קהילה - היצירות של מימוש1261
מימוש1261
6

סיפור לכתב אורח- BFF 09/07/2019

פרק 1:הקדמה
---------------
היו היה שתי ילדות ושמם היה אור ואביה הן היו חברות מאוד מאוד טובות אפשר אפילו להגיד שהן היו כמו אחיות. ושתיהן אהבו מאוד את הארי פוטר. ומה שמיוחד זה שהן לא היו רבות לא היו מתחרות אחת בשנייה ותמיד היו שוות. אור תמיד הייתה הכוח ואביה המוח וכוח הן היו פותרות כל משימה ללא בעיה.

פרק 2: הארי פוטר
---------------
בית הספר של אור ואביה החליט לערוך תחרות בבית הספר. התחרות תהיה בנושא של איזה שהוא ספר או סרט. בסוף מסדרון כיתות ו היה שולחן, ועליו היה דף עיפרון ותיבה ושם כל ילד וילדה יכלו לבחור את נושא הסרט שהם רצו אור ואביה בחרו בלי היסוס ובלי מחשבה בהארי פוטר. בסיום הבחירות לקחו את התיבה וספרו את הקולות וזוכרים את התיבה בסוף המסדרון? אז שם שמו שלט ענק ובו היה רשום את נושא התחרות והחוקים. במהירות רבה קבוצה רבה של ילדים התקבצו סביב השלט ובניהם אור ואביה. והחלו לקרוא:" תלמידים יקרים נושא התחרות שרב התלמידים בחרו הוא: הארי פוטר! וכמובן שלכל תחרות יש גם חוקים והחוקים הם: 1. בתחרות משתתפים זוגות 2. התשובות שלכם ירשמו על לוח מחיק ולכן אין לרמות ולהציץ בתשובות של שאר הילדים 3. הפרס הוא: סיור פרטי במוזיאון הארי פוטר בחינם!" אפשר לראות התרגשות רבה ואושר גדול על פניהן של אור ואביה והן לא היו צריכות בכלל להתכונן כי היה להן את כל הידע כבר ממזמן.

פרק 3: התחרות בעיצומה!
--------------------
התחרות כבר קרובה להתחלתה אור ואביה הסתכלו סביבהן וראו שכולם בלחץ נורא ורק הן רגועות ושקטות. התחרות החלה אור ואביה בנתיים לעכשיו מובילות בסכום של 125 נקודות ומאחוריהן במקום השנים נטלי ורוני מלכות השכבה בסכום של 123 נקודות! השאלה האחרונה יכולה לשנות הכל כי רק זוג אחד יעלה לגמר, לדו הקרב. זיעה נוטפת מפניהן של שני הזוגות ופתאום נטלי ורומי טעו ואור ואביה ממשיכות לדו קרב!

פרק 4: דו קרב
-------------
הגיע הדו קרב ואור ואביה ממש לא רגילות ולהתחרות אחד בשנייה כי הן יודעות שאם אחד תנצח השנייה תכעס וזה יגרום לסכסוך גדול בין השניים. אחרי קרב מלחיץ ומותח אביה זכתה ולאור כמעט יצא עשן מהאוזניים מרוב כעס וקנאה בזמן שרומי ונטלי מסתכלות על אור ואביה עולות להן לראש תוכנית.

פרק 5: התוכנית של נטלי ורומי
------------------------
באותו ערב נטלי רצתה לשלוח לרומי את התוכנית ובטעות היא שלחה אותה לאור: אוקיי רומי זאת התוכנית ואל תפספסי שום שלב! שלב 1: את תעברי מקום כדי שאור תעבוד לידי שלב 2: אני אגיד לאור עד כמה אביה היא חברה רעה ולא מתחשבת שלב 3: זה יגרום לריב בין שתי הבנות ובטוח שאור תעבור לצד שלנו שלב 4: אנחנו נעשה כאילו אור חברה שלנו ורק נגרום לה להפוך את החברה הכי טובה שלה לשעבר לבדיחה אחת גדולה שהיא לא תשכח! אור הייתה מזועזעת ממה שהיא קראה ועשתה כאילו היא רומי והסכימה עם התוכנית ושתיהן הלכו לישון. יום למחרת אחרי התחרות אור החליטה לעזוב את מקומה ליד אביה ועברה ליד נטלי בדיוק לפי התוכנית ונטלי התחילה לדבר איתה אור עשתה כאילו היא מבינה ומקשיבה לה אך בתוך ליבה היא התעלמה לגמרי אור התקרבה בכאילו אל נטלי ורומי כמו שהן רצו בזמן שאביה נשארה לבד אור הייתה עצובה אך המחשבה שזה בשבילה שמחה אותה.

פרק 6: הסולחה
------------
באותו ערב אור צילמה בצילום מסך את ההודעות שנטלי שלחה לה אמש והדפיסה פעמיים באחת רשמה אני יודעת הכל ובשנייה היא רשמה תסתכלי מה נטלי שלחה לי אתמול ובוקר למחרת אור הגיעה ראשונה לכיתה ושמה את שניי הדפים על השולחנות של נטלי ושל אביה ואור חזרה למקומה הקודם כשנטלי ואביה הגיעו לכיתה נטלי הייתה כמו פצצה מתקתקת ולאביה היה חיוך ענק אביה הביאה איתה מעטפה ובה היה את כרטיס הפרס ופתק שרשום בו ניצחתי בשבילך אור פתחה את המעטפה ואביה קראה את ההודעות ושתיהן התחבקו חיבוק ענקייייי והפרס? אור ואביה פשוט הלכו יחד ואור שאלה את אביה עדיין BFF ואביה ענתה לה בחיוך גדול תמיד BFF!

מוקדש לואי, כפירמיק, מיקמק1
3
104


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה