קהילה - היצירות של סיפורים
סיפורים
8

ארץ האגדות: חלק 1 18/03/2017

הקדמה: רחוק רחוק בעולם אחר,במימד אחר קיימת לה ארץ יפה ושקטה,ארץ האגדות שמה.

פרק 1: התאומים ביילי
"בוקר טוב!" ברכה אלכס את העולם ואת קונר "קונר קום!, נגמר החופש הגדול!" קונר קם אך העמיד פנים שהוא ישן, אלכס הכירה את זה וישר נגשה לקונר, פתחה לו את העיניים וראתה שהן פקוחות."אוף אלכס! תני לישון!"אמר קונר "קונר! נגמר החופש הגדול! איזה כיף! קום כבר! בית ספר"השיבה אלכס בניסיון להעיר אותו ולהקים אותו מהמיטה "טוב טוב,אני כבר בא".

פרק 2:בית הספר
אלכס וקונר הלכו לבית הספר,שניהם היו באותה כיתה, גברת פיטר ברכה את התלמידים"בוקר טוב תלמידים"
"בוקר טוב המורה" השיבו התלמידים אך היחידה שבאמת התלהבה מזה הייתה אלכס,היא אהבה ללמוד אך הכי אהבה את גברת פיטר,המורה שלה.

פרק 3: יום הולדת שמח!
אלכס וקונר חזרו הביתה, והם ראו את סבתם! שאותה ראו רק מדי פעם. "סבתא איפה היית?" שאלו התאומים בשמחה. "אני מצטערת פשוט הקראתי לילדים אגדות" אמרה סבתם "אבל את כל פעם אומרת את זה, למה החלטת היום לבוא?" שאל קונר "מה?,שחכתם? אז תכף תזכרו" אמרה סבתם עם חיוך רחב על הפנים. "יומולדת שמח!" קפצה אמם מהמחבוא,סתבתם הביאה לאלכס ספר,על הספר היה כתוב "אוצר האגדות" אלכס שמחה מאוד וחיבקה את סבתה. סבתם ניגשה אל קונר והביאה לו מתנה "מה יש בפנים?" שאלה קונר "יש שם הפתעה!" השיבה סבתו.

פרק 4: המוות
סבתם הסתכלה בטלפון ועשתה פרצוף מבולבל. "מה קרה?" שאלה אלכס. "אבא שלכם" אמרה סבתא בבכי מר "הוא מת"...

פרק 5: ספר הפלאים
אלכס בכתה ורצה אל חדרה היא פתחה את הספר והחליטה שעם תקרא היא תשכח. אלכס קראה בספר ואז הגיעה לעמוד שלא היה כתוב בו כלום, אלכס לקחה עיפרון ושמה שם כמו סימנייה אך הפלא ופלא, העיפרון נבלע בתוך הספר ונעלם. "מה?" שאלה אלכס את עצמה ,אלכס הכניסה יד לתוך הספר והפלא ופלא היד שלה נעלמה ונבלה בתוך הספר, אלכס הוציאה את ידה רצה לקונר וקראה לו קונר בא וראה את הספר הכניס יד וואו! גם היא נבלעה,אלכס הכניסה רגל ואותו דבר הגניסה רגל שניה ואותו דבר הכניסה יד ואותו הדבר אלכס החליקה עם היד השניה ונפלה לתוך הספר "אההההה" היא צעקה ונעלמה. קונר חשב לעצמו "אני אלך להציל את אחותי התאומה" וקפץ פנימה לתוך הספר והחדר נהייה ריק מאדם.

המשך יבוא....
יוצר הקהילה סיפורם: טריליק

מוקדש ל טריליק
3
1
134


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/03/2017   16:29 אמיליXDX  1
גם אני קוראת את זה(:
יצא ספר חדש