קהילה - היצירות של גאליסיה919
גאליסיה919
2

עוד 20 שנים למיקמק ועוד 10 דקות לאנושות כולה 22/05/2015

פרק 1 יום יום אחד הלכתי לי במיקמק...
יום אחד נכנסתי למיקמק ושיחקתי, החלפתי פריטים, קניתי בגדים, הגבתי על דברים במיקמק, כול הדברים השגרתיים.
פרק 2 פתאום באה...
הכול היה רגיל, עד שראיתי באופק את החבורה של מיקמק!
זואי, מקס, ג'ימבו וסאני. הם עברו לידי, שלפו מהכיסים שלהם פתק בסתר, ואני התחלתי לקרוא את הפתק:"אוכל ממנו מרוצים, בקומתו השנייה, ניפגש ב 16:00"
פרק 3 מקום ללא קומה 2...
חשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי:"באיזה מקום יש אוכל? שאלתי את עצמי. חנות הממתקים! זה מקום אם אוכל טעים מאוד, שכולם מרוצים ממנו, בינגו!" רצתי בכול המהירות אל חנות הממתקים, אך לא היה שם שום כלום. כי בחנות הממתקים אין קומה שנייה!!!
פרק 4 יש מקום אחר לפי הפתק...
שוב נשכבתי לחשוב:"אולי יש עוד מקום? הרהרתי בלב. בוא נראה, אוכל טעים, אנשים מרוצים, 2 קומות. יש לי! צעקתי בקול גדול, רצתי בכול שארית כוחי אל ספריית מיקפה, וזה באמת היה שם!
פרק 5 אני לא מאמינה למראה עיניי...
ראיתי את החבורה, עוד מיקמקים רגילים, ווילונות, שטיחים, תפאורה ועוד המון דברים מרהיבים. ובידיוק אז החבורה הודיעה:" כולם להקשיב. יש איתנו פה כמה מיקמקים חכמים שהצליחו לפענח את הפתק. התכנסנו כאן היום כדי לדבר על הפצצה שנמצאת בידי. לפצצה הזאת יש כוחות עצומים בגודלם. אז אסור לאף מיקמק לגעת בפצצה ברור?
ברור. ענו כולם פה אחד.
פרק 6 הפצצה המשלבת...
כשכולם יצאו מהחדר אני נשארתי לבד. ראיתי שהפצצה נשארה אל השולחן, ובגלל הסקרנות שלי, נגעתי בפצצה, והכול היה מכוסה בעשן, כעבור דקה ראיתי שאני בעולם של מיקמק!!! ולא רק אני, אלה כולם! כול אחד היה עם המיקמק שלו, אז אני חיפשתי את גאליסיה919.
פרק 7 הפצצה היא המתנה...
חיפשתי את גאליסיה919 בעיר, ומצאתי אותה במיקניון. והיה לנו ממש כיף ביחד. ואחרי שקנינו בגדים, סיפרתי לה את כול הסיפור.
5
123


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה