קהילה - היצירות של SOOCY
SOOCY
8

ל"ג בעומר מהסרטים 19/05/2016

פרק ראשון
זה קרה ביום נעים וחמים בערב ל"ג בעומר כבר יומיים לפני התחלנו לארגן את הקרשים ומי מביא מה.
כולם מביאים דברים נפלאים: אחד מביא רוגלך השני מביא מרשמלו שלישי מביא שתייה ורביעי מביא צלחות וכלים חד פעמיים
פרק 2
אבל רק משהו אח דלא הביאו חומרים בטוחים כול דבר הביאו אבל רק דברים לשעת חירום כמו ערכת עזרה ראשונה ודליי מים או מטפי כיבוי אש
כבר מיד אנשים שמו לב לזה בעיקר אני אבל אף אחד לא הקשיב לי ביקשתי מהמארגנים שידאגו גגם לדברים החשובים אבל הם לא הקשיבו אז בסופו של דבר לא הסכמתי להגיע.
פרק 3
ברגע ששמעו המארגנים שאני לא מגיעה החליטה מלכת השכבה שאף אחד לא ידבר איתי עד שאשנה את דעתי ביקשתי מימנה שאני אבוא רק עם נדאג לדברים חשובים אבל היא התעקשה שלא צריך ולא יקרה כלום .
פרק 4
יום לפני הדלקת המדורה הודעתי למלכת השכבה שלא אשנה את דעתי ולא משנה לי מה יקרה לי עם לא אבוא
ואז בערב הדלקת המדורה של ל"ג בעומר התחלתי להריח עשן בהתחלה זה היה קצת עשן אבל עם הזמן התחיל להגיע יותר ויותר עשן והתחלתי להריח המון המון אש וראיתי גבוה בעצים ניצוצות כתומים.
פרק 5
ביקשתי מאמא לצאת רגע החוצה ואז ראיתי את כמות האש הכי גדולה שהיה כמוה בחיי ולמטה קרוב למדורה עצמה ראיתי את מלכת השכבה ששמה היה בעצם רוני עם עשרות כבייות אדומות וגדולות על גופה.
פרק 6
ניסיתי לעזור לה ושמעתי אותה אומרת סוקי צדקת הייתי צריכה לצפות שמשהו כזה יקרה.
ברגע שאנשי האמבולנס הגיעו ולקחו אותה לבית החולים הסתכלתי וראיתי שאף אחד לא הספיק להזעיק מכבי אש אז ידעתי שהכול תלוי בי.
פרק 7
רצתי מהר לבית סמוך ומצאתי מטפים ואז הלכתי לשולחנות הכיבוד של ל"ג בעומר ומצאתי המון מים קראתי לכולם מהר ואמרתי להם למצוא כמה שיותר דליים ומים בזממן הזה ריכזתי את מה שמצאתי במקום אחד וכשכולם הגיעו התחלנו להשתמש במטפים כדי לכבות את האש על העצים ובמים ששפכנו לדליים כדי לכבות את המדורה שמימנה התפתחה השריפה.
פרק 8
אחרי שכולנו סיימנו עם העצים נותר רק דבר אחד לכבות את המדורה כדי שהאש לא תיתפשט שוב על העצים אבל אז ראיתי ענף לוהט מגיע אליי מעץ שהיה מעליי ונפל על הרגל שלי סבלתי מכאבים ויכולתי לראות איך הכוויה היא חמורה אבל המשכתי כי ידעתי שעם אפסיק עכשיו יהיה יוטתר קשה לכבות את השריפה אז לקחתי את עצמי בידיים לקחתי בקבוק מים שלם ושפכתי על המדורה ואז פתאום קרה נס בבקבוק מים אחד הצלחתי לכבות את מה שנשאר מהשריפה רצתי מיד לאמבולנס כדי לקבל טיפול בכוויה הצורבת ברגלי.

אחרי שחבשו לי את הרגל עזרתי לכול צוותי האמבולנס לפנות את הפצועים ושמחתי כשראיתי שמי שכואב לו בכול זאת שמח ופתאום ראיתישחבריי מקפיצים אותי וצועקים כיפאק היי לאליאן ושמחתי עודד יותר אבל מה ששימח אותי הכי הרבה היה לא רק שעזרתי לפצועים ולא רק שביזכותי נכבתה השריפה אלאא שבכלל הצלחתי לעזור וגם לקבל עזרה באסון הזה שלמזלנו כולם יצאו מימנו בפציעות קלות בלבד.

מוקדש ל 565לאונרדו
2
69


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה