רציתי שזאת תהיה לילי שאלתי אם אין דרך שאחזור להיות בת אדם בלי המחיר הזה והיא אמרה שיש דרך אבל היא מסובכת עליך לגלות את הכישוף.

פרק6 איזה כישוף?: הכישוף נמצא איפה שהוא בחדר במקום שבו הפכת לברבי נזכרתי שנהפכתי לברבי בחלון פתחתי את החלון וראיתי פתק אם כתוב מוזר שאלתי את ברבי מזה והיא ענתה זה הכישוף רק בשביל לקורא אותו ולהפוך לבת אדם תצטרכי לתת כמה מרכיבים חשובים.

פרק7 מה המרכיבים?: המרכיבים היו חולצה אהובה עליך בושם אהוב וחפץ אהוב שמתי את החולצה של גוגל מחלוקה בשיקוי את הבושם מהחנות והחפץ שאני הכי אוהבת זה הברבי שלי מה אעשה שאלתי וברבי אמרה: תקריבי אותי אני פחות חשובה מימך בכיתי ולא יכולתי לבחור מה לעשות.

פרק8 הבחירה: בחרתי אם ברבי את הבחירה להקריב אותה שאלתי איך קוראים את הכישוף גם כאשר שמתי את המרכיבים ברבי ענתה תקראי בלי שגיאות את מה שכתוב בדף תגידי אחרי חמש דקות ברבי ותהפכי בחזרה לבת אדם.

פרק9 הפכתי לבת אדם שוב: הקראתי את מילות הכישוף צעקתי ברבי ונהפכתי לבת אדם אומנם כבר לא ראיתי את ברבי והייתי מאוד עצובה בגלל זה קראתי ללילי ואמרתי לה שאני לא מוצאת את ברבי חיפשנו אותה ולא מצאנו.

פרק10 החיפוש: אני עבדתי על לילי ברבי לא נעלמה אלא הקרבתי אותה אבל עמוק בלב ידעתי שאם ברבי אמרה לי לעשות זאת זה כנראה הבחירה הנכונה לעשות.

מוקדש לכולם, ולמנהלים
16
1
152


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/12/2015   19:42 4555ציפי  1
סיפור מעניין!