קהילה - היצירות של חמוד5565
חמוד5565
23
3

המסע לעבר הצדק 17/07/2018

פרק 1- מי אנחנו
שלום אנחנו חבורת המיקמקים האבודים. לא קוראים לנו כך מפני שאנחנו גרים על אי... אלא בגלל הדבר הנורא מכל שמיקיאוולי עשתה. היא ומונדו הרסו הכל... 'בוא מהר מייקי'.... "טוב חברה אני צריך לסיים להתראות".

פרק 2- יום בהיר אחד
זה היה יום שמשי קיצי. היה די רגוע. אף רוח לא נשבה. אנחנו חבורת מיקמק התמקמנו במעבדה כרגיל ו.. רגע רגע, מה אתם לא יודעים? בטח אתם שואלים לעצמכם אם אני מייקי אז איפה מקס, זואי, סאני וג'ימבו.אני אספר לכם, טוב... 'אני מייקי וזו ריי אחותי. אנחנו הילדים של מקס וסאני. זה סרברו, פירוש שמו הוא מוח בספרדית. קל לנחש הבן של מי הוא. ואחרון חביב קול שהוא הבן של ג'ימבו. למינימיק המתוק שלנו קוראים טוי. השנה עכשיו 2038 ומה אצלכם? טוב לא משנה נתחיל מההתחלה.

פרק 3- ההמצאה ששינתה הכל
סרברו, המציא המצאה מאוד חשובה. שואלים מה? מכונת זמן! כך נוכל לנסוע לעבר ולעתיד. התנסנו בה. היה כיף. היינו ביום המינימיקים השנתי ואפילו ראינו את ההורים שלנו שהיו ילדים בגיל שלנו. זה היה מלהיב עד שקרה מה שקרה.

פרק 4- מה קרה ולמה אנחנו כל כך לחוצים?
טוב חזרנו להווה והלכנו לאכול גלידה. בזמן שלא היינו נכנסה ילדה קטנה למעבדה. לא תנחשו מי...
הנכדה של מיקיאוולי רולי. רולי תמיד הייתה האויבת שלנו כמו שאלכסיס הייתה האויבת של הוריי.
רולי קראה לחבריה ולקחה את מכונת הזמן לעבר לביתה של סבתה מיקיאוולי.

פרק 5- מה מיקיאוולי עשתה עם מכונת הזמן?
כאשר רולי הגיעה לביתה של מיקיאוולי נתנה לה את מכונת הזמן וסיפרה לה מה היא מסוגלת לעשות.
מיקיאוולי שמחה והגתה רעיון. רעיון שהרס את הכל, את מיקמק סיטי, את המינימיקים בעצם... את כולם.
מיקיאוולי נכנסה לתוך מכונת הזמן ושוגרה לעבר...

פרק 6- מה מיקיאוולי עשתה בעבר
לצערי המטרה שאליה מיקיאוולי הגיעה לעבר הייתה כדי להרוס את המעבדה ולהיות נשיאת מיקמק. לצערנו זה צלח והעתיד השתנה. כל המיקמקים והמינימיקים היו מהופנטים חוץ מאיתנו. בטח אתם שואלים למה.. זה בגלל שמיקיאוולי היפנטה את כולם כשחזרה להווה מלבדנו.

פרק 7- הצלחה וכישלון
למזלנו המכונה לא נהרסה אלא נשארה בפארק. שוגרנו לעבר לשנת 2018 לרגע שמיקיאוולי חזרה. אך לרוע מזלנו כשמיקיאוולי שמעה שאנחנו בדרך למנוע ממנה להיבחר לנשיאת מיקמק ולהרוס את המעבדה היא הרסה את מכונת הזמן והשאירה אותנו בעבר מה נעשה?
פרק 8- חלום מציאות והצלחה
ניסיתי לצבוט את עצמי כי אולי חלמתי, אך לא. לצערי מה שקרה היה אמת לאמיתה. לא ידענו מה לעשות עד שראינו את ההורים שלנו כשהיו ילדים. לא ידעתי מה לעשות קפאתי במקום אך אזרתי אומץ וניגשתי אליהם. סיפרתי שאנחנו מהעתיד ובעצם הילדים שלהם. הם שתקו והייתה לי תחושה שהם קצת ליגלגו עד שכאשר סיפרנו להם על התוכנית של מיקיאוולי. מיהרנו למעבדה וראינו את מיקיאוולי מתכוונת להרוס אותה. מהר התנפלנו וחיבקנו את המעבדה. בסופו של דבר האנשים שהיו מיועדים להרוס את המעבדה התייאשו כי לא הסכמנו ללכת והלכו. מיקיאוולי כעסה אך גם הצלחנו להזהיר את ראש העיר וכל המיקמקים מהתוכנית הנוראית של מיקיאוולי ולהציל אותם. בסופו של דבר סאני וסרברו בנו מחדש את מכונת הזמן שהחזירה אותנו להווה. נפרדנו לשלום מהורינו וידענו שנראה אותם עוד עשרים שנים... יותר נכון עכשיו

מוקדש לכל____המיקמקים
12
168


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה