קהילה - היצירות של המלכה5680
המלכה5680
7
5

מיקטוק-סיפורה של תמר חלק 3 19/08/2019

1.הכירו אותי-היי חברים זוכרים אותי? עם לא אז אני אזכיר לכם מהתחלה אזזז היי חברים! אני תמר יש לי שער פרחים צהוב יש לי חולצת פרחים עם חצאית ורודה פשוטה,חברותי הטובות הן נועה,גל,רומי וליה. בלי יותר מדי חפירות מיותרות בואו נתחיל בסיפור שקרה לי.
2.יום ראשון ללימודים-היום זה היום הראשון ללימודים. איזה כיף! סתם לא. אמא נכנסה לחדר להעיר אותי.
"תמרוש צריך לקום יש לך בית ספר היום!" אמרה אמא שלי בשמחה "אוף נו אני קמה, את מקפיצה אותי היום לבית ספר?" אמרתי בעצבנות והתישבתי על המיטה שלי, "כן תתארגני. ארוחת הבוקר מוכנה" ענתה לי אמא ופנתה לצאת, אך לפני זה הסתובבה ואמרה "דרך אגב גילי התקשרה אתמול שישנת, אמרתי לה שהייתם בטיול ואת עייפה" "טוב אני אדבר איתה אחרי בית ספר" (גילי זאת החברה הכי טובה שלי מהבית ספר הקודם). התארגנתי מהר מהר ויצאתי למכונית,אמא חיכתה לי שם. היא הסיעה אותי ונפרדתי ממנה לשלום, נכנסתי לכיתה, החברות שלי היו שם וחיכו לי. חוץ מגל. איפה גל?
3.איפה גל? (כעת תראו את השיחה שלנו מכיוון שאנחנו רק מדברות בפרק הזה וזה יחסית פרק קצר)
נועה: היי תמר!
ליה: היוש תמרי!
רומי: היי תמר התגעגעתי!
אני (תמר): היי! איפה גל?
נועה: גל חולה היא לא תגיע בזמן הקרוב..
ליה: אפשר שנדבר כולנו במיקטוק! נפתח קבוצה רק של ארבעתנו ונדבר בה!
נועה: רעיון מעולה! נדבר בה גם שכולן בריאות!
רומי: נשמע רעיון מצוין!
ליה: נכון, מה איתך תמר? את בעד?
אני: מה זה?
ליה: מה מה זה? את בעד?
אני: מה זה טיקטוק?
רומי: לא טיק טוק! מיקטוק!
אני: נו אז מה זה?
רומי: את באמת לא יודעת מה זה מיקטוק?
אני: לא
4.מה זה מיקטוק?!- אחרי שהחברות שלי סופסוף האמינו שאני לא יודעת מה זה מיקטוק ליה אמרה:
"טוב תמר, אין לי מושג איך את לא יודעת מה זה מיקטוק אבל זה אפליקציה ש.." "רגע מה?! זאת אפליקציה?" התפרצתי בצעקה "כן, מה הבעיה? מה חשבת שזה?" ענתה לי ליה " כלום תמשיכי" השבתי במבוכה. "טוב אז מיקטוק זאת אפליקציה שאפשר לדבר בה עם חברים ולפתוח בה קבוצות ועוד מלא דברים מגניבים כמו מלא סטיקרים!" המשיכה ליה, היססה לרגע והוסיפה "כדאי לך להתקין, זה רק לאנדרואיד ויש לך אנדרואיד לא? חוץ מזה זה ממש שווה" "לא. אין לי אנדרואיד, למעשה גם אין לי פאלפון שווה, זה הפאלפון שלי" אמרתי והוצאתי מהתיק טלפון מקשים
ליה ורומי היו בהלם מוחלט ובשקט מופתי, ואז נועה התחילה לדבר: "זה בסדר תמרוש! חוץ מזה ליה, זה לא אפליקציה. זה מכשיר בנוסף לפאלפון רגיל. מכשיר סופר שווה והכי זול הוא רק 1000 שקל, הוא ממש טוב תסמכי עלי" היא הוציאה מהתיק שלה את המכשיר
"אממ כן שכחתי אז תבקשי מההורים שלך כזה תמושיוש!" אמרה ליה. היא אוהבת לקרוא לי תמושיוש
מוזר אבל לא נורא "טוב אני אבקש" אמרתי והיה צלצול לשיעור הראשון.
5.לבקש מיקטוק-גלינג גלונג, הפעמון צילצל. חוזרים הביתה,מיהרתי הביתה,נכנסתי בשער ודפקתי על הדלת.
למי יש כוח להוציא את המפתח? שירה פתחה לי, שירה זאת אחותי הקטנה, היא בת חמש "היי שירוש!
מה קורה אחות קטנה?" אמרתי לה במתיקות "בסדר. מה את רוצה?" (למרות שהיא בת חמש היא חכמה ברמות. נראה לי יותר ממני) "כלום. אני לא יכולה להיות נחמדה לאחותי המתוקה?" עניתי לה "לא את לא יכולה,שתינו יודעות שאת רוצה משהו" היא השיבה לי
"אוף נו לא משנה" פניתי לכיוון המטבח שם אמא חיכתה לי, בדיוק הבנאדם שרציתי לפגוש. "היי אמא! מה קורה? תקשיבי אני צריכה לדבר איתך דחוףף" אמרתי לה והיא ענתה "שלום גם לך תמר. אני לא קונה לך מיקטוק." "מה?! איך ידעת?" השבתי לה
"אני אימא שלך, אני יודעת הכל.את לא מקבלת שום מיקטוק. עם כן תצטרכי לקנות מהכסף שלך" אוף! איך היא יודעת? חשבתי לעצמי בלב, אני אלך לבדוק כמה כסף יש לי.
6.עזרה בלתי צפויה בתנאים כמובן-800,850,900! אוף! אני צריכה עוד מאה! אלף מאה את מתכוונת" שמעתי מאחורי קול. זאת הייתה שירה! "מה? מאיפה לך?" "התסכלתי במחשב. אני יוכל להלוות לך."
הסתכלה עלי שירה וחייכה. "מה? למה שתעשי את זה? רגע זה בתנאים נכון?" "נכון. שיעורים למשך שנה שלמה. עבודות בית,מטלות ולמידה למבחנים במשך חצי שנה. דיל?" "בלי הלמידה למבחנים ועבודות בית ומטלות לארבעה חודשים. דיל?" עניתי לה בחוסר רצון. אני חייבת את המיקטוק הזה! "דיל!" שירה חייכה חיוך גדול ולחצנו ידיים.דקה לאחר מכן היא הלכה והביאה לי אלף מאה שקל. לקחתי את כל הכסף והלכתי לחנות: "מיקטוק בבקשה, תודה!" חייכתי למוכרת: "תודה לך ילדה! יום מקסים שיהיה לך!" המוכרת חייכה אלי וחשפה שינים לבנות ומבריקות.
7.המיקטוק הזה מדהים!- הגעתי הביתה. הוצאתי מהשקית את הקופסה ופתחתי אותה בעדינות. קופסה לבנה עם ציורים של טלפון: הנה זה! המיקטוק שלי!
התחברתי והתחלתי להתכתב עם ליה:
אני: היי ליה!
ליה: תמושיוש? זאת את? קנית מיקטוק?!
אני: כן. זה נראה לי מדהים!
ליה: לגמרי! מוסיפה אותך לקבוצה
אני: אוקיי!
*ליה הוסיפ/ה אותך לקבוצה "החברות הכי טובות"*
נועה: היי תמר!
גל: הי!
ליה: בנות צירפתי את תמר!
רומי: היוש!
אני: היי בנות! מתי נפגשות?
רומי: מחר כולנו בקניון בערב מתאים?!
אני: אני לא יכולה. קבעתי להיפגש עם גילי
ליה: אז שהגילי הזאת תבוא איתנו!
אני: טוב
8.הייתי רעה לבנות-אוף! המיקטוק שלי נהרס! באתי לבית ספר,הבנות היו גם בלי מיקטוק. "בנות! המיקטוק שלי נהרס! איזה באסה אוף!" צעקתי להן "יופי,את לא היית איתנו. פשוט התעלמת ואז שדיברת איתנו זרקת לנו איזה משפט מעליב!" אמרה גל "סליחה בנות,לא שמתי לב,אני מאוד מצטערת. אתן סולחות לי?"
"איך אפשר שלא?" אמרו גל ונועה והתחבקנו כולנו
9.סוף טוב הכל טוב- נפרדנו מהמיקטוק, היינו שוב כולנו ביחד,החברות הכי טובות"
הסוף.
מקווה שאהבתם את הסיפור! אני חושבת שהמיקטוק זה רעיון טוב,זה פשוט עלה לי לראש, אז שתדעו מיקמקים המיקטוק נפתח לכולם! איזה כיףףףף. מוזמנים לחפש אותי במיקטוק.
שימו לב! פתחתי קבוצה שקוראים לה מיקמקים,מי שרוצה להצטרף שיכתוב לי בתגובות ואשלח לו בקשה במיקטוק.
להתראות! תעלו את הסיפור בבקשה!

מוקדש המיקמקים!
11
5
251


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/04/2020   17:53 לוונדר71  5
סיפור יפיפה!
25/03/2020   16:52 BRUS21  4
הסיפור שלך יפה מאוד. אני רוצה להצתרף לקבוצה המיקמקים
08/03/2020   16:20 מגניב2446  3
יפה מאוד!!!
25/08/2019   13:23 סוניי43  2
אהבתי
20/08/2019   12:38 תמרוש511  1
אני חושבת שהסיפור שלך ממש ממש יפה