קהילה - היצירות של סאנימקס14
סאנימקס14
16

תחרות סיפורים 29/06/2017

הזחל הנעלם

לפני שנים רבות היתה משפחה שבה היו: אמא, אבא ורותי הקטנה. רותי הקטנה רצתה שיקנו לה זחל, אבל ההורים שלה לא הסכימו. רותי עשתה כל דבר רק כדי לקבל זחל קטן וחמוד. היא סידרה בכל יום את חדרה ואת כל הבית, אבל זה לא עזר. רותי ניקתה את המטבח, אבל גם זה לא עזר. יום אחד חשבו אבא ואמא:"רותי עושה בשבלינו המון דברים, היא מנקה ומסדרת, אולי נקנה לה זחל קטן אחד?" "בסדר" השיב אבא. בבוקר אבא הלך לקנות לרותי זחל חמוד ויפה כמו שהיא רצתה,הוא הניח אותו על השולחן והמשיך לישון. כעבור כמה דקות רותי קמה מהמיטה ופתאום היא ראתה זחל קטן וחמוד עומד על השולחן בתוך כלוב קטן. רותי אהבה מאוד את הזחל שלה.כל יום היא האכילה אותו בעלי תות.

לילה אחד הזחל הפך לגולם. בבוקר רותי קמה מהמיטה וראתה שהזחל איננו. היא ראתה רק כדור לבן קטן (שבעצם הוא היה הגולם). רותי העדיפה שלא להראות לאמא ואבא כי אם תראה להם הם יחשבו שלא טיפלה טוב בזחל, והם לא ירצו לקנות לה עוד בעלי חיים. היא חיכתה לילה ועוד לילה אבל הכל נישאר אותו הדבר. לילה אחד כשכולם ישנו, הזחל שהיה בתוך הגולם הפך לפרפר, הפרפר היה כתום ושחור עם נקודות לבנות בכנפיים, הוא התעופף בכלוב וכמה דקות לפני הזריחה הוא עף מהכלוב דרך הסורגים ויצא מחלון הבית. בבוקר רותי קמה מהמיטה וראתה שגם הכדור הלבן (הגולם) נעלם. הפעם רותי היתה עצובה ושוב העדיפה לא לספר לאבא ואמא, אבל אבא ואמא שלה כבר ראו את זה ולא כעסו על רותי כי ידעו מה קרה לזחל. הם ראו שרותי עצובה והסבירו לה שהזחל הופך לגולם והגולם הופך לפרפר ואז שוב זה קורה, לדבר הזה קוראים מחזוריות בטבע. רותי הקשיבה בסבלנות והבינה הכל, אמא ואבא הוסיפו שהם יודעים שהפרפר בצבע שחור וכתום עם נקודות לבנות בכנפיים. "איך אתם יודעים?", שאלה רותי " לפי צבע הזחל", השיבו אבא ואמא. "אתם חושבים שאראה אותו שוב?", שאלה רותי " אולי" השיבו אבא ואמא.

בוקר אחד יצאה רותי לגינה לשחק עם חברותיה. היא שיחקה איתם בקלאס ורכבה איתם על אופניים. פתאום היא ראתה פרפר מרחוק, הוא ניראה לה כמו הזחל שלה אך הוא היה בצבע לבן. היא המשיכה לשחק עם חברותיה ופתאום הלכה והתישבה על ספסל. היא הסתכלה על הפרפרים שעפו מפרח לפרח, הם הזכירו לה את הזחל שלה. לפתע היא ראתה פרפר בצבע שחור וכתום עם נקודות לבנות על הכנפיים. רותי שרה לו שיר, היא שרה לו את השיר:"בוא אלי פרפר נחמד שב אצלי על כף היד, שב תנוח אל תפחד..." הפרפר שמע את שירתה של רותי ומיד עף והתיישב על כף ידה. רותי חשבה בליבה:"זה הזחל שלי, שהפך לפרפר?" פתאום נזכרה שאמא ואבא אמרו לה שהפרפר בצבע שחור וכתום עם נקודות לבנות בכנפיים. רותי אמרה בהתלהבות:"זה הזחל שלי, זה הזחל שאמא ואבא קנו לי, הם צדקו הוא הפך לפרפר, יש!!!"

רותי חשבה בליבה שלא יהיה לפרפר נעים אם היא תיקח אותו לביתה. אבל אם תשחרר אותו לחופשי יהיה לה עצוב כי היא תתגעגע אליו. לאחר מחשבות רבות החליטה רותי לשחרר את הפרפר לחופשי, היא נפרדה ממנו ואמרה לו:"אני אוהבת אותך הכי הרבה מכולם". רותי ספרה עד שלוש ושיחררה אותו:"להתראות פרפר, להתראות".

רותי המשיכה לשחק עם חברותיה ולפתע אמרה:"אני צריכה לחזור הביתה, להתראות". "להתראות", השיבו חברותיה של רותי. רותי חזרה הביתה ובדרך היא נזכרה ששיחררה את הפרפר לחופשי, מצד אחד היא חשבה שלא היתה צריכה לעשות זאת, מצד שני היא חשבה שהיא עשתה את הדבר הנכון. בסוף רותי הגיעה הביתה, היא פתחה את הדלת ומה היא ראתה? על השולחן עמד פרפר, אותו פרפר שראתה בגינה. רותי הרימה אותו על בידיה הזעירות ושיחררה אותו לחופשי. אחר כך היא לבשה פיג'מה והלכה לישון. בבוקר רותי קמה, אכלה ארוחת בוקר והלכה לגינה. פתאום היא שוב ראתה את הפרפר עומד לידה, וכך גילתה שבכל פעם שתצא לגינה היא תיראה את הפרפר. רותי שמחה מאוד שהיא יכולה לראות כל יום את הפרפר בגינה.

מוקדש ל מיקמק1, מיהלי, כל המיקמקים
7
6
268


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/07/2017   23:47 סאנימקס14  6
תודה רבה לכולם, ריגשתם♥
03/07/2017   14:53 טיחוש123  5
מגניבוש
02/07/2017   15:05 גואי45  4
מהמם
02/07/2017   13:09 נויה22225  3
מרגש
01/07/2017   12:36 מיש4500  2
יפה כל הכבוד
30/06/2017   15:41 יעל1234  1
מושלם